Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Теч от уплътнението на компресора


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 април 2022 - 13:16

Здравейте,

 

Изглежда имам теч на фреон и масло от уплътнението на компресора. Шайбата е цялата омаслена и климатикът не работи много ефективно.

 

Компресорът подлежи ли на ремонт или направо да го сменям?

 

Някакви препоръки при смяната? Необходимо ли е да се зарежда с масло, или той си идва зареден?


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2022 - 13:18

Нов през Интеркарс например, има някакво масло, пуска му се на машината стандартната програма с масло и фреон, и си в играта.


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#3 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2022 - 15:59

Нов през Интеркарс например, има някакво масло, пуска му се на машината стандартната програма с масло и фреон, и си в играта.

 

През Autodoc са около 300лв. Интеркарс  с отстъпката идва по-скъпичко.


  • 0

855712_2.png


#4 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 април 2022 - 21:24

По Софето нямате ли майсторчета да му сменят една гарнитурка, поне ще е читав компресора, не ново менте...
  • 2

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 април 2022 - 09:31

Проблемът със Софето е, че много често времето е по-скъп ресурс от потенциалните неколкократни посещения в сервиз за отстраняване на дреболии.

2 коли вече около мен са със сменени компресори, и години наред са без грижи. Сигурно има и ментета, за щастие не съм попадал.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#6 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 април 2022 - 08:41

По Софето нямате ли майсторчета да му сменят една гарнитурка, поне ще е читав компресора, не ново менте...

Сменят, но некадърно. И един теч не могат да намерят.


  • 0

855712_2.png


#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 април 2022 - 23:01

Смених комперсора с нов, Mahle. Старият си го взех и ако някой знае място, на което могат да го рециклират, ще го занеса да му сменят уплътненията.

 

Имам подозрение, че демпферната шайба е за смяна и това съкрати живота на водната помпа, компресора и шайбата на обтегача. При работа на място се вижда как обтегачът леко мърда, сякаш голямата шайба е яйцевидна. Направих си експеримент и я запалих без ремък, чува се едно особено биене. На тия мотори, смяната на демпферна шайба си е стандартна програма май, особено когато шайбата е оригиналната, на 19 години.

 

Дайте идеи как лесно да развия демпферната шайба без специалния инструмент, който е два пъти по-ксъп от самата шайба.


Този пост е редактиран от Subsonic: 27 април 2022 - 23:05

  • 0

#8 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 28 април 2022 - 13:14

Със стартера?
  • 1

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 април 2022 - 23:27

Малко ме притеснява да пробвам, че при мен е с тип-старт. Върти докато не запали или 10 сек.

Трябва може би да го деактивирам като опция и после да пробвам.


  • 0

#10 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 29 април 2022 - 10:53

Е, то това е краен вариант, малко " груба селска проява ", пробвай да намериш инструмент от някъде.
  • 1

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 април 2022 - 13:06

190 лв. в Зимбер, но нямат налични :)

 

Чудя се по-големите сервизи дали имат специализирани инструменти поне.

 

Гледах разни клипчета в тубата, хората ги усукват с ремъци и колани, но ми се струва трудна работа, 200Нм плюс 90 грауса, да се развият лесно.


  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 май 2022 - 18:20

Шайбата се разви с пистолет на въздух, за щастие.

 

Старата нямаше видими щети, но гумата беше се е втвърдила.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни