Jump to content

  •  

Photo

Проблем с оборотитеC220 CDI


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 adm1n

adm1n

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Petrich

Posted 19 May 2007 - 09:47

Здравейте,
имаме проблем с един Мерцедес C220 CDI 98г.
Проблема е, че колата неще да вдигне повече от 3000 оборота без значение дали е на място или в движение.
Също така на таблото свети непрестанно лампа EPC.
Някой има ли идея как може да се разреши този проблем?
Благодаря предварително.
  • 0

#2 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 19 May 2007 - 22:24

Провери подкачващата помпа.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#3 kmeta

kmeta

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Posts:

Posted 20 May 2007 - 14:04

Здравейте,
имаме проблем с един Мерцедес C220 CDI 98г.
Проблема е, че колата неще да вдигне повече от 3000 оборота без значение дали е на място или в движение.
Също така на таблото свети непрестанно лампа EPC.
Някой има ли идея как може да се разреши този проблем?
Благодаря предварително.

под стартера има стъпков мотор който затваря клапата на колектора,трябва да се смени
  • 0

#4 adm1n

adm1n

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Petrich

Posted 28 May 2007 - 21:04

Здравейте,
от известно време имаме проблем с един Mercedes C220 CDI. Проблема се състои в това, че неможе да вдигне над 3000 оборота и на място и в движение и на таблото свети постоянно лампа в десния долен ъгъл EPC. Тук на предишна моя тема имаше отговори за подкачващата помпа да се провери или степенен мотор намиращ се под колекторните тръби. Всичко проверихме всико е Ок но проблема си остана. Карахме я на сервиз за диагностика в Благоевград в Mercedes и се установи, че проблема е в компютъра. Казаха, че всеки компютър си е за всяка кола и ако се опита компютър от друг такъв мерцедес няма да стане докато не се разкодира. Та въпроса ми се състои в това дали има някой някъде който да разкодира такива компютри за да се вземе евентуално един на старо и да се разблокира след което да се пригоди точно за този автомобил.
Благодаря на всеки отзовал се по решаването на този проблем.
  • 0

#5 irvine

irvine

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна

Posted 31 May 2007 - 19:59

Здравей, не знам дали ще ти помогна но поне ще опитам. Проблема не е от подкачващата помпа нито от клапите дори е малко вероятно да е и от компа. Това е дефект при CDI , Electronic Power Control (EPC) показва че има проблем в горивната система но не винаги е от там , за това трябва да направиш следното , закачаш колата на диагностичен тестер няма значение какъв ADIA, KTS650, CARSOFT, или най добрия за мерцедес DAS MB.
Виждаш каква грешка ще ти изпише запомняш номера и ще ти дам по нататашни инструкции, не сменяй никакви компоненти ако те накарат в сервиза.
  • 0

#6 dred

dred

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia, Bulgaria
  • Интереси:Летене, самолети, планини, мотори

Posted 01 June 2007 - 20:17

Здравейте,
карам C220D и имам следният проблем - сутрин на студено, след като подгрея свещите и завъртя ключа, двигателят запалва веднага - "направо от половин оборот", но след 5-10 секунди работа на двигателя на празен ход ми светва на таблото лампа EDC (Electronic Diesel Control), и двигателя изгасва. Всяко следващо палене в рамките на деня пали нормално - топла, студена. няма значение. В Балкан Стар я закачиха на компютър, и ми съобщиха, че дизеловата помпа е бомбаш, но без да изкажат предположение от какво може да е - дали от електрониката, дали е механичен проблема. Някой предположи, че може да се ебава датчика за температурата на горивото, или за външната температура, и от там да дава грешка на компютърта, та да гасне колата... Някой дали има някакви предположения? Ше съм много благодарен, ако някой сподели свой опит...
  • 0
Кола: Mercedes C 220 D
Самолет: Rans 12 S

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 02 June 2007 - 03:58

Виж горното писание преди твоето.Тия коли не случайно имат електроника,закачаш и тиказва какво я боли,така само на око или на боб няма да стане.Кажи кода които ти вади,а аз ти пускам всеки един от кодовете на МЕРЦЕДЕС за каква грешка е,после го мислим.
  • 0
.

#8 irvine

irvine

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:варна

Posted 03 June 2007 - 18:28

Колегата е много прав , първо се разчита кода , тои ти казва къде е проблема , после се замерва компонента който е издънен и ако наистина е скапан се сменя ако ли не се тръгва по веригата докато се стигне до компа. И на тия от Балкан Стар вяра много да нямате, извинявам се ако има служители на тази световно известна фирма в този форум , не че са некадърни но имат много лоша политика а и първото е вярно .
  • 0

#9 W202_220cdi

W202_220cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Русе

Posted 20 June 2007 - 12:09

здравейте и от мен.на мен ми светват-изгасват всички уреди по таблото,при напечено от слънцето купе.след няколко минути всичко се нормализира.ходих в балкан стар -нищо?!!!От Русе съм.Мерца е 220cdi-esprit,99g.Благодаря.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users