
Проблем с оборотитеC220 CDI
Започната от adm1n, 19 май 2007 - 09:47:44
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 май 2007 - 09:47
Здравейте,
имаме проблем с един Мерцедес C220 CDI 98г.
Проблема е, че колата неще да вдигне повече от 3000 оборота без значение дали е на място или в движение.
Също така на таблото свети непрестанно лампа EPC.
Някой има ли идея как може да се разреши този проблем?
Благодаря предварително.
имаме проблем с един Мерцедес C220 CDI 98г.
Проблема е, че колата неще да вдигне повече от 3000 оборота без значение дали е на място или в движение.
Също така на таблото свети непрестанно лампа EPC.
Някой има ли идея как може да се разреши този проблем?
Благодаря предварително.
#2
Публикувано 19 май 2007 - 22:24
Провери подкачващата помпа.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 20 май 2007 - 14:04
под стартера има стъпков мотор който затваря клапата на колектора,трябва да се смениЗдравейте,
имаме проблем с един Мерцедес C220 CDI 98г.
Проблема е, че колата неще да вдигне повече от 3000 оборота без значение дали е на място или в движение.
Също така на таблото свети непрестанно лампа EPC.
Някой има ли идея как може да се разреши този проблем?
Благодаря предварително.
#4
Публикувано 28 май 2007 - 21:04
Здравейте,
от известно време имаме проблем с един Mercedes C220 CDI. Проблема се състои в това, че неможе да вдигне над 3000 оборота и на място и в движение и на таблото свети постоянно лампа в десния долен ъгъл EPC. Тук на предишна моя тема имаше отговори за подкачващата помпа да се провери или степенен мотор намиращ се под колекторните тръби. Всичко проверихме всико е Ок но проблема си остана. Карахме я на сервиз за диагностика в Благоевград в Mercedes и се установи, че проблема е в компютъра. Казаха, че всеки компютър си е за всяка кола и ако се опита компютър от друг такъв мерцедес няма да стане докато не се разкодира. Та въпроса ми се състои в това дали има някой някъде който да разкодира такива компютри за да се вземе евентуално един на старо и да се разблокира след което да се пригоди точно за този автомобил.
Благодаря на всеки отзовал се по решаването на този проблем.
от известно време имаме проблем с един Mercedes C220 CDI. Проблема се състои в това, че неможе да вдигне над 3000 оборота и на място и в движение и на таблото свети постоянно лампа в десния долен ъгъл EPC. Тук на предишна моя тема имаше отговори за подкачващата помпа да се провери или степенен мотор намиращ се под колекторните тръби. Всичко проверихме всико е Ок но проблема си остана. Карахме я на сервиз за диагностика в Благоевград в Mercedes и се установи, че проблема е в компютъра. Казаха, че всеки компютър си е за всяка кола и ако се опита компютър от друг такъв мерцедес няма да стане докато не се разкодира. Та въпроса ми се състои в това дали има някой някъде който да разкодира такива компютри за да се вземе евентуално един на старо и да се разблокира след което да се пригоди точно за този автомобил.
Благодаря на всеки отзовал се по решаването на този проблем.
#5
Публикувано 31 май 2007 - 19:59
Здравей, не знам дали ще ти помогна но поне ще опитам. Проблема не е от подкачващата помпа нито от клапите дори е малко вероятно да е и от компа. Това е дефект при CDI , Electronic Power Control (EPC) показва че има проблем в горивната система но не винаги е от там , за това трябва да направиш следното , закачаш колата на диагностичен тестер няма значение какъв ADIA, KTS650, CARSOFT, или най добрия за мерцедес DAS MB.
Виждаш каква грешка ще ти изпише запомняш номера и ще ти дам по нататашни инструкции, не сменяй никакви компоненти ако те накарат в сервиза.
Виждаш каква грешка ще ти изпише запомняш номера и ще ти дам по нататашни инструкции, не сменяй никакви компоненти ако те накарат в сервиза.
#6
Публикувано 01 юни 2007 - 20:17
Здравейте,
карам C220D и имам следният проблем - сутрин на студено, след като подгрея свещите и завъртя ключа, двигателят запалва веднага - "направо от половин оборот", но след 5-10 секунди работа на двигателя на празен ход ми светва на таблото лампа EDC (Electronic Diesel Control), и двигателя изгасва. Всяко следващо палене в рамките на деня пали нормално - топла, студена. няма значение. В Балкан Стар я закачиха на компютър, и ми съобщиха, че дизеловата помпа е бомбаш, но без да изкажат предположение от какво може да е - дали от електрониката, дали е механичен проблема. Някой предположи, че може да се ебава датчика за температурата на горивото, или за външната температура, и от там да дава грешка на компютърта, та да гасне колата... Някой дали има някакви предположения? Ше съм много благодарен, ако някой сподели свой опит...
карам C220D и имам следният проблем - сутрин на студено, след като подгрея свещите и завъртя ключа, двигателят запалва веднага - "направо от половин оборот", но след 5-10 секунди работа на двигателя на празен ход ми светва на таблото лампа EDC (Electronic Diesel Control), и двигателя изгасва. Всяко следващо палене в рамките на деня пали нормално - топла, студена. няма значение. В Балкан Стар я закачиха на компютър, и ми съобщиха, че дизеловата помпа е бомбаш, но без да изкажат предположение от какво може да е - дали от електрониката, дали е механичен проблема. Някой предположи, че може да се ебава датчика за температурата на горивото, или за външната температура, и от там да дава грешка на компютърта, та да гасне колата... Някой дали има някакви предположения? Ше съм много благодарен, ако някой сподели свой опит...
Кола: Mercedes C 220 D
Самолет: Rans 12 S
Самолет: Rans 12 S
#7
Публикувано 02 юни 2007 - 03:58
Виж горното писание преди твоето.Тия коли не случайно имат електроника,закачаш и тиказва какво я боли,така само на око или на боб няма да стане.Кажи кода които ти вади,а аз ти пускам всеки един от кодовете на МЕРЦЕДЕС за каква грешка е,после го мислим.
.
#8
Публикувано 03 юни 2007 - 18:28
Колегата е много прав , първо се разчита кода , тои ти казва къде е проблема , после се замерва компонента който е издънен и ако наистина е скапан се сменя ако ли не се тръгва по веригата докато се стигне до компа. И на тия от Балкан Стар вяра много да нямате, извинявам се ако има служители на тази световно известна фирма в този форум , не че са некадърни но имат много лоша политика а и първото е вярно .
#9
Публикувано 20 юни 2007 - 12:09
здравейте и от мен.на мен ми светват-изгасват всички уреди по таблото,при напечено от слънцето купе.след няколко минути всичко се нормализира.ходих в балкан стар -нищо?!!!От Русе съм.Мерца е 220cdi-esprit,99g.Благодаря.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни