Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблеми с Keyles системата


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#16 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 405 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 27 June 2022 - 12:38

Позанимавах се малко вчера - "хардуерно" всичко е наред: цялата инсталация на keyless системата е проверена кабел по кабел - до един са здрави. Смених само една букса заради окисление, но това не помогна.

Всички модули имат връзка помежду си, но... колата поради някаква причина не открива нито един модул по keyless, с изключение на бутона за палене.... който също не работи да, извежда "Key not detected" като се натисне.

 

Дали е заради подмененият IC, или нещо друго... смятам да я закарам в Silverstar за една диагностика, да кажат мнение хората, и да дадат цена за ремонт.

Ако е софтуерно, предполагам ще го оправят веднага, ако има омазано нещо по хардуера (то ще е или CGW или EZS или IC, някъде там се бъркат нещата)... ще видим дали си заслужава да се прави /според цената/.

На мен до където ми стигаха възможностите - проверих :) 


  • 0

#17 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 405 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 03 July 2022 - 16:25

И така, проблемът се оказа толкова идиотски, чак ме е срам, че първо не проверих това...

Но, пича в Силвърстар се оказа прав, че няма как всички модули да са извън строя, и вероятно нещо е откачено.

Та: след следене на кабели, смяна на модули и т.н. видях, че на куплунг X26/12 няма никакъв сигнал.... и, съответно - проверих ESZ модула.... буксата на Keyless-a беше откачена от там.

Колата вече пали с бутона smile.png

 

Това, което остана неработещо - не се заключва/отключва от бутоните на вратите, както и багажника.

Вероятно има още нещо откачено, и филмът ще продължава... но няма да е в тези жеги.

Някой има ли идея, знам че бутоните на вратите са проблемни - дали е възможно едновременно да издъхнат и 4-те врати???

 

 

 

Между другото, в Силвърстар Пловдив са доста отзивчиви - винаги са ми отговаряли и обяснявали подробно за разини саморемонти... а не са длъжни по принцип.

 


  • 0

#18 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 527 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 03 July 2022 - 18:44

Браво !!

А за външните дръжки ли питаш ? Аз също имам проблем с тях, ту работи ту не. Малко дразнещо е.


  • 0

сесшисе ?


#19 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 405 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 03 July 2022 - 21:08

Браво !!

А за външните дръжки ли питаш ? Аз също имам проблем с тях, ту работи ту не. Малко дразнещо е.

 

Външните дръжки - нито една не работи, и xentry не ги открива (седи си OFF постоянно, колкото и да натискам бутона);

Багажника - като му натисна заключването пада до половината, и се вдига пак. Като е заключен - не се отваря с бутончето, което е до ключалката.

 

Някой ден като остане време да махна корите на вратите ще ги гледам.


  • 0

#20 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 527 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 04 July 2022 - 03:33

А някакъв шанс да се отключи при бъркане в дръжката ?

тествал ли си ?

 

И до колкото разбрах кийлеса е бил умишлено откачена букса от някой предишен собственик.


  • 0

сесшисе ?


#21 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 405 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 04 July 2022 - 07:26

А някакъв шанс да се отключи при бъркане в дръжката ?
тествал ли си ?
 
И до колкото разбрах кийлеса е бил умишлено откачена букса от някой предишен собственик.


Не, не се отключва.
Единствено с механичния ключ или дистанционното се отключва.

И да, буксата беше изключена умишлено… кофтито е, че като гледам схемите - има доста места, от където може да са откачили дръжките. Едва ли 8 бутона на 4 дръжки са заминали едновременно :)
Малък ми е гаража и не мога да отворя вратите на цяло, я навън в тия жеги не ми се занимава. Все някой ден ще се случи да е хладно, и ще разглобя и вратите, и праговете да следя кабели.
  • 0

#22 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 10 July 2022 - 16:17

Диагностиката има достатъчно тестове и схеми по вин за да се хване проблема за час с едно мултицетче…


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#23 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 405 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 10 July 2022 - 21:10

Диагностиката има достатъчно тестове и схеми по вин за да се хване проблема за час с едно мултицетче…
Sent from my iPhone using Tapatalk

Проблемът е на 90% ясен, просто нямам време и условия в момента да се заиграя.
Нямам подходящ гараж /малък е за цлс-а/, а в тия жеги навън няма никакъв шанс да се занимавам :)

Поне вече пали от бутона :)
Гаранция има нещо разкачано и по вратите… диагностиката не отчита нито един бутон че е натиснат.
Нямам идея кой и защо е откачал кабели, като има доста по-интелигентни начини да се спре тая система - или с xentry през CGW, или с едно просто махане на предпазителя…

Edited by dkmi123, 10 July 2022 - 21:11 .

  • 0

#24 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 405 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 20 July 2022 - 19:47

Малко по малко напредвам :)

Отворих задна дясна врата, още като махнах пепелника се усъмних, че има нещо нередно - незакрепени никъде букси.

 

Attached File  IMG_0108.jpeg   134.22K   3 downloads

 

И една букса, която не е закачена никъде, и не успях да открия от къде е откачена:

 

Attached File  IMG_0109.jpeg   132.31K   3 downloads

 

Някой има ли идея за къде е кабелите са бял/кафяв и червен/лилав (ще ровя по WIS-a ако не стане по лесния начин някой да каже за къде е това...)

 

Относно Keyless-a:

 

Проверих бутоните на предна лява и задна лява - като ги натискам омметъра не отчита нищо.

Принципно, отключването трябва да е около 400 ома (при натиснат бутон), заключването - 0.5 ома (или "късо"), /може и да бъркам поредността, но при мен и в двата случая дава OL, t.e. "open line");

STAR-a също като натискаш кой да е бутон - не го отчита като натиснат.

Някак странно ми е да са умрели всички 8 бутона, ама... като чета насам-натам е напълно възможно

 

Ще взема някаква моргаджийска дръжка, и ако всичко е ОК с нея - ще си поръчам направо 4 нови /зависи каква цена ще ми изстрелят от силвърстар де, може и да си остана с моргаджийски/, и да забравям за този проблем :)


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users