SRS и още нещо
Started by sync_master, 17 May 2007 - 01:32:33
21 replies to this topic
#1
Posted 17 May 2007 - 01:32
Взех си ЦЕ180 11/98 1799/122.Имам 4 въпроса:
1.Докарах я на самоход от Нюрнберг. В България забелязах, че лампата СРС е светнала червено.Имам 4 еърбега.Лампата понякога гасне след палене и след време светва при шофиране.Друг път въобще на гасне.
2.Лампата за изключване на еърбега на пасажера също свети-не помня в Германия дали светеше.Намира се зад копчето за дясното ел. стъкло.Не виждам ключ за вкл./изкл. на десния еърбег и лампата постоянно свети. Възможно ли е да са свързани с СРС лампата?
3.Нямам копче за климатика. Може би се включва директно като дам врътките в синя зона.При натискане на бутона ЕС работи ли климатикът?
4.Ремонтира ли се течнокристален дисплей на прибора за упр. на печка Вебасто.Липсва му само последната единица.Аз го прецаках с една отвертка,оптитвайки се да измъкна механиката от пластмасовата кутия.Отвън няма тъмни петна!
Благодаря!
1.Докарах я на самоход от Нюрнберг. В България забелязах, че лампата СРС е светнала червено.Имам 4 еърбега.Лампата понякога гасне след палене и след време светва при шофиране.Друг път въобще на гасне.
2.Лампата за изключване на еърбега на пасажера също свети-не помня в Германия дали светеше.Намира се зад копчето за дясното ел. стъкло.Не виждам ключ за вкл./изкл. на десния еърбег и лампата постоянно свети. Възможно ли е да са свързани с СРС лампата?
3.Нямам копче за климатика. Може би се включва директно като дам врътките в синя зона.При натискане на бутона ЕС работи ли климатикът?
4.Ремонтира ли се течнокристален дисплей на прибора за упр. на печка Вебасто.Липсва му само последната единица.Аз го прецаках с една отвертка,оптитвайки се да измъкна механиката от пластмасовата кутия.Отвън няма тъмни петна!
Благодаря!
#2
Posted 17 May 2007 - 05:13
СРС е мамата си бало,свети та се къса на половината Мерцедеси,много датчици са вързани и много неща играят роля,може да е от всичко,включително и от слаба батерия.Трябва ти ОБД2 за диагностика и ще си покаже кой датчик кляка,диагностиката и сам може да си я направиш стига да имаш машинката.
Точно това ти е копчето за климатика.
Това с екранчето нямам представа,май ще ти се наложи смяна ако те дразни много.
Точно това ти е копчето за климатика.
Това с екранчето нямам представа,май ще ти се наложи смяна ако те дразни много.
.
#3
Posted 17 May 2007 - 07:46
Мислиш,че е скъсал връзка ли и има късмет да не е разтекал кристала ако и да няма такива признаци?Това ще си е връткаво....... Дано има късмет,че колицата като чета си заслужава вниманието.
Кой от форума има ОБД2 за сканиране?
Кой от форума има ОБД2 за сканиране?
.
#4
Posted 17 May 2007 - 08:03
Колега беше писал за проблем с моторетката та се сетих.
.
#5
Posted 17 May 2007 - 10:21
Ако искаш климатика да НЕ работи-натискаш ЕС и то светва (economic) .И аз не бях светнат, но вчера някой го обясни подробно точно това. Даже когато сметне за нужно (кикдаун напр.) сам се изключва3.Нямам копче за климатика. Може би се включва директно като дам врътките в синя зона.При натискане на бутона ЕС работи ли климатикът?
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#6
Posted 17 May 2007 - 16:50
Благодаря, колеги!
А нещо за лампата PASSANGER AIRBAG OFF, намираща се зад бутона на дясното предно ел. стъкло. Постоянно ми свети, а и имайки предвид колко мръсно беше в салона, в колата е возено дете 100%.
Какава е разликата между КЛАСИК, ЕЛЕГАНС, АВАНГАРД. Моят е КЛАСИК. Пакетът екстри ли е?
П.С. Не знам дали разбрахте, но Вебастото не е на моята кола, ана един СПринтер и само питам. Аз го прецаках с отвертката и е точно връзка, защото се опитах да повдигна дисплея. Та ремонтира ли се?
Благодаря предварително!
А нещо за лампата PASSANGER AIRBAG OFF, намираща се зад бутона на дясното предно ел. стъкло. Постоянно ми свети, а и имайки предвид колко мръсно беше в салона, в колата е возено дете 100%.
Какава е разликата между КЛАСИК, ЕЛЕГАНС, АВАНГАРД. Моят е КЛАСИК. Пакетът екстри ли е?
П.С. Не знам дали разбрахте, но Вебастото не е на моята кола, ана един СПринтер и само питам. Аз го прецаках с отвертката и е точно връзка, защото се опитах да повдигна дисплея. Та ремонтира ли се?
Благодаря предварително!
#7
Posted 17 May 2007 - 19:07
Можем само да гадаем
Най добре я закарай да я закачат и проверят и ако е датчик можем да умуваме
Успех
Най добре я закарай да я закачат и проверят и ако е датчик можем да умуваме
Успех
#8
Posted 17 May 2007 - 23:52
И още нещо. Не знам дали колата има борд компютър или поне ми кажете за какво служат копчетата плюс и минус от лявата страна на таблото (малки кръгли),под тях има нула предполагам за зануляване на километража!
#9
Posted 17 May 2007 - 23:57
Тея копчета са за да се нагласят сервизните таймери, май го имаше някъде описано.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#10
Posted 18 May 2007 - 09:24
Това с SRS-а ти е сензора който се намира в дясната предна седалка и служи да разпознава дали има 4овек на седалката или не и съответно да изключи или включи десните възглавници ии също при слагане на детско столче на седалката пак автоматично да разпознае че има столче и да се изклиючи за да не убие детето само че работи само с оригинални столчета на MERCEDES още една функция има да определи килограмите на пасажера и спрямо това да настрои възглавниците колко бързо и силно да се отворят за да са максимално ефективни. Сменя се като се свали седалката махне се тапицерията дунапрена ии вътре седи едно нещо като мрежа която обхваща цялата седалка ако го видиш на снимка прилича на нагревател с реотани . Това се разваля постоянно на всякакви мерцедеси които имат такъв сензор трябва да се смени .
W211-Avantgarde
#12
Posted 19 May 2007 - 00:10
Нищо не ми казахте за еърбега. Може би има копче,от което да се изключи. Преди малко един познат ми каза за някакво копче от страната на пасажера долу ниско,но не съм проверил още, тъй като колата не е при мен тия дни!
#14
Posted 19 May 2007 - 09:47
Смятам,че си напълно прав наскоро на Хек - А класата имаше същия проблем,но нека той да разкаже.Мисля,че го смени този датчик,но може и да е зацапан само.Това с SRS-а ти е сензора който се намира в дясната предна седалка и служи да разпознава дали има 4овек на седалката или не и съответно да изключи или включи десните възглавници ии също при слагане на детско столче на седалката пак автоматично да разпознае че има столче и да се изклиючи за да не убие детето само че работи само с оригинални столчета на MERCEDES още една функция има да определи килограмите на пасажера и спрямо това да настрои възглавниците колко бързо и силно да се отворят за да са максимално ефективни. Сменя се като се свали седалката махне се тапицерията дунапрена ии вътре седи едно нещо като мрежа която обхваща цялата седалка ако го видиш на снимка прилича на нагревател с реотани . Това се разваля постоянно на всякакви мерцедеси които имат такъв сензор трябва да се смени .
#15
Posted 19 May 2007 - 10:34
При мен дефекта бе в сензор Ц1. Той се намира в седалката до шофьора, ама той Вени си го е написал най-точно. Струва 112 евро, два часа работа 70 евро и ддс, та геройски очаквам сметката Но при мен това е често срещан проблем при А класите преди фейслифта. Обаче при мен проблема се появяваше само ако някой седна на седалката.
П.С. Вени при мен освен за еърбеците и детското столче, отговаря също и за предпазния колан, незнам дали не всичките мерцедеси е така!
П.С. Вени при мен освен за еърбеците и детското столче, отговаря също и за предпазния колан, незнам дали не всичките мерцедеси е така!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users