Колега, добре дошъл във форума!
Аз карам 203ка, 220cdi 150к.с. и съм доста доволен. Дето се вика дърта, ама лачена... но дадох едни пари като я взех, за да я стегна и сега предимно карам и сменям масло Според мен е доста сполучлива от гледна точка на вървене, разход, комфорт. Ако ти е интересно, то може да видиш тук: Mercedes-Benz C-Klasse C220CDI - dnmitev | CarSpending доста подробно колко гори и кое колко струва.
В общи линии, ако е автомат след 300к км се сменя локъп соленоида (140лв) струва. Маслото на кутията се сменя на 50к км или на 3год. На повечето са им заминали вихровите клапи, та там има 2 опции - затапване или нов колектор. Та като купуваш гледаш смукателния колектор за масло, ако има, то вероятно вихровите клапи са чао. Повечето са дърти и карани от мърлячи, те доста вероятно е и сеператора на картерни газове да е заминал (ок. 300лв за оригинален). Датчиците по ДПФ създават проблеми, ама се лекуват и не е кой знае колко скъпо.
Та на твоя въпрос, аз бих ти препоръчал 2.2cdi, 150к.с., понеже го имам и съм доста доволен.