Ц 200 компресор проблемно АГУ
Започната от Duramax, 13 юни 2022 - 14:50:29
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 юни 2022 - 14:50
Здравейте колеги и извинявам се ,че пускам тема ,която със сигурност съществува но не успях да открия.
Колата е W202 C200 Kompressor 1998г. 192 к.с
АГУ Tomasetto nordic xp със Green gas софтуер и barracuda инжектори Сутрин при студен старт (стартира на бензин каккчто всеки Г.И) пали нормално но на бензин при потегляне губи мощност придърпва за около 2/3 минути след това се оправя .
Продължавам с карането обръща на газ и пак всичко е нормално. Стигне ли обаче работна температура 85/87 градуса при по рязко ускоряване забива муцуната , изключва цилиндри абе филм на ужасите. Скоро ми направи впечатление ,че ако карам няколко дни само на бензин проблем с губенето на мощност ,което споменах по-горе го няма пали и върви нормално
Проверена е инсталацията проверена е компресията и са добре сменени са свещите, кабелите ,бобините нова газова рейка висок клас нов изпарител . Всеки газаджия вдига раменете и казва че АГУ-то ми е перфектно настроено и ,че проблем не би трябвало да има.
Някой ,ако се е сблъсквал с нещо подобно или знае ЧИТАВ газаджия в Пловдив ?
Колата е W202 C200 Kompressor 1998г. 192 к.с
АГУ Tomasetto nordic xp със Green gas софтуер и barracuda инжектори Сутрин при студен старт (стартира на бензин каккчто всеки Г.И) пали нормално но на бензин при потегляне губи мощност придърпва за около 2/3 минути след това се оправя .
Продължавам с карането обръща на газ и пак всичко е нормално. Стигне ли обаче работна температура 85/87 градуса при по рязко ускоряване забива муцуната , изключва цилиндри абе филм на ужасите. Скоро ми направи впечатление ,че ако карам няколко дни само на бензин проблем с губенето на мощност ,което споменах по-горе го няма пали и върви нормално
Проверена е инсталацията проверена е компресията и са добре сменени са свещите, кабелите ,бобините нова газова рейка висок клас нов изпарител . Всеки газаджия вдига раменете и казва че АГУ-то ми е перфектно настроено и ,че проблем не би трябвало да има.
Някой ,ако се е сблъсквал с нещо подобно или знае ЧИТАВ газаджия в Пловдив ?
#2
Публикувано 14 юни 2022 - 08:20
Запекли са ти дюзите....затова преди и СЛЕД каране на газ се кара на бензин!
#3
Публикувано 14 юни 2022 - 09:13
Според мен обеднява при голям товар на газ, все пак е компресор.
Бензиновото ЕКУ постоянно трупа адаптации, то не знае че караш на газ, а си мисли че трябва да коригира сместа.
Каквото и да ти казват, явно проблемът е в газта, щом след като покараш на бензин, се оправя.
#4
Публикувано 14 юни 2022 - 12:28
То ясно че проблема е в газта, но не виждам как ще се реши с тези компоненти, бори се де не пречи може пък да имаш късмет оле мале да стане като да не те дразни
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#5
Публикувано 14 юни 2022 - 19:06
Дюзите колко mm са?
Имат едни бронзови накрайници - там, където се мушка маркуча, който отива към колектора.
Тези накрайници би трябвало да са на резба - не съм 100% сигурен, но мисля че за тази мощност трябва да са 2.4mm
Ако някой просто ти е забил дюзите, и те фабрично са 1.9mm може от там да идва проблемът.
#6
Публикувано 14 юни 2022 - 20:20
дюзите са със свалени калибри (втулки) и настроени без тях. Възможно ли е мап сензора преди газовата рейка да прави някакви парчета след като се позатопли от мотора другото което ми идва на ум е да пробвам с друг дебитомер и друга ламбда сонда да не би те да бъркат смесите нещо
#7
Публикувано 15 юни 2022 - 07:41
Нали на бензин нямаше проблем, да не се въртиш в кръг, явно моя отговор не ти хареса и търсиш друг да ти пасне...
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#8
Публикувано 15 юни 2022 - 13:03
дюзите са със свалени калибри (втулки) и настроени без тях. Възможно ли е мап сензора преди газовата рейка да прави някакви парчета след като се позатопли от мотора другото което ми идва на ум е да пробвам с друг дебитомер и друга ламбда сонда да не би те да бъркат смесите нещо
Не знам как ще работят правилно без втулките?
Тази газова няма ли кой да я закачи на диагностика, и да гледа "живи данни"? Няма как да ти казват, че е ОК, пък то да не е ОК.... значи толкова разбират.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни