Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изпускателни колектори


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Zliqiliq

Zliqiliq

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    R 320

Публикувано 18 март 2022 - 07:21

Здравейте колеги. На моя кораб турбото свърши, и дойде време за ремонт. Трябва да сменя и въпросните изпускателни колектори. Някаква идея от къде мога да ги взема, и на какви пари?
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 март 2022 - 12:34

Здравейте колеги. На моя кораб турбото свърши, и дойде време за ремонт. Трябва да сменя и въпросните изпускателни колектори. Някаква идея от къде мога да ги взема, и на какви пари?

Здравей!
Зависи до каква степен искаш да извършиш ремонта.
Единия вариант и най-евтин е да потърсиш втора употреба части.Има много.
Друг вариант е да положиш керамично покритие на колекторите з апо-до да проводимост или да си поръчаш изработка на нови "тунинг"колектори от хром никел с тръба за всеки цилиндър от фирми като "Екстрийм тунинг".
  • 0

#3 Zliqiliq

Zliqiliq

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    R 320

Публикувано 21 март 2022 - 11:11

Мислех за къстъм колектори, ама май няма да ми стигнат силите. А как се полага това керамично покритие, или има сервизи, които вършат тази работа.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 март 2022 - 11:50

На тероия лог-стайл колекторите като фабричния са най-ефективни за турбо приложения защото отвеждат най-бързо газовете до турбината и с най-висока Т. Освен това предполагам, че при теб ще има проблем и с наличното пространство за някакъв по-разплетен вариант от фабричния.

 

6421400809.jpg

 

По принцип Мерцедес правят добри колектори.  Помня, че на W124 след 91-ва, бензиновите изпускателни колектори са фабрично покрити с керамика.

На фейсовите 124,  210 и 211 с м111 и м112, мисля че колекторите са с двойна тръба, така че се получава въздушна изолация.

 

Керамиката е добър вариант. Има разни течни керамични покрития или на спред, но не знам дали се предлагат в България. Разбира се, в днешно време винаги може да се поръчат от чужбина и да се доставят с куриер. Фабричното керамично покритие се прави с плазмено натрупване на циркониеви соли и е доста специфично.


Този пост е редактиран от Subsonic: 21 март 2022 - 11:52

  • 0

#5 Zliqiliq

Zliqiliq

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    R 320

Публикувано 22 март 2022 - 09:29

Ще се ориентирам, към стандартните. Моят кораб, няма да усети разлика.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни