Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с автомата


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Mercbenz9977

Mercbenz9977

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    C220 w203

Публикувано 01 април 2022 - 12:28

Здравейте колеги, карах колата (c220 w203 2002г.) на Стар диагностика и ми показа тези грешки:

P2500 Предавателната кутия има недопустимо предавателно число
P220A Сравнението на числото на оборотите от Y3/6n2 до Y3/6n3 е нереално
P2502 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва

Човека каза че е хидротрансформатора,та въпорса ми е,дали найстина е това или ме лъже?
  • 0

#2 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 228 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2022 - 17:04

Здравейте колеги, карах колата (c220 w203 2002г.) на Стар диагностика и ми показа тези грешки:

P2500 Предавателната кутия има недопустимо предавателно число
P220A Сравнението на числото на оборотите от Y3/6n2 до Y3/6n3 е нереално
P2502 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва

Човека каза че е хидротрансформатора,та въпорса ми е,дали найстина е това или ме лъже?

A какви са ти симптомите? Може да те лъже, ама може и да не те лъже :) Това му излиза като грешки, ма каква е истината е друго нещо. Ако имаш драма с АСК, то иди на сервиз, дето се занимават само с АСК и те да я диагностицират и да кажат какво мислят. Може да са много неща, но щом е записала грешки, то вероятно няма да минеш само с една смяна на масло.


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 05 април 2022 - 15:50

Може да е сменен дифа с друго предавателно число или гумите са нестандартен размер.


  • 0

#4 Mercbenz9977

Mercbenz9977

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    C220 w203

Публикувано 07 април 2022 - 07:41

Симптомите са единствено и само на 5-та предавка, колата леко се форсира (100-150 оборота) и от време на време не иска да я включи,просто изключва от скорост,при самото превключване! Долял съм и около 800грама масло на скоростите и сега е доста по добре,изключването от скорост не ми го прави
  • 0

#5 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 228 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2022 - 09:31

Симптомите са единствено и само на 5-та предавка, колата леко се форсира (100-150 оборота) и от време на време не иска да я включи,просто изключва от скорост,при самото превключване! Долял съм и около 800грама масло на скоростите и сега е доста по добре,изключването от скорост не ми го прави

Обслужвана ли е тая кутия? Ама не при някой гаражен майстор, дето да й пусне маслото от картера, ами да се смени цялото масло, да се промие, да сменят филтъра, буксата и уплътненията? На моята кутия също имаше играене на 100-150 оборота, докато загрее, но това се появи след около 35000км пробег след обслужване, както и при заминал локъп соленоид. Минатала седмица ми смениха соленоида, обслужих я, понеже й беше време и сега е часовник :)

 

Ако караш с неподходящ размер гуми също може да се шашка, както е писал Subsonic горе. 


  • 1

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5177 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 април 2022 - 18:03

Това е симптом на платката на управлението.
Като чета какво пише автора е добре да се примери и количеството масло в кутията дали е в норми +-.
  • 0

#7 Mercbenz9977

Mercbenz9977

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    C220 w203

Публикувано 11 април 2022 - 19:24

Масло съм долял както написах,защото беше под минимума,меря го на загрят двигател! Колата е съвсем друга в момента няма ги тези проблеми които описах. А това масло в кутията се чудя къде отива,за да съм долял 800 грама? Не съм забелязал теч.
  • 0

#8 dkmi123

dkmi123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 60 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2022 - 21:32

Масло съм долял както написах,защото беше под минимума,меря го на загрят двигател! Колата е съвсем друга в момента няма ги тези проблеми които описах. А това масло в кутията се чудя къде отива,за да съм долял 800 грама? Не съм забелязал теч.

 

При мен имаше теч от тръбите, които отиват от кутията към радиатора и обратно - кербовката се беше разхлабила, и от там имаше течове.

Единият маркуч беше доста добре запекъл в радиатора, едва го извадих, О-пръстените и на двата бяха заминали.

Установих го като сменях радиатор.... и за късмет попаднах на дефектен радиатор (уж хубав, Нисенс...), ама се оказа леко дефактен, и в движение ми изскочи единия маркуч за маслото на скоростите, и хвърли абсолютно всичкото масло от кутията :( 

 

И сега в Силвърстар: нов радиатор + нови тръби + обслужване на кутия + няколко други неща ~ 2700 :)

А радиатора го купих "афтърмаркет" не за да пестя, а защото ми беше спешно, а трябваше да чакам седмица за доставка.... е, отидох на 2 седмици като много бързам.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни