Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с часовника


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Pronaxwoww

Pronaxwoww

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    w212 E350

Публикувано 12 юни 2022 - 09:14

Здравейте!

Имам w212 E350 BLUETEC Произведен за Американския пазар но се кара в Европа от 2014г насам и имам следния проблем с часовника в километража постояно се върти и спира за определено време и пак почва да се върти проверих в скритото меню и там GPS e 5ч назад сравнения с часа в България и настройвам местоположения за Европа и ъпдейтвам GPS от скритото меню но пак нищо не се получава когато гася колата пак се занулява.

https://youtu.be/ycSCHDDxVw0


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2022 - 09:59

Почна от скоро да го прави или не знаеш, понеже наскоро е станала твоя.

Ако е второто, то има огромен шанс като са "превъртали" километрите, да са омазали връзката между модулите по някакъв начин.

При една Бе-класа се сблъсках с идентичен проблем. Километражът отказваше да приеме часа на навигацията, въпреки правилната зона (колата си беше европейска).

 

Накрая успяхме да я накараме да не търси синхронизация и часът се настройва вече ръчно на таблото.

Но... причината, както се досещаш, беше "обслужвана, на реални километри, пълна история, бла бла бла"


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#3 Pronaxwoww

Pronaxwoww

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    w212 E350

Публикувано 14 юни 2022 - 17:42

Колата си имаше този проблем преди да я купя но за км-те съм сигурен защотот съм проверил и до 2021г е обслужена в Германия регистрирани сервизи и съм купил колата от познат и бях при няколко електричари и теми намекнаха за проблем с GPS-а защото е Американка и се обърква.

Почна от скоро да го прави или не знаеш, понеже наскоро е станала твоя.

Ако е второто, то има огромен шанс като са "превъртали" километрите, да са омазали връзката между модулите по някакъв начин.

При една Бе-класа се сблъсках с идентичен проблем. Километражът отказваше да приеме часа на навигацията, въпреки правилната зона (колата си беше европейска).

 

Накрая успяхме да я накараме да не търси синхронизация и часът се настройва вече ръчно на таблото.

Но... причината, както се досещаш, беше "обслужвана, на реални километри, пълна история, бла бла бла"


  • 0

#4 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2022 - 19:03

Колата си имаше този проблем преди да я купя но за км-те съм сигурен защотот съм проверил и до 2021г е обслужена в Германия регистрирани сервизи и съм купил колата от познат и бях при няколко електричари и теми намекнаха за проблем с GPS-а защото е Американка и се обърква.

 

 

Точно една американка "обръщахме" наскоро с xentry-то, бая играчка е. Лично аз втори път не бих се наел... :)

 

Иначе, ако това е проблемът - някой в час с нещата би се справил.

При някои модули може да се наложи цялостно препрограмиране с европейски firmware, ако не се лъжа.


  • 0

#5 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 522 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 16 юни 2022 - 16:57

на моя w221 също има бъг в часовника заради GPSа неможе да бъде сверен въпреки че колата е американска версия и аз съм в Америка.

за да сверя часовника (само като сменят времето ми се налага 2 пъти в годината) вкарвам колата в гаража, затварям вратите (за да няма GPS сигнал) кликам на старт бутона без да паля, влизам в менюто и сверявам часовника, и гася от контакт.

 

това е процедурата, но незнам дали на теб ще помогне

успех !


  • 0

сесшисе ?


#6 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2022 - 09:12

на моя w221 също има бъг в часовника заради GPSа неможе да бъде сверен въпреки че колата е американска версия и аз съм в Америка.

за да сверя часовника (само като сменят времето ми се налага 2 пъти в годината) вкарвам колата в гаража, затварям вратите (за да няма GPS сигнал) кликам на старт бутона без да паля, влизам в менюто и сверявам часовника, и гася от контакт.

 

това е процедурата, но незнам дали на теб ще помогне

успех !

 

Имаше update за софтуера на навигацията, който решава точно този проблем, ако не се лъжа.

При мен, преди да си махна оригиналната навигация - се сверяваше часовника, но не и датата.

След update на софтуера - всичко си стана. 

Възможно е и в случая да е така, и ако се обнови софтуера да се оправят нещата.

Като цяло не се иска кой знае какво - софтуера си се разпространява от Мерцедес, лично аз обновявах с DVD, което намерих по-тънко в ebay.

При по-новите, които нямат DVD става с SD карти...

 

Отделно, при мен има възможност синхронизацията да се изключи от менюто, и тогава изобщо не мислиш за този проблем - това се пуска с xentry, само че на моята си беше направено.

Така или иначе, оригиналният COMAND NTG1 нямаше по-нови карти от 2017-а, та сложих един Dynavin,  който се сработи идеално с колата, настроих си му всичко по инструмент клъстера да не го търси от AGW, а от CAN, и нещата "заспаха".

Дори синхронизацията на часовника работи, работи и всичко останало без да праща глупости по CAN-a и да бърка останалите модули.

Само не можах да подкарам на дисплея да  ми излизат посоките, ама това ще го мисля по-нататък.

Най-големия зор беше да прекарам кабели от навигацията до багажника, понеже с оптичния конвертор не е работа, ама и това не е кой знае какво...  около час псуване, и готово.

Тоя AGW са го навряли... да не казвам къде smile.png


Този пост е редактиран от dkmi123: 17 юни 2022 - 09:13

  • 0

#7 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 522 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 17 юни 2022 - 15:44

Да, точно така е.

 

Да те питам, това дето го спомена Dynavin, Андроид хардуер "желязо" за на мястото на оригиналната ли е ?

 

Благодаря


  • 0

сесшисе ?


#8 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2022 - 21:58

Да, точно така е.

 

Да те питам, това дето го спомена Dynavin, Андроид хардуер "желязо" за на мястото на оригиналната ли е ?

 

Благодаря

 

Моят не е с Андроид, и се прецаках - не мога да инсталирам нищо, освен навигацията. 

И да, на мястото на оригиналната - пасва идеално, и абсолютно всичко си работи.

Реално, може да се мине и без да пипаш нищо по настройките на колата - просто някои неща на дисплея ги дава "not available", което мен ме дразни и за това се рових да настройвам, но реално няма смисъл.

 

Моята я купих в началото - навигация + MOST адаптер и излезе към 900 и няколко евро, води се Dynavin N7 Pro.

В последствие, като видях че с MOST адаптера не мога да ползвам всичките и възможности - купих един кабел, който прекарах до багажника, и навързах всичко, като AGW го премахнах нацяло.

Усилвателят на тази навигация е сравним с фабричния на Мерцедес по качество, като в случая НЕ говорим за Harman Kardon, ако бях с HK едва ли щях да я махна.

Антени, GPS и т.н. - всичко си сработи без ядове.

 

Добавих един стар Айфон (6S), който е със стар iOS, за да може да се Jailbreak-не, и да мога да си пускам Youtube в колата, иначе - не дава ако не е Jailbreak-нат, било съображения за сигурност да не се гледало видео по време на движение smile.png

 

Ако за оригиналната имаше актуални карти - никога нямаше да я махна.... само че няма, и DVD-то им е в някакъв техен си формат, познавам хора дето само с навигации се занимават - за всякакви коли правят дискове или флашки, за Мерцедес обаче - казват, че формата на картите е някакъв техен си, който не могат да редактират, за да добавят нови актуални карти.

 

 

Сега са пуснали нов модел - N8 Pro, който е с андроид.... т.е. пуснаха новият модел някъде около седмица след като купих моята...

Новите им модели са с андроид, но за да им пуснеш Интернет - нямат слот за СИМ карта, което ми е странно.... и иска WiFi - или от телефона, или от "бисквитка".

Ще ъпгрейдвам, ама нека първо ползвам тая навигация поне 1 година, преди да дам още 750 евро.

 

Между другото, видях наскоро същия CLS с китайска навигация с андроид - УЖАС! Изобщо не си оправя сигналите, като се опитваш да управляваш от волана бъгва, бърка се, независимо в кое меню си - ако натискаш +/- то увеличава и намаля звука, което е ужасно ако правиш някакви настройки в менютата на колата.

Както и от стрелките нагоре/надолу сменя станции - независимо в кое меню си.

 

Dynavin-a не е така: там за да управлаяваш навигацията, трвбва първо са "влезеш" в менюто и.

И няма "canbus адапер" като китайците - вградено си е в нея, просто се вързва към CAN-a.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от dkmi123: 18 юни 2022 - 22:13

  • 0

#9 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 522 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 19 юни 2022 - 01:51

Благодаря за отговора


  • 0

сесшисе ?


#10 Pronaxwoww

Pronaxwoww

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    w212 E350

Публикувано 02 юли 2022 - 22:00

След ъпдейта пак си въртъ часовника няма решение...

Имаше update за софтуера на навигацията, който решава точно този проблем, ако не се лъжа.

При мен, преди да си махна оригиналната навигация - се сверяваше часовника, но не и датата.

След update на софтуера - всичко си стана. 

Възможно е и в случая да е така, и ако се обнови софтуера да се оправят нещата.

Като цяло не се иска кой знае какво - софтуера си се разпространява от Мерцедес, лично аз обновявах с DVD, което намерих по-тънко в ebay.

При по-новите, които нямат DVD става с SD карти...

 

Отделно, при мен има възможност синхронизацията да се изключи от менюто, и тогава изобщо не мислиш за този проблем - това се пуска с xentry, само че на моята си беше направено.

Така или иначе, оригиналният COMAND NTG1 нямаше по-нови карти от 2017-а, та сложих един Dynavin,  който се сработи идеално с колата, настроих си му всичко по инструмент клъстера да не го търси от AGW, а от CAN, и нещата "заспаха".

Дори синхронизацията на часовника работи, работи и всичко останало без да праща глупости по CAN-a и да бърка останалите модули.

Само не можах да подкарам на дисплея да  ми излизат посоките, ама това ще го мисля по-нататък.

Най-големия зор беше да прекарам кабели от навигацията до багажника, понеже с оптичния конвертор не е работа, ама и това не е кой знае какво...  около час псуване, и готово.

Тоя AGW са го навряли... да не казвам къде smile.png


  • 0

#11 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2022 - 12:55

След ъпдейта пак си въртъ часовника няма решение...

 

Явно е някакъв "по-тънък" проблем...

Няма ли как да се "прекъсне" синхронизацията на часовника с GPS-а, и да се настройва ръчно? В някое от сервизните менюта, или някой дето знае какво прави -  да прекодира съответния модул...


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни