
Проблем с автомата
Започната от
Mercbenz9977
, 01 апр 2022 - 12:28:17
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 април 2022 - 12:28
Здравейте колеги, карах колата (c220 w203 2002г.) на Стар диагностика и ми показа тези грешки:
P2500 Предавателната кутия има недопустимо предавателно число
P220A Сравнението на числото на оборотите от Y3/6n2 до Y3/6n3 е нереално
P2502 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва
Човека каза че е хидротрансформатора,та въпорса ми е,дали найстина е това или ме лъже?
P2500 Предавателната кутия има недопустимо предавателно число
P220A Сравнението на числото на оборотите от Y3/6n2 до Y3/6n3 е нереално
P2502 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва
Човека каза че е хидротрансформатора,та въпорса ми е,дали найстина е това или ме лъже?
#2
Публикувано 04 април 2022 - 17:04
Здравейте колеги, карах колата (c220 w203 2002г.) на Стар диагностика и ми показа тези грешки:
P2500 Предавателната кутия има недопустимо предавателно число
P220A Сравнението на числото на оборотите от Y3/6n2 до Y3/6n3 е нереално
P2502 Предавката е нереална или предавателната кутия приплъзва
Човека каза че е хидротрансформатора,та въпорса ми е,дали найстина е това или ме лъже?
A какви са ти симптомите? Може да те лъже, ама може и да не те лъже Това му излиза като грешки, ма каква е истината е друго нещо. Ако имаш драма с АСК, то иди на сервиз, дето се занимават само с АСК и те да я диагностицират и да кажат какво мислят. Може да са много неща, но щом е записала грешки, то вероятно няма да минеш само с една смяна на масло.
#3
Публикувано 05 април 2022 - 15:50
Може да е сменен дифа с друго предавателно число или гумите са нестандартен размер.
#4
Публикувано 07 април 2022 - 07:41
Симптомите са единствено и само на 5-та предавка, колата леко се форсира (100-150 оборота) и от време на време не иска да я включи,просто изключва от скорост,при самото превключване! Долял съм и около 800грама масло на скоростите и сега е доста по добре,изключването от скорост не ми го прави
#5
Публикувано 07 април 2022 - 09:31
Симптомите са единствено и само на 5-та предавка, колата леко се форсира (100-150 оборота) и от време на време не иска да я включи,просто изключва от скорост,при самото превключване! Долял съм и около 800грама масло на скоростите и сега е доста по добре,изключването от скорост не ми го прави
Обслужвана ли е тая кутия? Ама не при някой гаражен майстор, дето да й пусне маслото от картера, ами да се смени цялото масло, да се промие, да сменят филтъра, буксата и уплътненията? На моята кутия също имаше играене на 100-150 оборота, докато загрее, но това се появи след около 35000км пробег след обслужване, както и при заминал локъп соленоид. Минатала седмица ми смениха соленоида, обслужих я, понеже й беше време и сега е часовник
Ако караш с неподходящ размер гуми също може да се шашка, както е писал Subsonic горе.
#6
Публикувано 09 април 2022 - 18:03
Това е симптом на платката на управлението.
Като чета какво пише автора е добре да се примери и количеството масло в кутията дали е в норми +-.
Като чета какво пише автора е добре да се примери и количеството масло в кутията дали е в норми +-.
#7
Публикувано 11 април 2022 - 19:24
Масло съм долял както написах,защото беше под минимума,меря го на загрят двигател! Колата е съвсем друга в момента няма ги тези проблеми които описах. А това масло в кутията се чудя къде отива,за да съм долял 800 грама? Не съм забелязал теч.
#8
Публикувано 11 април 2022 - 21:32
Масло съм долял както написах,защото беше под минимума,меря го на загрят двигател! Колата е съвсем друга в момента няма ги тези проблеми които описах. А това масло в кутията се чудя къде отива,за да съм долял 800 грама? Не съм забелязал теч.
При мен имаше теч от тръбите, които отиват от кутията към радиатора и обратно - кербовката се беше разхлабила, и от там имаше течове.
Единият маркуч беше доста добре запекъл в радиатора, едва го извадих, О-пръстените и на двата бяха заминали.
Установих го като сменях радиатор.... и за късмет попаднах на дефектен радиатор (уж хубав, Нисенс...), ама се оказа леко дефактен, и в движение ми изскочи единия маркуч за маслото на скоростите, и хвърли абсолютно всичкото масло от кутията
И сега в Силвърстар: нов радиатор + нови тръби + обслужване на кутия + няколко други неща ~ 2700
А радиатора го купих "афтърмаркет" не за да пестя, а защото ми беше спешно, а трябваше да чакам седмица за доставка.... е, отидох на 2 седмици като много бързам.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни