Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ц 200 компресор проблемно АГУ


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Duramax

Duramax

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes c200 kompressor

Публикувано 13 юни 2022 - 14:50

Здравейте колеги и извинявам се ,че пускам тема ,която със сигурност съществува но не успях да открия.
Колата е W202 C200 Kompressor 1998г. 192 к.с
АГУ Tomasetto nordic xp със Green gas софтуер и barracuda инжектори Сутрин при студен старт (стартира на бензин каккчто всеки Г.И) пали нормално но на бензин при потегляне губи мощност придърпва за около 2/3 минути след това се оправя .
Продължавам с карането обръща на газ и пак всичко е нормално. Стигне ли обаче работна температура 85/87 градуса при по рязко ускоряване забива муцуната , изключва цилиндри абе филм на ужасите. Скоро ми направи впечатление ,че ако карам няколко дни само на бензин проблем с губенето на мощност ,което споменах по-горе го няма пали и върви нормално
Проверена е инсталацията проверена е компресията и са добре сменени са свещите, кабелите ,бобините нова газова рейка висок клас нов изпарител . Всеки газаджия вдига раменете и казва че АГУ-то ми е перфектно настроено и ,че проблем не би трябвало да има.
Някой ,ако се е сблъсквал с нещо подобно или знае ЧИТАВ газаджия в Пловдив ?
  • 0

#2 kopoev1

kopoev1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 14 юни 2022 - 08:20

Запекли са ти дюзите....затова преди и СЛЕД каране на газ се кара на бензин! 


  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 юни 2022 - 09:13

Според мен обеднява при голям товар на газ, все пак е компресор.

Бензиновото ЕКУ постоянно трупа адаптации, то не знае че караш на газ, а си мисли че трябва да коригира сместа.

Каквото и да ти казват, явно проблемът е в газта, щом след като покараш на бензин, се оправя.


  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 14 юни 2022 - 12:28

То ясно че проблема е в газта, но не виждам как ще се реши с тези компоненти, бори се де не пречи може пък да имаш късмет оле мале да стане като да не те дразни

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2022 - 19:06

Дюзите колко mm са?

Имат едни бронзови накрайници - там, където се мушка маркуча, който отива към колектора.

Тези накрайници би трябвало да са на резба - не съм 100% сигурен, но мисля че за тази мощност трябва да са 2.4mm

Ако някой просто ти е забил дюзите, и те фабрично са 1.9mm може от там да идва проблемът.


  • 0

#6 Duramax

Duramax

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes c200 kompressor

Публикувано 14 юни 2022 - 20:20

дюзите са със свалени калибри (втулки) и настроени без тях. Възможно ли е мап сензора преди газовата рейка да прави някакви парчета след като се позатопли от мотора другото което ми идва на ум е да пробвам с друг дебитомер и друга ламбда сонда да не би те да бъркат смесите нещо
  • 0

#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 15 юни 2022 - 07:41

Нали на бензин нямаше проблем, да не се въртиш в кръг, явно моя отговор не ти хареса и търсиш друг да ти пасне...

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#8 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2022 - 13:03

дюзите са със свалени калибри (втулки) и настроени без тях. Възможно ли е мап сензора преди газовата рейка да прави някакви парчета след като се позатопли от мотора другото което ми идва на ум е да пробвам с друг дебитомер и друга ламбда сонда да не би те да бъркат смесите нещо

 

Не знам как ще работят правилно без втулките?

Тази газова няма ли кой да я закачи на диагностика, и да гледа "живи данни"? Няма как да ти казват, че е ОК, пък то да не е ОК.... значи толкова разбират.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни