Edited by mimo160, 22 May 2022 - 07:33 .
МВ W212, 350d Перката на радиатора не спира
Started by Garibaldi82, 19 May 2022 - 18:48:14
19 replies to this topic
#16
Posted 22 May 2022 - 07:27
Може и да не го хване.За това пробвай със смяна.Тука става на въпрос, че може да е заминал датчика (най вероятно е) и колата си мисли че прегрява и се охлажда,ако е окабеляването ,тогава евентуално щеше да даде грешка ,примерно късо и т.н
#17
Posted 22 May 2022 - 07:50
На живи данни най добре ще си покаже и ще се видят стойностите.
#18
Posted 23 May 2022 - 20:38
Здравейте отново колеги.
Засега проблема с претрисане на двигателя и включването веднага на перката е решен, също и със загубата на мощност при по-високи обороти.
Имаше записана грешка в модула за управаление на подкачващата помпа. Прекарахме големите елементи с много фин поялник. Модула повече грешка на отчете.
В предната част на двигателя, точно над вакуум-помпата има едно малко У-образно разклонение за вакуум, то беше скъсано, както и един от маркучите тръгващи от него и влизащи някъде зад тая вакуум-помпа. Не се вижда къде отива, но го отрязахме 5мм и пак го свързахме. Това докато се вземе ново или се подменят всички вакууми.
Колата я тества момчето вчера, много газ, много жега - перката се включва на първата си степен, охлажда и се изключва сама. Няма вибрации вече, няма прекъсване на мотора.
Това беше проблема при нас. Надявам се да помогнем и на друг, ако има подобен проблем.
Благодаря на всички.
Поздрави. Тодор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Засега проблема с претрисане на двигателя и включването веднага на перката е решен, също и със загубата на мощност при по-високи обороти.
Имаше записана грешка в модула за управаление на подкачващата помпа. Прекарахме големите елементи с много фин поялник. Модула повече грешка на отчете.
В предната част на двигателя, точно над вакуум-помпата има едно малко У-образно разклонение за вакуум, то беше скъсано, както и един от маркучите тръгващи от него и влизащи някъде зад тая вакуум-помпа. Не се вижда къде отива, но го отрязахме 5мм и пак го свързахме. Това докато се вземе ново или се подменят всички вакууми.
Колата я тества момчето вчера, много газ, много жега - перката се включва на първата си степен, охлажда и се изключва сама. Няма вибрации вече, няма прекъсване на мотора.
Това беше проблема при нас. Надявам се да помогнем и на друг, ако има подобен проблем.
Благодаря на всички.
Поздрави. Тодор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Garibaldi82, 23 May 2022 - 20:40 .
#19
Posted 24 May 2022 - 15:53
Колега, сигурен ли си че имаш работещ дпф на мен ми намирисва на изтърбушен и неправилно изгасен софтуерно
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#20
Posted 24 May 2022 - 19:06
Колега, сигурен ли си че имаш работещ дпф на мен ми намирисва на изтърбушен и неправилно изгасен софтуерно
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега, няма как да стане това с DPF-а. Това не е България. На TÜV-а направо ще го разчекнат, а колата мина преглед преди няколко месеца.
Гледана е на живи данни, DPF-а е чист.
Както описах, в последния пост, след тези малки неща, които направихме проблема с перката не се е проявявал. Дано хич да не се появи.
Оффтопик:
Интересно как колегата купи колата - продавача младо момче, има-няма 25г. Питам го защо продава колата, той каза, че му идва скъпа за подръжка. След като извади една папка с фактурите от Мерцедес, ама не от сервиз, който работи с Мерцедес, а от официален такъв, като видях за какво е ходил там и какви суми е плащал ми стана ясно защо я продава. За една изгоряла крушка е ходил там…
Какво остава да изтърбушва филтри и да манипулира колата. Той НЕ ЗНАЕШЕ как да отвори предния капак. Историята и километрите съвпадат с данните в Мерцедес до последния изминат метър.
Sent from my iPhone using Tapatalk
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users