Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колеги помагайте - какъв Мерцедес да е ?


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#16 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 18 юни 2007 - 09:01

A от къде плъзнаха тия митове за очиларката, че не била по-здрава от 124-ката???
Всеки по-нов модел е по-добър от предишния. Преди 10 години баща ми караше 123-ка и си беше доволен, преди 4 я продаде и взехме 124-ката 250 дизел. Е има си разлика бая. По-новото си е по-ново. Казваха му "не я сменяй бе човек като тая си те слуша още", ама за кола не се жени никой...
Единствено е важно да попаднеш на гледана кола.. Това си е! Има S-ки от 2000-ната година съм виждал и разни идиоти ги яздат и сега трополи повече от някоя 190-ка от 80-те... Та очиларата си е очилара 124-ката си е 124-ка. По-новото си е по-добре. $$$ да има само :)


Колега погледни последното изречение, в него се съдържа фразичката "може би". Не съм казвал със сигурност че 124 е по здрава от очиларката. Не съм имал нито едното от двете оповавам се на мнения на други хора.
  • 0

#17 Dimitar Nikolov

Dimitar Nikolov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv

Публикувано 18 юни 2007 - 18:41

Това, че "очиларката" е слаба кола масово се кометира. Но кои са проблемите? Тук там се подмятат мнения, че имали проблем с предницата, с електрониката - и май само това съм засичал. Един приятел пък ме шокира, че по американските сайтове този модел бил на пъво място по дефети по електрониката :0(. Ако някой е патил, дайте нещо конкретно. И евентуално колко струват тези ремонти. Евентуално колко е къпа поддръжката на този автомобил?
Няма коли които не се развалят. Дори и легендарните 124-ки. На мен определено салона в W210 ми харесва повече и бих си взел /а най-вероятно и ще си взема/ "очиларка". Все пак по-нов модел, по-нови концепции. Но специално тук във форума се усеща едно по-негативно отношение към този модел - защо, не мога да си обясня.
  • 0
W124 200E M102 963 - Черния феникс

#18 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 18 юни 2007 - 18:53

Това, че "очиларката" е слаба кола масово се кометира. Но кои са проблемите? Тук там се подмятат мнения, че имали проблем с предницата, с електрониката - и май само това съм засичал. Един приятел пък ме шокира, че по американските сайтове този модел бил на пъво място по дефети по електрониката :0(. Ако някой е патил, дайте нещо конкретно. И евентуално колко струват тези ремонти. Евентуално колко е къпа поддръжката на този автомобил?
Няма коли които не се развалят. Дори и легендарните 124-ки. На мен определено салона в W210 ми харесва повече и бих си взел /а най-вероятно и ще си взема/ "очиларка". Все пак по-нов модел, по-нови концепции. Но специално тук във форума се усеща едно по-негативно отношение към този модел - защо, не мога да си обясня.


Аз мога да кажа личното си мнение,което е само мое,разбира се-не ангажирам никого с него!Можех да си купя и очиларка,съгласен съм,че интериора е ок,но като и видя "муцуната" направо ми се разваля настроението!Задницата иди-дойди,но предницата не я възприемам!Въпрос на вкус,най-вероятно,не споря!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#19 Dimitar Nikolov

Dimitar Nikolov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv

Публикувано 18 юни 2007 - 19:00

Добре, де изключваме facelift-a. Това наистина е нещо персонално - както какви обувки да си купиш. Но преди всичко обувките трябва да са удобни. Е, кои са чак толкова големите проблеми при W210? Ама нещо наистина фрапиращо. Доколкото успях да разбера негативните оценки се отнасят основно към моделите '96-'98 година. А дали след това евентуалните проблеми са отстранени?
Искам и друго да попитам - от коя година започват да се монтират инфрачервените ключове - онези които приличт на запалка накрая?
  • 0
W124 200E M102 963 - Черния феникс

#20 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 18 юни 2007 - 19:09

Добре, де изключваме facelift-a. Това наистина е нещо персонално - както какви обувки да си купиш. Но преди всичко обувките трябва да са удобни. Е, кои са чак толкова големите проблеми при W210? Ама нещо наистина фрапиращо. Доколкото успях да разбера негативните оценки се отнасят основно към моделите '96-'98 година. А дали след това евентуалните проблеми са отстранени?
Искам и друго да попитам - от коя година започват да се монтират инфрачервените ключове - онези които приличт на запалка накрая?


Ок-махаме екстериора,добре!Проблемите на очиларката са доста коментирани тук-поразрови се!Основно проблема е какъв ще е двигателят!!!А,инфраред ключовете са от 1994год.
До голяма степен при кола втора ръка е много важно как е поддържана колата,на какви километри е и т.н.!Взимай,каквото ти е на сърце,за да ти е кеф-тва е положението! :tongue: И се похвали после...и почерпи!За да не се разваля колата,не за друго...! :nono:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#21 Dimitar Nikolov

Dimitar Nikolov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv

Публикувано 18 юни 2007 - 19:24

Двигателя ще е бензинов. Спрял съм се на Е230. Досега карах Рено21 2.2 /докато не се обърнах преди 2 седмици и сега я разпродавам на части/ и от там ми е слабостта към по-големите бензинови двигатели. Усещането при потегляне и динамиката е нещо невероятно. Реното се истрелваше като куршум. Късал съм не една и две престижни марки на старт. Ама айде да не се отплесвам.
Та май ще е Е230 бензин, без всякакви там газови инжекциони и прочие. Обикалях тия дни да опипам пазара - нищо което да ти спре окото. Масово само Е200. Защо така - незнам. Питал съм и за Е220 124-ка. Казват че не ги внасяли, защото не ги търсели :dontknow: . Имам един приятел който ме съветва ако ще W210 да след '98. Като го питах - защо, неможа да каже нищо смислено. И той го бил чул от някъде. Та, подпитвам за евентуални слаби страни на модела.
  • 0
W124 200E M102 963 - Черния феникс

#22 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 18 юни 2007 - 19:45

ми то като почти всички модели през последните 20 г,първите 1-2 години от производството дават ядове ,после са изчистени всички недоразумения ,затова аз лично мисля че модел от последните му 2-3 години от производството му е удачен вариант ,но не най последната му година ,за да няма наблъскани новости ,слагани после и в наследника му ,знам ли :dontknow:
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#23 rumenski

rumenski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 юни 2007 - 20:38

ми то като почти всички модели през последните 20 г,първите 1-2 години от производството дават ядове ,после са изчистени всички недоразумения ,затова аз лично мисля че модел от последните му 2-3 години от производството му е удачен вариант ,но не най последната му година ,за да няма наблъскани новости ,слагани после и в наследника му ,знам ли :dontknow:



братко,тия чвтириочки след 2000-с по-новия дизайн и по-красивите естествено,яд ме е да го кажа,но са доста зле.
масово след 20 000 км им се сменя цялото окачване,а след 40 000 км се преинсталира наново компютъра.Това ми
го сподели преди около 3 год мой близък приятел,работещ в БС.Двигателите 220 ЦДИ са доста рискови.За 2 год
друг мой приятел който си я купи чисто нова смени 4!!!! пъти дюзи (по 1200 лв бр),добре че беше
гарабционна!
  • 0

#24 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Публикувано 18 юни 2007 - 23:21

братко,тия чвтириочки след 2000-с по-новия дизайн и по-красивите естествено,яд ме е да го кажа,но са доста зле.
масово след 20 000 км им се сменя цялото окачване,а след 40 000 км се преинсталира наново компютъра.Това ми
го сподели преди около 3 год мой близък приятел,работещ в БС.Двигателите 220 ЦДИ са доста рискови.За 2 год
друг мой приятел който си я купи чисто нова смени 4!!!! пъти дюзи (по 1200 лв бр),добре че беше
гарабционна!


... и един мърмод завиваше шоколада в станиол...


Абе, престанете да пишете глупости чути от тук и там, бе, хора! Айде покажи ми една 210- ка, на която окачването трябва да се смени на 20.000км! Или пък някоя с преинсталиран компютър :kill_myself: Аз пък от 3 години само 220 ЦДИ на Ц и на Е- класи карам и една не е била рискова, въпреки, че всички са на по 350.000+++ км. Това, че на някой си феланкишия му се преебала смачканата италиянска 210- ка хич не значи, че са рискови и им се сменяли компютри и окачвания и бля бля бля :angry2: А точно пък 210- ката с фейслифта е НАЙ- СТАБИЛНАТА И МАСИВНА кола, която съм карал! А вярвай ми, че караме по 8.000 до 11.000 км на месец САМО ТАКИВА! На последната от подписа ми и тропа предницата вече 30.000 и кусур километра и не е мръднал изобщо. Карайте си тогава масивните здрави 124-ки и оставете "грозните" 210 за нас...

п.с. и кажи на твоя приятел да не се цигани и да зарежда боза от горивните бази на петрол и няма да си пипне колата докато побелее в дълбока пенсия.. :angry:
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/

#25 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 19 юни 2007 - 01:30

Аз имам познат си взе чисто нов Е270 ЦДИ 2005 годин. Кара яката за две години опатка към 100 000 и кусур хиляди километра. Каза че не е имал съществени проблеми и е много доволен. А относно дюзите и аз мисля че ако зареждаш от петрол, лукоил или ОМВ проблеми няма да има. Аз поне не съм имал.
  • 0

#26 smikov

smikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 юни 2007 - 06:52

Аз имам познат си взе чисто нов Е270 ЦДИ 2005 годин. Кара яката за две години опатка към 100 000 и кусур хиляди километра. Каза че не е имал съществени проблеми и е много доволен. А относно дюзите и аз мисля че ако зареждаш от петрол, лукоил или ОМВ проблеми няма да има. Аз поне не съм имал.

Три години карах 124 с мотор 200 Д,1991 г.-никакви проблеми и ремонти,а колата бе на 1 300 000 км.Бивше такси.За тези три години му навъртях над 150 000 км.От януари 2007 г. карам 210 с мотор 220 Д,1997 г.До сега съм навъртял над 20 000 км. и също нямам проблемНе познавам и хора които да имат проблеми с 210.Някои заядливци ми надуват главата-техен познат ... само че такъв не съм виждал.А и имам приятел които кара такси от 4 г. във Виена-210-200 сди,1999 г. и досега няма проблеми.
За това не вярвайте на слухове.Много здрави са колите,а 210 е по-добра от 124 и по здравина и по комфорт и по всички показатели.Не случайно държи висока цена.
  • 0

#27 rumenski

rumenski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 19 юни 2007 - 07:49

спокойно бе колеги,никой не съм обидил лично,нито смятам че пиша глупости.
специално за дюзите съм на 200% сигурен защото ремонтите се случваха пред мен.
и не си мислете че човека е завалия и си зарежда откъдето му падне,даже си събира
всички бележки от OMW за да докаже,че само от там зарежда.
А относно смяната на окачването и проблемите с компютрите ми го каза търговски
представител на БС,който както споменах,ми е близък приятел и не виждам защо да ме
лъже!проблемни били болшенството от Е-класите с 220CDI мотор,не говоря за другите
двигатели.дълго време съм карал С-класа 2001 г със същия 220CDI мотор и нямаше
проблем.
  • 0

#28 Черноглав

Черноглав

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 19 юни 2007 - 09:15

определено и аз съм против 220 СДИ мотора. При моя майстор нон-стоп се въртят такива. И най-вече дюзи. Работата не е добре. Явно някои вървят, но други просто разоряват.
Аз личн оскоро явно няма да си сменям четириочката. Нито пък ще кажа лоша дума за нея. С 290ТД двигателя е и смятам че е супер добре сметнат двигател за нея. Хем върви, хем малко харчи. Типично по български :rolleyes:
Обаче следващата кола която ще взимам със сигурност щее бензин. Аз минавам по 10к, макс 15к на година. На жена ми колата върти една по 5К!!! Е за чии са на тия дизели? Та най-вероятно като се поопаричим ще и сменим на нея митцубишито с едно СЛК, стария модел. Ебахти колко са готини. Само акциза да падне, че искам 230К мотора.

И определено след фейслифта, 2002г. една 210 е може би най-здравата по-нова кола останала на пазара. с един 430 двигател, авангард мани, мани.. няма спирка. ама в германско 14 бона евро, а дотук става 40К лв. :censored:
  • 0

#29 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 19 юни 2007 - 12:07

определено и аз съм против 220 СДИ мотора. При моя майстор нон-стоп се въртят такива. И най-вече дюзи. Работата не е добре. Явно някои вървят, но други просто разоряват.
Аз личн оскоро явно няма да си сменям четириочката. Нито пък ще кажа лоша дума за нея. С 290ТД двигателя е и смятам че е супер добре сметнат двигател за нея. Хем върви, хем малко харчи. Типично по български :rolleyes:
Обаче следващата кола която ще взимам със сигурност щее бензин. Аз минавам по 10к, макс 15к на година. На жена ми колата върти една по 5К!!! Е за чии са на тия дизели? Та най-вероятно като се поопаричим ще и сменим на нея митцубишито с едно СЛК, стария модел. Ебахти колко са готини. Само акциза да падне, че искам 230К мотора.

И определено след фейслифта, 2002г. една 210 е може би най-здравата по-нова кола останала на пазара. с един 430 двигател, авангард мани, мани.. няма спирка. ама в германско 14 бона евро, а дотук става 40К лв. :censored:

Що какво му е на дизела? Да не би да искаш вече да си чешиш крастата и стрелката да не пада под 4000 оборота. Друга основателна причина не виждам да се купува бензин. Нафтата наистина струва колкото бензина ама все пак като литри на 100 цифрите говорят повече в полза на дизела. :huh:
  • 0

#30 Dimitar Nikolov

Dimitar Nikolov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv

Публикувано 19 юни 2007 - 14:23

Предполагам Черноглав има предвид, че покупката на дизелов вариянт е 2-3к лева отгоре спрямо безиновия при еднакви условия. И ако нямаш много натоварвания на месец може да си ги спестиш. Отделно, лично аз не обичам тракането на дизела, както и това че набира мудно. Пък и дизел се купува основно заради икономията при по-дълги преходи - от там и вероятността да попаднеш на читав екземпляр е по-малка. Като съм гледал дизели, обикновено пишат че са на 130-150к км, но 70% от случаите съм виждал лепенки за следваща смяна на маслото на които пише обикновено над 270 000 км. Разбира се това не означава, че като си купиш бензинов той винаги ще е на реални километри....
  • 0
W124 200E M102 963 - Черния феникс




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни