АГУ за С180 W202каква по-точно да сложа
Започната от a_atanasov, 22 май 2007 - 06:23:08
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 май 2007 - 06:23
Здравейте.
От скоро имам такава кола, 94-та, Елеганс, и все още се кара на бензин по причина, че доста "отънях" след покупката. Мисля да слагам газова и обиколих местните газаджии, а и преобърнах интернет по темата. Колата е с метални колектори и можело да се сложи обикновена газова на цена 615 лв. с ланда емулатори и прочее хитрини. Е, имало и газов инжекцион, но пък цената му е 1700 лв. Какви проблеми ще има, ако сложа от обикновените АГУ, какъв ще е разхода, ще има ли гърмежи?
Дайте ми съвет, при все, че цената е определяща.
Благодаря предварително на отзовалите се.
От скоро имам такава кола, 94-та, Елеганс, и все още се кара на бензин по причина, че доста "отънях" след покупката. Мисля да слагам газова и обиколих местните газаджии, а и преобърнах интернет по темата. Колата е с метални колектори и можело да се сложи обикновена газова на цена 615 лв. с ланда емулатори и прочее хитрини. Е, имало и газов инжекцион, но пък цената му е 1700 лв. Какви проблеми ще има, ако сложа от обикновените АГУ, какъв ще е разхода, ще има ли гърмежи?
Дайте ми съвет, при все, че цената е определяща.
Благодаря предварително на отзовалите се.
#2
Публикувано 22 май 2007 - 09:18
#3
Публикувано 22 май 2007 - 15:25
Здравейте.
От скоро имам такава кола, 94-та, Елеганс, и все още се кара на бензин по причина, че доста "отънях" след покупката. Мисля да слагам газова и обиколих местните газаджии, а и преобърнах интернет по темата. Колата е с метални колектори и можело да се сложи обикновена газова на цена 615 лв. с ланда емулатори и прочее хитрини. Е, имало и газов инжекцион, но пък цената му е 1700 лв. Какви проблеми ще има, ако сложа от обикновените АГУ, какъв ще е разхода, ще има ли гърмежи?
Дайте ми съвет, при все, че цената е определяща.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Има един ефект при слагането на газ на таква цедка
в режим на газ се прекасват диузите и моторната електроника от4ита повреда .сега независимо 4е ве4е има емулатори на оригиналните -много ми е мътно ка сте стане прекасването так 4е моторната електроника да не забележи тва . а ако детектира 4е няма дуза после перманентно се спира6е горивото -несто такова бе6е -не помня ве4е все пак бе6е преди години.
ама сега може и да има несто ново- дано да е така.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 22 май 2007 - 16:14
слагаи газов инжексион може да е скапо но си решаваш проблема генерално аз съм с инжексион ине мога да разбера кога съм на газ защото няма разлика във вървенето и разхода ,както съм я сложил съм минал 30000км и не съм имал никакви ядове мои приятел ми казваше че съм луд да дам толкова пари и си сложи нормална на с200 и не излиза от сервизите главно заради АГУ
#5
Публикувано 22 май 2007 - 18:30
току що говорих с един сервиз и ми казаха, че специално за тази кола нямало смисъл от "скъпа" газова уредба понеже съм с метални колектори
#6
Публикувано 22 май 2007 - 22:49
Без да те агитирам или насочвам към конкретни производители ще те посъветвам само едно - сложи си газов инжекцион на този двигател.
Още един съвет...ако си добре с някой западен език се поразрови в интернет и изчети информация. Аз лично само от чужи сайтове и форуми черпя инфо и консултации. Мога да ти кажа, че са ми помогнали в пъти повече отколкото българските поради ред обективни причини, които не му е мястото да изброявам тук.
Да се доверяваш на газаджия за избор е като да хвърляш камъни срещу слънцето и да се надяваш, че ще го уцелиш. На тези хора целта им ПРЕДИ ВСИЧКО е една...да ти вземат парите. Изключително неподготвени са като цяло да решават проблеми относно газифицирането, ако такива възникнат, особено на по-старите механични инжекции. Затова избери газов инжекцион за твоя тип двигател и в случая изобщо не гледай само цената като решаващ фактор!!!!
Успех!
Още един съвет...ако си добре с някой западен език се поразрови в интернет и изчети информация. Аз лично само от чужи сайтове и форуми черпя инфо и консултации. Мога да ти кажа, че са ми помогнали в пъти повече отколкото българските поради ред обективни причини, които не му е мястото да изброявам тук.
Да се доверяваш на газаджия за избор е като да хвърляш камъни срещу слънцето и да се надяваш, че ще го уцелиш. На тези хора целта им ПРЕДИ ВСИЧКО е една...да ти вземат парите. Изключително неподготвени са като цяло да решават проблеми относно газифицирането, ако такива възникнат, особено на по-старите механични инжекции. Затова избери газов инжекцион за твоя тип двигател и в случая изобщо не гледай само цената като решаващ фактор!!!!
Успех!
#7
Публикувано 09 юни 2007 - 20:54
Без да те агитирам или насочвам към конкретни производители ще те посъветвам само едно - сложи си газов инжекцион на този двигател.
Още един съвет...ако си добре с някой западен език се поразрови в интернет и изчети информация. Аз лично само от чужи сайтове и форуми черпя инфо и консултации. Мога да ти кажа, че са ми помогнали в пъти повече отколкото българските поради ред обективни причини, които не му е мястото да изброявам тук.
Да се доверяваш на газаджия за избор е като да хвърляш камъни срещу слънцето и да се надяваш, че ще го уцелиш. На тези хора целта им ПРЕДИ ВСИЧКО е една...да ти вземат парите. Изключително неподготвени са като цяло да решават проблеми относно газифицирането, ако такива възникнат, особено на по-старите механични инжекции. Затова избери газов инжекцион за твоя тип двигател и в случая изобщо не гледай само цената като решаващ фактор!!!!
Успех!
Може ли да ми препоръчаш някой сайт от който черпиш информация ???
Благодаря
#8
Публикувано 09 юни 2007 - 21:01
Има вече тема за газовия инжекцион!
Систената е лизинг от БРЦ-България както направих и аз 30к и нямам проблеми с разхода и вървенето!
Обикновената газова е мизерия, не пестене !
Систената е лизинг от БРЦ-България както направих и аз 30к и нямам проблеми с разхода и вървенето!
Обикновената газова е мизерия, не пестене !
W202 C180
#9
Публикувано 09 юни 2007 - 21:48
Ако някога (надявам се все пак никога) се окажа пред такава дилема, категорично няма да има такава - задължително газов инжекцион.
Както колегата спомена, конвенционалната газова уредба погледнато технически е една голяма измишльотина, на светлинни години от концепцията за прецизно дозиране на горивото, какъвто е инжекционния принцип.
Контрола над дозирането е много хипотетичен, непостоянен и зависи от хиляди фактори.
За мен това просто е един зверски технологичен даунгрейд, почти сигурна предпоставка за проблеми по колата.
Освен това повечето хора придобиват безплатно допълнително хоби - връткане на врътки.
Тезата че ако си с метален колектор, то това те прави подходяща жертва за конвенционална АГУ също е пълно безумие според мен.
Не разбирам как може да се подхожда с разбиране към вероятността за "гърмене"
Именно това имат предвид "майсторите", като са ти казали че щом си с метален колектор, не ти трябва ГИ.
Ебаси извратеното мислене...
Избора си е твой в крайна сметка, аз просто казвам мнението си.
Предполагам че много хора ще кажат колко са доволни от тези системи.
Живи и здрави да са.
Човек сам каквото си направи, друг трудно би успял
Успех в избора.
Както колегата спомена, конвенционалната газова уредба погледнато технически е една голяма измишльотина, на светлинни години от концепцията за прецизно дозиране на горивото, какъвто е инжекционния принцип.
Контрола над дозирането е много хипотетичен, непостоянен и зависи от хиляди фактори.
За мен това просто е един зверски технологичен даунгрейд, почти сигурна предпоставка за проблеми по колата.
Освен това повечето хора придобиват безплатно допълнително хоби - връткане на врътки.
Тезата че ако си с метален колектор, то това те прави подходяща жертва за конвенционална АГУ също е пълно безумие според мен.
Не разбирам как може да се подхожда с разбиране към вероятността за "гърмене"
Именно това имат предвид "майсторите", като са ти казали че щом си с метален колектор, не ти трябва ГИ.
Ебаси извратеното мислене...
Избора си е твой в крайна сметка, аз просто казвам мнението си.
Предполагам че много хора ще кажат колко са доволни от тези системи.
Живи и здрави да са.
Човек сам каквото си направи, друг трудно би успял
Успех в избора.
#10
Публикувано 09 юни 2007 - 23:01
Колегата е направил избора, ако не сте забелязали вече. Пуснал е нова тема. Това, че питаше каква газова система да сложи беше добре, проблема е, че направи грешния избор с всички последици от това. Дано има по-малко ядове.
#11
Публикувано 09 юни 2007 - 23:16
Колегата е направил избора, ако не сте забелязали вече. Пуснал е нова тема. Това, че питаше каква газова система да сложи беше добре, проблема е, че направи грешния избор с всички последици от това. Дано има по-малко ядове.
Ами не, не съм забелязал.
Както виждам обаче, оказал съм се добър пророк, за съжаление.
Е, здраве да е.
#12
Публикувано 10 юни 2007 - 06:39
Да колеги направих избора - конвенционална газова. Доводите за това бяха мненията на газаджийте, които само с това се занимават и от това си вадят хляба, и от опита на един съсед със същата кола и разход 10 на сто градско. Веднага след това ми почнаха проблемите - изчезнаха ниските обороти. След цял ден обучение на компютъра, най-сетне се появиха, относително стабилни. Цял ден каране - по препоръка на собственика на специализиран МБ сервиз. Остава проблема с гасненето на ниски обороти на газ. Предполагам не съм единствения с конвенционална АГУ, а няма да съм и последния с проблеми. Вчера при едно от посещенията ми при майстор, дойде един с очиларка. Монтирал ГИ и също имаше проблем с вървенето на колата. Така, че ако взимах нормална заплата хич, ама хич нямаше да скопявам колата. НО, за съжаление не е така. А парите са един доста определящ фактор.
#13
Публикувано 10 юни 2007 - 13:23
Виж сега, на мен основния мотив да сложиш обикновена газова ми е ясен. Но обикновено когато неподготвен човек отиде при газаджиите (а няма как всеки да е подготвен), те НИКОГА няма да ти обяснят основно как действат и двете системи, да ти насочат вниманието към предимствата и недостатъците. Обикновено на въпроса каква газова да сложа ти се отговаря с 2-3 изречения, като съответния газаджия ти изтъква именно този довод, с който смята, че най-лесно и бързо ще ти вземе парите. Това, че някакъв колега с газов инжекцион има проблеми е нещо друго. Да не мислиш, че при газовия инжекцион няма правила на монтаж и правилни настройки. Но за да разбереш защо си направил грешен избор или да не звучи толкова крайно да кажем си избрал по-неприемливия вариант, то трябва да си наясно как работи твоя тип електронна инжекция първо и второ как работят и двата типа АГУ - обикновената и газовия инжекцион. Първата действа на принципа на елементарния карбуратор (ама възможно най-простия), а ГИ работи много по-прецизно, тъй като нещата се контролират електронно при него. Отделно въпроса с детонациите. Колко са жалки само тия дето слагат газ, но проблема е че хората са наивни.
Какво като си с метални колектори? Като гръмне поне тях няма да сменяш? Но наясно ли си освен колектора какви други поражения има по дебитомера например? Не че не се оправя, ама не е евтин. Като сложиш и разправиите, висенето по сервизите и накрая теглиш чертата ще видиш, че пак си дал почти толкова пари, придружени с много ядове и загуба на време. А и аз вече не знам дали газаджиите са крайно некомпетентни или умишлено правят нещата така, че често да си при тях.
Аз не съм привърженик на газта изобщо, въпреки това карам на газ, не само поради финансови причини.
Просто влагайки пари в газов инжекцион предварително се подсигуряваш против доста проблеми. Друг е въпроса, че като не ти настроят правилно и газовия инжекцион пак ще се налага да ходиш при газаджиите, но все ще го направят, освен ако проблема не ти е другаде.
Абе дано си късметлия в добрия смисъл на думата!
Какво като си с метални колектори? Като гръмне поне тях няма да сменяш? Но наясно ли си освен колектора какви други поражения има по дебитомера например? Не че не се оправя, ама не е евтин. Като сложиш и разправиите, висенето по сервизите и накрая теглиш чертата ще видиш, че пак си дал почти толкова пари, придружени с много ядове и загуба на време. А и аз вече не знам дали газаджиите са крайно некомпетентни или умишлено правят нещата така, че често да си при тях.
Аз не съм привърженик на газта изобщо, въпреки това карам на газ, не само поради финансови причини.
Просто влагайки пари в газов инжекцион предварително се подсигуряваш против доста проблеми. Друг е въпроса, че като не ти настроят правилно и газовия инжекцион пак ще се налага да ходиш при газаджиите, но все ще го направят, освен ако проблема не ти е другаде.
Абе дано си късметлия в добрия смисъл на думата!
#14
Публикувано 10 юни 2007 - 13:49
...Първата действа на принципа на елементарния карбуратор (ама възможно най-простия)...
Аз ще бъда малко по-краен, сравнявайки принципа на смесообразуване по-скоро с пулверизатор
Гледам че колегата е от Кюстендил?
От един френд знам че там имало 2 големи газджииници, като само едната заслужавала доверие.
Там му монтираха метанова система. Естествено работят и LPG.
Понеже съм много в страни от този проблем, не съм проявявал никакъв интерес.
Ако обаче проблемите не се оправят, мога да попитам за координати?
#15
Публикувано 14 октомври 2007 - 14:43
Здравейте,
имам W124 E200 16V карам я на газ вече 3 год. и съм минал 60 000 км уредбата ми е обикновена.Скъси ми живота докато я накарам да работи както трябва.Докато не смених кабели и свещи с оригинални колата нейскаше да върви и гърмеше.И разхода на гориво с обикновенната е с 2-3 литра повече.На извън градско 12 без климатик при 140 км.Иначе твоя мотор е същия като моя с разлика,че е 1.8.
имам W124 E200 16V карам я на газ вече 3 год. и съм минал 60 000 км уредбата ми е обикновена.Скъси ми живота докато я накарам да работи както трябва.Докато не смених кабели и свещи с оригинални колата нейскаше да върви и гърмеше.И разхода на гориво с обикновенната е с 2-3 литра повече.На извън градско 12 без климатик при 140 км.Иначе твоя мотор е същия като моя с разлика,че е 1.8.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни