C220CDI
Започната от mimo73, 18 май 2007 - 19:55:35
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 май 2007 - 19:55
колеги имам C220CDI от няколко дни,автоматик 99 година,на средни обороти има странно тракане като верига или повдигачи,като ЛАДА на коиато чука аванса..нормално ли е,питах монтьори които работят уж в мерцедес и казаха 4е е нормално,ама аз не вярвам никак..и километража ми показва цифрите на половинки,има ли оправия?? Мерси предварително..
#2
Публикувано 19 май 2007 - 08:32
Да не би да говориш за нормалния шум при работа на common rail?
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#3
Публикувано 20 май 2007 - 18:41
Там е работата 4е незнам кои е нормалният шум,4ува се нещо като повдигачи или верига..нямам база са сравнение....
#4
Публикувано 24 май 2007 - 18:20
извинявам се предварително , знам че измествам леко въпроса ....
C220CDI има ли турбо или не ? търся инфо за моторите 220CDI и какви километри могат да се изминат без сериозни ремонти?
merci d'avance
C220CDI има ли турбо или не ? търся инфо за моторите 220CDI и какви километри могат да се изминат без сериозни ремонти?
merci d'avance
#6
Публикувано 11 юли 2007 - 12:32
Извинявам се за отклонението от темата но не забелязах друга подходяща за въпроса.
Днеска след смяна на маслото и филтрите , след като свалих пласмасовите капаци на двигателя забелязахме че една от дюзите изпуска.
Казаха ми че най вероятно е от дифтунгите на дюзата , освен това около самата дюза се е наслоил черен клей (като стопена пластмаса) предполагам от горивото.
Има ли и други колеги със същият проблем или това се случва рядко.
Колата е C220 CDI '98 год.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Днеска след смяна на маслото и филтрите , след като свалих пласмасовите капаци на двигателя забелязахме че една от дюзите изпуска.
Казаха ми че най вероятно е от дифтунгите на дюзата , освен това около самата дюза се е наслоил черен клей (като стопена пластмаса) предполагам от горивото.
Има ли и други колеги със същият проблем или това се случва рядко.
Колата е C220 CDI '98 год.
Благодаря предварително на отзовалите се.
"It doesn’t matter if you win by an inch or a mile, winning is winning!
but if you win by a mile you can rub it in more!!"
http://www.modelistika.com
but if you win by a mile you can rub it in more!!"
http://www.modelistika.com
#7
Публикувано 17 юли 2007 - 08:33
Вчера сменихме дифтунгите на дюзата , казаха ми че се случвало често при CDI-тата , сега ми се струва че двигателя има малко по добра "гъвкавост" особенно при ускорение от по ниски обороти.
"It doesn’t matter if you win by an inch or a mile, winning is winning!
but if you win by a mile you can rub it in more!!"
http://www.modelistika.com
but if you win by a mile you can rub it in more!!"
http://www.modelistika.com
#8
Публикувано 17 юли 2007 - 17:05
Имаше един колега тук с Цедка на който цялата му дюза беше покрита от една топка клйно-асвалтова-смолиста лайн@рщина.Днеска след смяна на маслото и филтрите , след като свалих пласмасовите капаци на двигателя забелязахме че една от дюзите изпуска.
...
Има ли и други колеги със същият проблем или това се случва рядко.
....
Нормално е за тия мотори...Не че е нормално ами го правят де...
#9
Публикувано 07 август 2010 - 18:12
Дифтунгите са много често срещан проблем при w202 cdi-тата, да не кажа, че сигурно няма такъв модел без сменявани дифтунги. Преди година ми смениха на 1 от дюзите, а сега като гледам още една е издала багажа.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни