охлаждащ радиатор за маслотомерцедес А170
Започната от pc3om, 27 май 2007 - 19:59:31
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 май 2007 - 19:59
Здравейте приятели!
Наскоро си купих Мерцедес А 170, но се оказа, че (поне така ми казаха че се казва) охлаждащия радиатор на маслото е ударено и явно е пукнато. Течовете са малко за сега. Какво може да се направи? Колко може да ми струва ремонта?
Наскоро си купих Мерцедес А 170, но се оказа, че (поне така ми казаха че се казва) охлаждащия радиатор на маслото е ударено и явно е пукнато. Течовете са малко за сега. Какво може да се направи? Колко може да ми струва ремонта?
#2
Публикувано 28 май 2007 - 09:46
Здравей,сигурен ли си,че е от питата на радиатора? При мен/ и не само при мен/ има омасляване на бронята и е от скобата която свързва маркуча с радиатора.Тя е пласмасова / материала остарява с времето и изпуска /и поне при мен е вградена в маркуча.Метална не може да се сложи.
#3
Публикувано 30 май 2007 - 14:52
Здравей, благодаря че се ангажира... Оказа се че не е от "питата" а от скобата която свързва маркуча с радиатора, както ти казваш. Сега го лепнах с Poxipol и до момента на около 100 км не ми е протекло, явно там няма много налягане... Сега смених маслото но ми показва на екран два ключа и "-6400", това изминати в повече километри ли са, какво е? Разбира се след около 10 секунди тези надписи изчезват и на екран се появяват километрите и часовника. Трябва ли да се нулира "компютъра" му след смяна на маслото?Здравей,сигурен ли си,че е от питата на радиатора? При мен/ и не само при мен/ има омасляване на бронята и е от скобата която свързва маркуча с радиатора.Тя е пласмасова / материала остарява с времето и изпуска /и поне при мен е вградена в маркуча.Метална не може да се сложи.
#4
Публикувано 31 май 2007 - 07:45
Добре е,че си побвал скобата.Да ти кажа честно не съм на ясно много с тия бутони.Имам книжка/на италиански/ ,но никога не съм им обръщал внимание и оради тази причина може да те подведа. Термометъра ми показва винаги -31 градуса това ме вбеси и спрях да се занимавам с тях. Ако чак толкова те интересува ще я потърся. Искам да те попитам, как намаза това лепило и кога,в смиъл разкачи тръбата/подсуши/ или го намаза така както си е омаслена и сързана
Виш на този адрес /в списка/ ще намериш отговор за бутоните: http://homepage.ntlw...we/mypage.1.htm
Виш на този адрес /в списка/ ще намериш отговор за бутоните: http://homepage.ntlw...we/mypage.1.htm
#5
Публикувано 02 юни 2007 - 14:39
.... Искам да те попитам, как намаза това лепило и кога,в смиъл разкачи тръбата/подсуши/ или го намаза така както си е омаслена и сързана...
преди да намажа с Poxipol около тръбата почистих добре със суха кърпа и тогапа сложих лепилото. Погледнах го само веднъж до сега... няма проблеми, макар че за по сигурно мисля още веднъж да понамажа...
Моята инструкция също е на италиянски и не ми върши работа.
Поздрав
преди да намажа с Poxipol около тръбата почистих добре със суха кърпа и тогапа сложих лепилото. Погледнах го само веднъж до сега... няма проблеми, макар че за по сигурно мисля още веднъж да понамажа...
Моята инструкция също е на италиянски и не ми върши работа.
Поздрав
#6
Публикувано 02 юни 2007 - 17:38
Колега, тези км са ти оставащите до следващия сервиз. Може да се нулира, но ако не те дразни можеш да го оставиш. Тъй като по дефолт всеки сервиз е калкулиран на 15000 км, което в бг се прави по-често.
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни