Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

охлаждащ радиатор за маслотомерцедес А170


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 pc3om

pc3om

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:

Posted 27 May 2007 - 19:59

Здравейте приятели!
Наскоро си купих Мерцедес А 170, но се оказа, че (поне така ми казаха че се казва) охлаждащия радиатор на маслото е ударено и явно е пукнато. Течовете са малко за сега. Какво може да се направи? Колко може да ми струва ремонта?
  • 0

#2 RoliS

RoliS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Град:Шумен

Posted 28 May 2007 - 09:46

Здравей,сигурен ли си,че е от питата на радиатора? При мен/ и не само при мен/ има омасляване на бронята и е от скобата която свързва маркуча с радиатора.Тя е пласмасова / материала остарява с времето и изпуска /и поне при мен е вградена в маркуча.Метална не може да се сложи.
  • 0

#3 pc3om

pc3om

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:

Posted 30 May 2007 - 14:52

Здравей,сигурен ли си,че е от питата на радиатора? При мен/ и не само при мен/ има омасляване на бронята и е от скобата която свързва маркуча с радиатора.Тя е пласмасова / материала остарява с времето и изпуска /и поне при мен е вградена в маркуча.Метална не може да се сложи.

Здравей, благодаря че се ангажира... Оказа се че не е от "питата" а от скобата която свързва маркуча с радиатора, както ти казваш. Сега го лепнах с Poxipol и до момента на около 100 км не ми е протекло, явно там няма много налягане... Сега смених маслото но ми показва на екран два ключа и "-6400", това изминати в повече километри ли са, какво е? Разбира се след около 10 секунди тези надписи изчезват и на екран се появяват километрите и часовника. Трябва ли да се нулира "компютъра" му след смяна на маслото?
  • 0

#4 RoliS

RoliS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Град:Шумен

Posted 31 May 2007 - 07:45

Добре е,че си побвал скобата.Да ти кажа честно не съм на ясно много с тия бутони.Имам книжка/на италиански/ ,но никога не съм им обръщал внимание и оради тази причина може да те подведа. Термометъра ми показва винаги -31 градуса това ме вбеси и спрях да се занимавам с тях. Ако чак толкова те интересува ще я потърся. Искам да те попитам, как намаза това лепило и кога,в смиъл разкачи тръбата/подсуши/ или го намаза така както си е омаслена и сързана
Виш на този адрес /в списка/ ще намериш отговор за бутоните: http://homepage.ntlw...we/mypage.1.htm
  • 0

#5 pc3om

pc3om

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Posts:

Posted 02 June 2007 - 14:39

.... Искам да те попитам, как намаза това лепило и кога,в смиъл разкачи тръбата/подсуши/ или го намаза така както си е омаслена и сързана...
преди да намажа с Poxipol около тръбата почистих добре със суха кърпа и тогапа сложих лепилото. Погледнах го само веднъж до сега... няма проблеми, макар че за по сигурно мисля още веднъж да понамажа...
Моята инструкция също е на италиянски и не ми върши работа.
Поздрав
  • 0

#6 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,751 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Posted 02 June 2007 - 17:38

Колега, тези км са ти оставащите до следващия сервиз. Може да се нулира, но ако не те дразни можеш да го оставиш. Тъй като по дефолт всеки сервиз е калкулиран на 15000 км, което в бг се прави по-често.
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users