Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

МВ W212, 350d Перката на радиатора не спира


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2022 - 07:27

Може и да не го хване.За това пробвай със смяна.Тука става на въпрос, че може да е заминал датчика (най вероятно е) и колата си мисли че прегрява и се охлажда,ако е окабеляването ,тогава евентуално щеше да даде грешка ,примерно късо и т.н

Този пост е редактиран от mimo160: 22 май 2022 - 07:33

  • 0

#17 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2022 - 07:50

На живи данни най добре ще си покаже и ще се видят стойностите.
  • 0

#18 Garibaldi82

Garibaldi82

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Stuttgart

Публикувано 23 май 2022 - 20:38

Здравейте отново колеги.
Засега проблема с претрисане на двигателя и включването веднага на перката е решен, също и със загубата на мощност при по-високи обороти.
Имаше записана грешка в модула за управаление на подкачващата помпа. Прекарахме големите елементи с много фин поялник. Модула повече грешка на отчете.
В предната част на двигателя, точно над вакуум-помпата има едно малко У-образно разклонение за вакуум, то беше скъсано, както и един от маркучите тръгващи от него и влизащи някъде зад тая вакуум-помпа. Не се вижда къде отива, но го отрязахме 5мм и пак го свързахме. Това докато се вземе ново или се подменят всички вакууми.
Колата я тества момчето вчера, много газ, много жега - перката се включва на първата си степен, охлажда и се изключва сама. Няма вибрации вече, няма прекъсване на мотора.
Това беше проблема при нас. Надявам се да помогнем и на друг, ако има подобен проблем.

Благодаря на всички.
Поздрави. Тодор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Garibaldi82: 23 май 2022 - 20:40

  • 0

#19 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 24 май 2022 - 15:53

Колега, сигурен ли си че имаш работещ дпф :) на мен ми намирисва на изтърбушен и неправилно изгасен софтуерно


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#20 Garibaldi82

Garibaldi82

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Stuttgart

Публикувано 24 май 2022 - 19:06

Колега, сигурен ли си че имаш работещ дпф :) на мен ми намирисва на изтърбушен и неправилно изгасен софтуерно


Sent from my iPhone using Tapatalk


Колега, няма как да стане това с DPF-а. Това не е България. На TÜV-а направо ще го разчекнат, а колата мина преглед преди няколко месеца.
Гледана е на живи данни, DPF-а е чист.
Както описах, в последния пост, след тези малки неща, които направихме проблема с перката не се е проявявал. Дано хич да не се появи.

Оффтопик:
Интересно как колегата купи колата - продавача младо момче, има-няма 25г. Питам го защо продава колата, той каза, че му идва скъпа за подръжка. След като извади една папка с фактурите от Мерцедес, ама не от сервиз, който работи с Мерцедес, а от официален такъв, като видях за какво е ходил там и какви суми е плащал ми стана ясно защо я продава. За една изгоряла крушка е ходил там…
Какво остава да изтърбушва филтри и да манипулира колата. Той НЕ ЗНАЕШЕ как да отвори предния капак. Историята и километрите съвпадат с данните в Мерцедес до последния изминат метър.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни