Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем със компресор на климатикаW202 2.0 M111


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
Garage View Garage

Posted 12 April 2022 - 15:26

Здравейте имам проблем със компресора.Колата е 1994Г W202 2.0 M111.941

Смених радиатор на климатик защото изпускаше фреон смених и датчика за високо налягане който е на дехидратора защото от него компресора спира и тръгва когато поиска.

След ремонта всичко си работеше перфектно карах така около година след престой на колата в гараж от 3 месеца пускам климатика и компресора изобщо не завърта от стоене се развалил.

Можете ли да препоръчате да направя нещо да пробвам дали компресора не е заминал някак да го пусна принудително или да проверя въпросния датчик по някакъв начин дори и да няма грам фреон мисля че компресора трябва да тръгне да се върти.

 


  • 0

#2 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
Garage View Garage

Posted 12 April 2022 - 15:49

Падне ли под 300гр няма да включи компресора със сигурност.

връзваш го на машина и се вижда колко фреон има ако няма се долива и се пуска да работи ако тръгне се наблюдава какво налягане прави по това ще се разбере заминал ли е компресора.


Edited by slavimaster, 12 April 2022 - 15:53 .

  • 0

1110907.png


#3 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
Garage View Garage

Posted 12 April 2022 - 16:05

Благодаря за отговора най вероятно фреона е изпуснал от някаде 


  • 0

#4 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
Garage View Garage

Posted 12 April 2022 - 19:23

ако предния път е сложено оцветител с UV лампа има шанс да се види зависи от къде е изтървало.
при мен 1 ния път на 124-та изпускаше от шапката на TRW клапана който е зад чистачката м/у външните тръби и радиаторчето вътре.

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#5 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
Garage View Garage

Posted 12 April 2022 - 19:39

Аз от доста време я карам и най вероятно оцветителя се е измил от водата.Ще я закача да проверят дали има фреон 


  • 1

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,601 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 April 2022 - 10:23

При мен изтича от уплътнението на оста, но става въпрос за w211, така че компресорът е друг.

 

На изключен двигател и без контакт провери дали не се е окислила буксата на датчика високо налягане.

 

Измери с мултицет какви показания дава самият сензор.


Edited by Subsonic, 13 April 2022 - 10:32 .

  • 0

#7 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
Garage View Garage

Posted 13 April 2022 - 11:28

При мен изтича от уплътнението на оста, но става въпрос за w211, така че компресорът е друг.

 

На изключен двигател и без контакт провери дали не се е окислила буксата на датчика високо налягане.

 

Измери с мултицет какви показания дава самият сензор.

Буксата е на доста трудно място едва ли ще мога да я замеря с нещо вадих я гледах я изглежда наред няма окисления по нея.

Моя грешка помислих за датчика самата букса мога да я замеря тя не е на трудно място обаче нямам мултицед


Edited by koko4630, 13 April 2022 - 11:36 .

  • 0

#8 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 403 Posts:
  • Град:plovdiv
Garage View Garage

Posted 13 April 2022 - 11:33

На изключен двигател и без контакт провери дали не се е окислила буксата на датчика високо налягане.

 

Измери с мултицет какви показания дава самият сензор.

 

Подобен проблем имах като имах бмв-то - компресора включва/изкключва когато си реши, абсолютно на случаен принцип.

Фреон -ОК, течоове - никакви, компресор - ОК.

Оказа се, че буксата на датчика съвсем леко се е пропукала, нямам никаква идея как точно се е случило (дори пукнатината беше трудна за забелязване), и като се навлажни - започва да прави мизерии.

Смених буксата с нова (ама като казвам нова имам предвид нова, а не от морга или OLX), и проблемите изчезнаха.

В случая марката няма значение - почне ли датчика да "плюе" каквито му дойдат на акъла данни - всичко се обърква :)

 

Може да се закачи на СТАР, и да се гледат живи данни - тем ще се хване най-добре. 


  • 0

#9 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
Garage View Garage

Posted 13 April 2022 - 11:38

Подобен проблем имах като имах бмв-то - компресора включва/изкключва когато си реши, абсолютно на случаен принцип.

Фреон -ОК, течоове - никакви, компресор - ОК.

Оказа се, че буксата на датчика съвсем леко се е пропукала, нямам никаква идея как точно се е случило (дори пукнатината беше трудна за забелязване), и като се навлажни - започва да прави мизерии.

Смених буксата с нова (ама като казвам нова имам предвид нова, а не от морга или OLX), и проблемите изчезнаха.

В случая марката няма значение - почне ли датчика да "плюе" каквито му дойдат на акъла данни - всичко се обърква smile.png

 

Може да се закачи на СТАР, и да се гледат живи данни - тем ще се хване най-добре. 

И моя датчик правеше такива мизерии и го смених обаче сложих втора рака от олх може и пак той да е сдал багажа,и сега изобщо да не завърта 

На стар мисля че не може да се закачи няма букса тази кола за диагностика 


Edited by koko4630, 13 April 2022 - 11:39 .

  • 0

#10 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
Garage View Garage

Posted 13 April 2022 - 17:19

Може да се закачи на Стар. Най вероятно си с щекерите който си вървят комплкет към стара

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#11 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
Garage View Garage

Posted 15 January 2023 - 23:46

Беше изпуснал фреона нямаше налягане затова не тръгва компресора ходих на сервиз само го напълни и тръгна всичко до следващия път когато пак изпусне а съм сменил чисто нов радиатор старият беше спукан надуваха го във вода и правеше балончета обаче не е бил само той happy.png


  • 0

#12 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 16 January 2023 - 00:44

Колега, колко взеха за дозареждането ?

И аз всяка година слагам по едно кенче за да тръгне.

 

Целия климатик ако е празен взима 3 такива. Естествено първо вакумирам с вакум помпичка, ако "отавярям" системата по някаква причина, смяна на кондензатор, дехидратор-филтър, компресор или сензор.

В Америка едно такова канче от 330 грама ми е $7. Маркуча е за многократна употреба, кeнчето се хвърля.

 

Миналото лято си донесох две кенчета и един маркуч в куфара, защото в БГ ги няма (питах по авточастите, все едно че търся вода на марс) а оня гладен дебелак взима 50 лева за същото нещо.

 

ето така: 

 


Edited by Bogi, 16 January 2023 - 00:56 .

  • 0

сесшисе ?


#13 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
Garage View Garage

Posted 16 January 2023 - 21:53

90 лева ми взеха незнам колко ми е сложил и незнам дали е бил празен нацяло колега дехидратора ми има едно стъкълце отгоре и през него се вижда фреона това въпросното стъкълце е спукано и задира като го барам с нокът има ли вероятност от там да изпуска фреона и също така мислих да го сменям самичък а ти си написъл че правиш вакум на системата ако сваляш нещо защо правиш вакум какво ще стане ако го извадя директно и го сменя благорадя 


  • 0

#14 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
Garage View Garage

Posted 16 January 2023 - 21:59

приятел аз съм в германия и ги гледам във амазон.де са по 20-30-40 евро едното кенче много скъпо май обаче мога да си взема да пробвам да си заредя сам климатика 


  • 0

#15 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 16 January 2023 - 22:04

Отаварям ли системата задължително слагам нов дехидратор.

В твоя случай когато си отворил за нов кондензатор е трябвало и нов дехидратор да вземеш.

 

Относно течовете или слагаш едно кенче с цвят, или като на газова уредба с гъбичката от кухнята с малко сапун правиш пяна и мажеш на съмнителните места и гледаш дали се надуват балончета.

 

Кожодери са мамицата им 

 

Вакумирам сам защото сам пълня фреона, от 3 кенчета.

Тоя дето ти взима 90 лева машината му също вакумира и рециклира стария фреон.

 

С вакумирането се проверява има ли течове, след като се направи вакум се гледа на манометъра поне една цигара време да не пада стрелката. След това се пълни.

 

мойта вакум помпичка е като тази: https://www.ebay.com/itm/175376935770


  • 0

сесшисе ?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users