Смених комперсора с нов, Mahle. Старият си го взех и ако някой знае място, на което могат да го рециклират, ще го занеса да му сменят уплътненията.
Имам подозрение, че демпферната шайба е за смяна и това съкрати живота на водната помпа, компресора и шайбата на обтегача. При работа на място се вижда как обтегачът леко мърда, сякаш голямата шайба е яйцевидна. Направих си експеримент и я запалих без ремък, чува се едно особено биене. На тия мотори, смяната на демпферна шайба си е стандартна програма май, особено когато шайбата е оригиналната, на 19 години.
Дайте идеи как лесно да развия демпферната шайба без специалния инструмент, който е два пъти по-ксъп от самата шайба.
Този пост е редактиран от Subsonic: 27 април 2022 - 23:05