Привет колеги
Преди около 2 седмици както си карам и турбото спря да работи, съответно колата влезе в авариен режим и светна чека. След диагностика установихме, че лостчето на актуатора забива и не се движи изобщо при подаване на газ. След като загася колата, и леко напъна това лостче нагоре-надолу с ръката колата се оправяше за известно време. След рециклиране на турбината и актуатора този проблем със забиването на лостчето пак ми се появи след около 40-50 км каране
Та исках да попитам някой дали е имал подобен проблем и на какво може да се дължи това забиване на лостчето на актуатора?
W211 E280 V6 2005г. - проблем с мощността
Започната от iordan966, 23 май 2022 - 07:22:04
Няма други мнения в тази тема
#1
Публикувано 23 май 2022 - 07:22
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни