Здравейте,
Значи сабота едно прятелче ми даде да 4ета едни статии и там пишеше че хората си 4истят нагара по леглата на клапаните по самите клапани по челото на буталата от нагар като дават на двигателя да "пие вода" Незнам химично защо нещата се получават но го пробвах и желания ефект е на лице. Когато колата ми загрееше запо4ваше да прекасва на всеки 5-10 работни такта по веднаж това лесно се вижда като отидеш до ауспоуха и се вслушаш. чува се едно бррррррррр бум брррррррр бум бум брррррррр..... празен такт на някои от цилндрите. Причините са може би лоша компресия на някои от цилиндрите вследствие не доброто лягане на клапаните в гнездата им .. предварителни детонации от нагара и т.н. може и да не е така .. поправете ме ако греша. Работата е следната взима се някои от маркучите за вакум и се поставя в шише с вода. но Аз понеже се притеснвах че може някои цилиндар да засмуче прекалено много вода и както знаете водата не се копресира се получават един спукани блокове един строшени бутала и мотовилки и други страшни работи сварзани с хварляне на двигателя .. така че също внимаваите като минавате през локви ))
Та чрез прости сметки изчислих че моят 1.6 двигател не трабва да поема пове4е от 20мл вода в цилиндара при всмукване, което при 4000 оборота прави около 16л вода в минута . което си е много така че взех едно шише с праскало за прозорци и праскар в дупката на карба като през това време подавам газ заштото заради водата двигателя се опитва да загасне ... по време на процеса е нормално да излизат бели пушаци от ауспуха и да излизат малки 4ерни пар4енца .. това всашност е нагара ))
Можете да направите няколко пати този процес като ако не излизат бели пушаци не се притесняваите пак варшите работа. На които не му се демонтира може да праска и в няки вакумен маркуч но внимаваите от каде идва този вакум може да е само от колектора на един цилиндар в такав случай останалите цилиндри няма да пият вода.
След операцията покараите малко по агресивно и повторете ако не ви марзи Хубаво е двигателя да е топал преди да правите операцията.
И като за накрая държа да ви предупредя пак 4е не трябва да се полива с марку4а вода понеже засмукването на 15-20мл вода би убило тотално вашия двигател. Съжалявам за лошата ми кирилица ама ...
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ТОВА-ВОДА ВМЕСТО ДОБАВКАТема за размисъл
Започната от ENOXELA, 24 май 2007 - 14:23:41
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 май 2007 - 14:23
От тунинг бг
#2
Публикувано 24 май 2007 - 14:59
Това според мен е "мижи кьорчо да те лъжем".Няма как да почисти нагара по клапаните.Та тоя същия нагар се чисти трудно и с инструмент пригоден за тази работа(ако са свалени клапаните).Просто не ми изглежда логично.И от къде на къде H2O ще разгради нагара.Питам как??????????
#3
Публикувано 25 май 2007 - 15:45
Глупости на търкалета... по форумите всеки втори е майстор и си пише разни щуротий.
#4
Публикувано 25 май 2007 - 16:24
Туй да не е човек с някой хлОпел или фауВе?
На теория и водата може да гори, след като се разцепи молекулата и полсе пак да се свърже- то това и е горенето, само че за да се разцепи се налага да се вкара мн енергия в системата.
Иначе вода се впръсква във всмукателната система на коли с принудително пълнене с мн високо налягане. Целта е водата да охлажда въздуха, т.к. поглъща голямо количество топлина при изпарение. Същата работа е и със спирта.
За това за нагара чувам за първи път. И нека човека и разглоби мотора и ще забележи че нагар по контактната повърхност на клапана и леглото му почти няма при не толкова изпраен двигател.
абе - тунинг форум.
На теория и водата може да гори, след като се разцепи молекулата и полсе пак да се свърже- то това и е горенето, само че за да се разцепи се налага да се вкара мн енергия в системата.
Иначе вода се впръсква във всмукателната система на коли с принудително пълнене с мн високо налягане. Целта е водата да охлажда въздуха, т.к. поглъща голямо количество топлина при изпарение. Същата работа е и със спирта.
За това за нагара чувам за първи път. И нека човека и разглоби мотора и ще забележи че нагар по контактната повърхност на клапана и леглото му почти няма при не толкова изпраен двигател.
абе - тунинг форум.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Публикувано 25 май 2007 - 19:56
Значи да трия темата така ли?
#6
Публикувано 25 май 2007 - 20:10
Има толкова много добавки за целта че просто това тука няма какво да се коментира. При тия 4000 оборота както е написано черните парчета дето са хвърчали са били може би не нагар а ... При тия обороти ако сипеш вода в цилиндъра ще стане бая голяма бела
#7
Публикувано 26 май 2007 - 08:02
Не не я трий, ако обичаш! Иначе как хората ще видят безумието на майстора.Значи да трия темата така ли?
Може да отредактираш заглавието само да стане такова, че да си личи отрицанието на метода - Н2О добавка "engine killer"
Аз бях писал наскоро тема за добавката SONAX - при мен ефекта беше с отрицателен знак. Заредих обаче от Лукоил - А98, който ми казаха, че си имал някакви си техни добавки и изминах над 300 км. без спиране - още на 5ия всичко си влезна в нормите. Препотвърждавам истинността на метода за почистване от вода в горивото и резервоара чрез наливане на спирт в указаното съотношение - "изхвърля" я - но важи само за бензинови мотори
#8
Публикувано 31 май 2007 - 15:35
Вие на знаете ли, че голфарата е измислена да върви с вода, какво се чудите - не знам
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#9
Публикувано 31 май 2007 - 17:55
Вие може да си мислите че е майтап, но като се замисли човек - може и да е истина.
Виждал съм лично друг случай. Устройство, което с ултразвук разпрашава водата и я смесва с горивната смес - резултатът е повишаване на октановото число на бензина. Имаше и някакво съотношение до колко процента може да е водата от бензина, амма не помня.
Така че - що пък да не тръгне колата на вода.
"Тамън научих коня да яде само камъни и той взе че умря".
Виждал съм лично друг случай. Устройство, което с ултразвук разпрашава водата и я смесва с горивната смес - резултатът е повишаване на октановото число на бензина. Имаше и някакво съотношение до колко процента може да е водата от бензина, амма не помня.
Така че - що пък да не тръгне колата на вода.
"Тамън научих коня да яде само камъни и той взе че умря".
#10
Публикувано 31 май 2007 - 17:59
Знам че звучи супер нелогично, но това съм го чувал и от други хора които твърдят че са го пробвали и имало резултат. Аз лично обаче не бих пробвал такова нещо, не и на мечето !!! Ако си купя някой скрапер за експерименти обаче ще пробвам
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#11
Публикувано 11 юли 2007 - 11:56
ALEXONE,
Здравейте, момчета,
В този форум има много "специалисти", но ....Мерцедес, това е класика - така ли е?
Питахте ме защо не споделям проблеми с мойте мерцани, просто ги нямам. От 14 г. с (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) проблемите ми изчезнаха. А и добрата поддръжка, добрият майстор.... етцетера.
Затова като вляза в някои форум, ми е мъчно за момчетата, които не знаят с какво, и не могат да получат вярна информация
за много неща в България.
Темата за водният инжекцион е много известна на специалистите. И не случайно Ви описах случай с продуктите.
Далеч съм от желанието да Ви правя реклама, защото истинските неща сами се рекламират. Но продукта към горивото на (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) , служи точно като
воден инжекцион, без да се страхувате, че сте предозирали водата и ще замине блока.
Надникнете в форумите на ВМW, Алфа и прочетете какви мнения дават за тези продукти.
Е, Мерцедес и всички останали или (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) и всички останали добавки.
А и филмчетата, които пуснаха в (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) , доказват думите ми.
Тунинг ли е (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) или необходимост, за да се отървеш от проблемите?
(ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) , установи- 1994г, прилага до днес, и успеха е налице. Трудът му е овенчан с Успех 2007 година.
........идеите са прости, резултатите просто удивителни!!!
Редактирано от Само Дизел
П.П. Колега, и на мен ми е мъчно за теб, че не ти се дават пари за реклама, но ако размислиш, ето от ТУК му е мястото да започнеш.
#12
Публикувано 11 юли 2007 - 15:02
-------------------------ALEXONE,
Здравейте, момчета,
В този форум има много "специалисти", но ....Мерцедес, това е класика - така ли е?
Питахте ме защо не споделям проблеми с мойте мерцани, просто ги нямам. От 14 г. с (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) проблемите ми изчезнаха. А и добрата поддръжка, добрият майстор.... етцетера.
Затова като вляза в някои форум, ми е мъчно за момчетата, които не знаят с какво, и не могат да получат вярна информация
за много неща в България.
Темата за водният инжекцион е много известна на специалистите. И не случайно Ви описах случай с продуктите.
Далеч съм от желанието да Ви правя реклама, защото истинските неща сами се рекламират. Но продукта към горивото на (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) , служи точно като
воден инжекцион, без да се страхувате, че сте предозирали водата и ще замине блока.
Надникнете в форумите на ВМW, Алфа и прочетете какви мнения дават за тези продукти.
Е, Мерцедес и всички останали или (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) и всички останали добавки.
А и филмчетата, които пуснаха в (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) , доказват думите ми.
Тунинг ли е (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) или необходимост, за да се отървеш от проблемите?
(ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ) , установи- 1994г, прилага до днес, и успеха е налице. Трудът му е овенчан с Успех 2007 година.
........идеите са прости, резултатите просто удивителни!!!
Редактирано от Само Дизел
П.П. Колега, и на мен ми е мъчно за теб, че не ти се дават пари за реклама, но ако размислиш, ето от ТУК му е мястото да започнеш.
Пич, Само Дизел, оти се косиш, имената, марките, фирмитеи и да ги изтриеш, качеството, ефекта не можеш да изтриеш.
Но ми е чудно защо така ревностно, реагираш. Първо аз не рекламирам, а давам информация и питам, второ ако работех към тази фирма, нямаше да пиша по форуми-установеният ефект, а щях да им кажа:
Не правете реклама, това което в България се рекламира много, значи нещо не е наред. Ние клиентите можем да оценим само това върху което имаме пряки наблюдения.
Но явно ти си далеч от фактите, остани си с проблемите. Моето време е скъпо. Образованият клиент е клиент на (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ).
#13
Публикувано 11 юли 2007 - 16:24
Образованият клиент е клиент на (ИЗТРИТО ЗА РЕКЛАМА ).
Малиииииии тия немат спирка
#14
Публикувано 11 юли 2007 - 21:11
Наистина водата попаднала в цилиндъра има такъв ефект. Който е виждал двигател работил известно време с дефект в уплътнението на цилиндровата глава ще го потвърди. След отваряне цилиндъра, в който се е губела охладителна течност е „измит”, със значително по-малко нагар по челото на буталото, горивната камера и клапаните отколкото при нормално работилите цилиндри. НТо като цяло впръскване на вода, или алкохол се прави с друга цел (Децки спомена по-нагоре).
#15
Публикувано 11 юли 2007 - 22:17
Колеги, последно какво да си сипвам на "Тигрицата", бе?!?
Вода - ще земе да се удави.
Спирт?- ще се напие.
Бензин 98 - ще вземе да свикне...
Вода - ще земе да се удави.
Спирт?- ще се напие.
Бензин 98 - ще вземе да свикне...
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни