Към съдържанието

  •  

Снимка

Ретрофит на Soft close или така наречения вакум


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 18 юни 2022 - 08:41

Реших че е време за тази глезотия. Доста проучих и … оригинално е различна машинката и се добавя още едно моторче за придърпването. Разгледах и алтернативни машинки, при тях иновацията е , че всичко е събрано в моторчето на бравата само. Може би е минус ползването на външен модул за управление вместо оригиналния но… времето ще покаже колко е надеждно. Отзивите в чужбина са основно положителни и така пристъпих към монтажа. Схемата е много скапана и се работи на усет. Първата кора я правих 3 часа … останалите ще са лесни. Важното е че винаги може да се възтанови оригиналното, нищо не се реже или чупи. В следващ пост ще кача няколко снимки по процеса, и естествено използвах момента да лепна по един лист битум на ламарините отвътре на вратите, както и да сменя осветлението на дръжките… смазах всичко.

https://we.tl/b-hkeAPqx9oT


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 518 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 19 юни 2022 - 01:57

Браво !!


  • 0

сесшисе ?


#3 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 19 юни 2022 - 17:30

Ето това представляват вратите на 213… в предните има и стериопор на дъното, на задните не видях ( поне на моята ) превантивно залепих близо 2 листа битум… и монтирах машинката като смазах водачите на прозореца ( всичко е направено доста евтино )
Звукоизолацията на кората е ясна. Самия монтаж на машинките е елементарен, но с почистването и смазването си отиват 2 часа на врата. 369d64f8904cef201382abbbb5a3fee7.jpg
e6bf57be626d33eedeb12b0872a0e66a.jpg
И клипче на крайния резултат https://youtube.com/...?feature=share' class='bbc_url' title='Външен линк' rel='nofollow external'> https://youtube.com/...s?feature=share


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#4 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2022 - 13:18

Тоз битум за какво си го налепил? и от къде го взе? Щракни и кората отвътре да заем къде са щипките


  • 0

#5 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 15 юли 2022 - 07:35

Тоз битум за какво си го налепил? и от къде го взе? Щракни и кората отвътре да заем къде са щипките

Не им правя реклама… просто е най-доброто в този бюджет - https://www.avitel-b...0--vibrodamping
Вратата става като истинска… а на корите лепя шумопоглъщащ. Реално ниския клас салони имат много тънка шумоизолация, високия клас истинска кожа ( върви обикновенно с бърместър ) вътрешната изолация под корие е над двойна от базовата .
Обаче… няма общо със шумопоглъщашия дунапрен 15мм. Аз лично съм сложил подобен на този… музиката ми е доста силна и отвън не се чува почти нищо , а шума от пътя е минимален https://www.avitel-b...5--sound-proof.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни