
Колеги помагайте - какъв Мерцедес да е ?
Започната от ///sasho, 27 май 2007 - 10:52:55
48 мнения по тази тема
#31
Публикувано 19 юни 2007 - 14:55
Ами какво да ти кажа моя не трака толкова. Всъшност то при движение гумите ми шумят повече от колкото шуми двигателя и на практика работата му трудно се долавя. Все пак 5 цилиндровите мотори имат малко по спокоен ход.
#32
Публикувано 19 юни 2007 - 16:18
не бе хора, нямам против тракането. Щом колата върви и набира перфектно, нека си трака. Като музика за ушите. При покупката ми предлагаха 270сди, но акцизите още си стоят и нещата не изглеждат добре.
Но ако сега отвориш мобилето ще видиш че един 270сди и един 430 от една година са на еднакви пари. При това бензиса със сигурност ще има по-добра окомплектовка. Та ако минаваш 10к км на година не виждам голям смисъл да се набутваш с дизел, при положение, че почти сигурно в близките 2-3а години (докато е твоя собственост) ще му смениш поне 1-2 дюзи. Имам наблюдения на коли покрай мен. Така че ако човек си вземе някой по-маломощен бензин - 4-ри цилиндров де (че 6-таците лапат като големите) си си направо екстра.
Иначе мен не ме мислете с моя дизел - на мен поддръжката ми е без пари - налягането на нафтата при мен е само 180бара и съм сменил накрайниците на дюзите. При мен това все още е възможно, за разлика от новите сди. 60лв спрямо 1200
айде 800-900 за наши хора
Та ви казвам че вече ще си правя добре сметката колко км ще минава на година. Отделно че аз лятото се движа със скутер и сега ще взема безлимитна сл. кола
Форд, баничарка. Тамън да товаря на детето цялото оборудване
Но ако сега отвориш мобилето ще видиш че един 270сди и един 430 от една година са на еднакви пари. При това бензиса със сигурност ще има по-добра окомплектовка. Та ако минаваш 10к км на година не виждам голям смисъл да се набутваш с дизел, при положение, че почти сигурно в близките 2-3а години (докато е твоя собственост) ще му смениш поне 1-2 дюзи. Имам наблюдения на коли покрай мен. Така че ако човек си вземе някой по-маломощен бензин - 4-ри цилиндров де (че 6-таците лапат като големите) си си направо екстра.
Иначе мен не ме мислете с моя дизел - на мен поддръжката ми е без пари - налягането на нафтата при мен е само 180бара и съм сменил накрайниците на дюзите. При мен това все още е възможно, за разлика от новите сди. 60лв спрямо 1200

Та ви казвам че вече ще си правя добре сметката колко км ще минава на година. Отделно че аз лятото се движа със скутер и сега ще взема безлимитна сл. кола


#33
Публикувано 20 юни 2007 - 10:17
не бе хора, нямам против тракането. Щом колата върви и набира перфектно, нека си трака. Като музика за ушите. При покупката ми предлагаха 270сди, но акцизите още си стоят и нещата не изглеждат добре.
Но ако сега отвориш мобилето ще видиш че един 270сди и един 430 от една година са на еднакви пари. При това бензиса със сигурност ще има по-добра окомплектовка. Та ако минаваш 10к км на година не виждам голям смисъл да се набутваш с дизел, при положение, че почти сигурно в близките 2-3а години (докато е твоя собственост) ще му смениш поне 1-2 дюзи. Имам наблюдения на коли покрай мен. Така че ако човек си вземе някой по-маломощен бензин - 4-ри цилиндров де (че 6-таците лапат като големите) си си направо екстра.
Иначе мен не ме мислете с моя дизел - на мен поддръжката ми е без пари - налягането на нафтата при мен е само 180бара и съм сменил накрайниците на дюзите. При мен това все още е възможно, за разлика от новите сди. 60лв спрямо 1200айде 800-900 за наши хора
Та ви казвам че вече ще си правя добре сметката колко км ще минава на година. Отделно че аз лятото се движа със скутер и сега ще взема безлимитна сл. колаФорд, баничарка. Тамън да товаря на детето цялото оборудване
е то по-убу от слижебната има само - СЛУЖЕБЕН МЕРЦЕДЕС

#34
Публикувано 12 юли 2007 - 23:39
210тките от 96та до 98ма гният при ботушите за пружините(предни). даже съм виждал случай пружината да влезе в моторния кош. гният и при рамките на вратите
#35
Публикувано 13 юли 2007 - 00:18
az sam nov chlen s124 kombi kakvi janti da si slaja
добре дошъл в семейството


СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП

#36
Публикувано 13 юли 2007 - 04:38
Това за 210-ката и аз съм го чувал " че не е толкова здрава и гние", но досега не съм видял ни една изгнила нито пък сложена на трупчета.
Мен пък ме кефят. Голяма кола стабилна. Карах една 2.3 мотор Авангард и хареса. Държи пътя, мотора не се чува а за лукса (бял салон) нямам какво да кажа.
Карал съм и ЦЛК, но тая по ми хареса. Единственото което не ми харесва в тия модели е че фаровете им масово пожълтяват, но това не е кой знае каква болка за умиране, след като четох някъде из форума че ако ги полираш стават - нови.
Мен ми е по интересна темата обаче с "италиянките", защо им се носи славата на недобре поддържани автомобили. Свидетел съм бил на неедна подмяна на гарнитура на глава , че и глава на кола нов внос от Италия и ми е доста интересно ЗАЩО ? Каква е причината ? Това е държава в която се произвеждат Ферари, Ламборгини


Мен ми е по интересна темата обаче с "италиянките", защо им се носи славата на недобре поддържани автомобили. Свидетел съм бил на неедна подмяна на гарнитура на глава , че и глава на кола нов внос от Италия и ми е доста интересно ЗАЩО ? Каква е причината ? Това е държава в която се произвеждат Ферари, Ламборгини
#37
Публикувано 13 юли 2007 - 06:45
W210 или очиларка е с пъти по-добра от 124 във всяко отношение и за това държи висока цена.Въобще не гният (моята е от Австрия,модел 1997 г.),двигателите са добре балансирани,по икономични,по лесни за обслужване (без електрониката-която се заменя стига да разбипаш),по добро антикорозионно покритие и т.н.Имал съм и 124,навъртял съм повече от 200 000 км. на тези коли и от опит мога да направя разлика между моделите.Това за 210-ката и аз съм го чувал " че не е толкова здрава и гние", но досега не съм видял ни една изгнила нито пък сложена на трупчета.
Мен пък ме кефят. Голяма кола стабилна. Карах една 2.3 мотор Авангард и хареса. Държи пътя, мотора не се чува а за лукса (бял салон) нямам какво да кажа.
Карал съм и ЦЛК, но тая по ми хареса. Единственото което не ми харесва в тия модели е че фаровете им масово пожълтяват, но това не е кой знае каква болка за умиране, след като четох някъде из форума че ако ги полираш стават - нови.
Мен ми е по интересна темата обаче с "италиянките", защо им се носи славата на недобре поддържани автомобили. Свидетел съм бил на неедна подмяна на гарнитура на глава , че и глава на кола нов внос от Италия и ми е доста интересно ЗАЩО ? Каква е причината ? Това е държава в която се произвеждат Ферари, Ламборгини
И в интерес на истината мога да кажа,че новите W211 са по-добри и от W210.Слабост е,че на някои модели (класик) слагат по-некачествени материали в интериора на купето и се износват по-бързо,но за авангард,лоринзер и др. интериора е почти вечен.Не е случайно,че повечето служебни коли в ЕС са МБ.И ресурса на CDI не е никак малък-повече от 500 000 км.Вярно е,че не е като старите мотори с над 1 000 000 км. ресурс,но трябва да се има в предвид и режима на работа.
Но като цяла W210 превъзхожда W124 и повече не бих си купим стария модел.
#38
Публикувано 28 юли 2007 - 20:25
Абе , много се чуда на какъв мерцедес да се метна. Досега карах БМВ и искам малко да смена марката. Чудя се върху Е290 TD или Е250 D /четриочка/ или дали не е по добре някоя 124-ка от последните или е по добре някоя С250 TD или С200 CDI. Направо незнам , ама искам да е дизел. Моля ви дайте някакъв съвет.
здрасти брато,за теб имам една много яка кола,продавам една 124-ка,ама големия мотор 300 турбо!!автоматик,климатик,блокаж....колата е перфектна ако още се интересуваш пиши.цената е промоция.....
#40
Публикувано 28 юли 2007 - 23:37
Абе , много се чуда на какъв мерцедес да се метна. Досега карах БМВ и искам малко да смена марката. Чудя се върху Е290 TD или Е250 D /четриочка/ или дали не е по добре някоя 124-ка от последните или е по добре някоя С250 TD или С200 CDI. Направо незнам , ама искам да е дизел. Моля ви дайте някакъв съвет.
брато колата е 147кс.93г.черен металик,блокаж,климатик,е.стакла,имобилаизер,тунирани стакла(цялата)автоматик,е.щора,мисля че за тази кола екстрите са достатачно,а и бабреци с нови 4-ри гуми(лятни).
#41
Публикувано 29 юли 2007 - 00:00
Абе levaka.. кажи цена най накрая и дай снимки.. чееее така като слушам май се замислям моята по рано да отиде подарък на баща ми а аз да подкарам един 300 автоматик

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#42
Публикувано 22 юни 2009 - 20:37
Здрасти колко и искаш?здрасти брато,за теб имам една много яка кола,продавам една 124-ка,ама големия мотор 300 турбо!!автоматик,климатик,блокаж....колата е перфектна ако още се интересуваш пиши.цената е промоция.....
#43
Публикувано 23 юни 2009 - 00:12
За малко си изтървал промоцията - има-няма 2 годинки !Здрасти колко и искаш?

Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
#44
Публикувано 23 юни 2009 - 13:11
Лошото е че са много малки цифрите на датата когато е пуснат коментара.. Хората можеби непоглеждат кога е написан коментара.

#45
Публикувано 25 юни 2009 - 12:03
210тките от 96та до 98ма гният при ботушите за пружините(предни). даже съм виждал случай пружината да влезе в моторния кош. гният и при рамките на вратите
Абсолютно си прав ! това и аз съм го виждал това, и не само това гният на още доста места , Все ми се струва че долавям някаква прилика с 123 относно ръждата

За нафтата незнам какви са тея глупости за ЦДИ двигателите , имам познати с ЦДИ та минали по над 300 000км. без проеблем с бг. нафта ! Аз лично карам кола с двигател Common Rail последно поколение и вече 100 000км. без проблем ! Разликата между тези двигатели и старите печки е несравнима . Ако си решил да взимаш от старите дизели вземи Е 300ТД 177 върви найстина добре . Другото е мъка и то голяма, на твое място веднага бих се метнал на 220ЦДИ, все пак няма да караме вечно с дизелови двигатели от началото на 70те години

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни