Здравейте,
при оглед и подготовка за минаване на TÜV ми откриха слаб теч на масло. След обстоен преглед при локалният дилър пропускът бе локализиран до две точки.
1. Клапън вентилация картерни газове А642 010 17 91
Ремонтът се изразява в подмяна на "О" пръстен А 004 997 57 48 и смеринг А 014 997 71 46
PXL_20210403_171513608.jpg 107.04K 8 downloads PXL_20210410_120626475.jpg 194.42K 7 downloads PXL_20210410_120645496.jpg 172.23K 7 downloads
2. Маслсен охладител.
Тук нещата са доста по-трудоемки, преминава се през няколко основни стъпки.
Източване на охладителната система
Сваляне на вентилаторът
PXL_20210327_122408324.jpg 181.47K 8 downloads
Освобождаване на тръбите от кулера - тук забелязах незначителен пропуск от V маншетите на връзките към и от тялото на дроселовата клапа.
NB! и двата маншета имат посока на поставяне - снимки малко по-късно следващата седмица.
Списък необходими части - непълен (in progress)
IMG-20210610-WA0001.jpeg 60.65K 9 downloads
Тук идва и моят въпрос, как най-лесно и качествено може да се почистят отлаганията?
PXL_20220409_131351996.MP.jpg 228.05K 7 downloads PXL_20220409_131422460.jpg 210.68K 7 downloads
Благодаря!