Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор на W203220cdi или 270cdi


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Zdravkov94

Zdravkov94

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц CLK W208 200Kompressor

Публикувано 24 февруари 2022 - 16:53

Здравейте, wave.gif
Нов съм във форума.
Имам няколко въпроса ако може помощ ще съм Ви благодарен :)

Харесал съм си w203 , но се колебая между 2.2cdi или 2.7cdi.

2.2 e 2004г,а 2.7-цата е 2005 като цяло на външен вид дори цвят и двата автомобила ми харесват едната е със подгрев другата няма , но пак е със заводско Нави (или както се нарича)

Ясно е,че разхода ще е малко по-висок за 2.7цата интересуваме коя е по-безпроблемна като цяло.

Също Фейстлифта след 2004/5година ли влиза?

 

Благодаря предварително.yeah.gif 


  • 0

#2 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2022 - 16:13

2,2 CDI преди фейса не го гледай изобщо (143 к.с.); 150 е след фейса, дърти бангии са и има тонове инфо из форума и не само.

 

Като цяло добра 203-ка едва ли ще намериш, ако бюджета ти е нисък се насочи към друга марка.


  • 0

#3 Хондов

Хондов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Мерцедес С 200 CDI /T203/85 kW

Публикувано 26 февруари 2022 - 12:10

И двете модификации са много добри.Аз бих предпочел 270 , тъй като е 5 цилидрова и е по-дуракоустойчива. В замяна на това е по-скъпа и по лакома с малко. Най-нажното е техническото състояние на отделната кола. 


  • 0

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 05 април 2022 - 17:36

Има ли колега с C180K 143 кс, ръчни скорости да сподели мнение?
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2022 - 08:54

Нямам, но карах 204ка с този мотор преди няколко дни...

Затвърди ми мнението от преди много години. Не знам защо изобщо са го слагали този двигател. Шумен, лаком и слаб.

Просто това за мен не е адекватен автомобил, в комбинация с леката ми непоносимост към 204.

Фейсова 203 с много екстри ми допада повече... и все пак... не с този двигател.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 06 април 2022 - 11:02

Нямам, но карах 204ка с този мотор преди няколко дни...
Затвърди ми мнението от преди много години. Не знам защо изобщо са го слагали този двигател. Шумен, лаком и слаб.
Просто това за мен не е адекватен автомобил, в комбинация с леката ми непоносимост към 204.
Фейсова 203 с много екстри ми допада повече... и все пак... не с този двигател.


Трябва ми работно комби на газ, с ръчни скорости, и излизат много С180К, докато С200К повечето са автоматик, което не ме кефи.
Ще трябва да покарам някое за да преценя.
Бих сложил газ на CLK-то обаче ръждата го захапа,и то от няколко места.
Благодаря ти за мнението!
  • 0

#7 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 234 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2022 - 11:10

Колега, добре дошъл във форума!

 

Аз карам 203ка, 220cdi 150к.с. и съм доста доволен. Дето се вика дърта, ама лачена... но дадох едни пари като я взех, за да я стегна и сега предимно карам и сменям масло :) Според мен е доста сполучлива от гледна точка на вървене, разход, комфорт. Ако ти е интересно, то може да видиш тук: Mercedes-Benz C-Klasse C220CDI - dnmitev | CarSpending доста подробно колко гори и кое колко струва. 

 

В общи линии, ако е автомат след 300к км се сменя локъп соленоида (140лв) струва. Маслото на кутията се сменя на 50к км или на 3год. На повечето са им заминали вихровите клапи,  та там има 2 опции - затапване или нов колектор. Та като купуваш гледаш смукателния колектор за масло,  ако има, то вероятно вихровите клапи са чао. Повечето са дърти и карани от мърлячи, те доста вероятно е и сеператора на картерни газове да е заминал (ок. 300лв за оригинален). Датчиците по ДПФ създават проблеми, ама се лекуват и не е кой знае колко скъпо. 

 

Та на твоя въпрос, аз бих ти препоръчал 2.2cdi, 150к.с., понеже го имам и съм доста доволен. :)


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#8 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 06 април 2022 - 11:44

Благодаря но не. Бензин, ръчни скорости и газ
  • 0

#9 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 08 април 2022 - 07:13

Засега отпада W203, тъй като ми е тясна а и трудно ще се намери запазена. Ще се огледам за алтернативни марки.
  • 0

#10 dimo123

dimo123

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ЗА СЕГА рено клио 2(2003) (искам бенц)

Публикувано 12 април 2022 - 23:19

Здравейте на всички и аз съм нов във форума. 

Въпроса ми е следния: Много скъпо ли ще ми излезе, ако си взема такава Ц класа и трябва да я оправям.

Става въпрос за един екземпляр от бивш колега, който мога да го взема на 1500/2000 лв. Колата е 2001г автомат, Ц220 дизел на 400хил километра. Преди няколко месеца цялото окачване без пружините е сменяно.  Ръждите са "оправяни" преди пребоядисване, което пак се е случило скоро време. Знам за проблем с електрониката и климатика на конкретната кола. Също така колата е обслужвана преди 1000км. Цената е доста ниска и искам много да я купя(гъдела почва да надделява, но имам сериозни притеснения да не се окажа в кръговрат на постоянни проблеми, които да не мога да изплащам). Много ме кефят такива коли, но не искам да работя само за нея. Знам, че една от причините за ниската цена е, че човека се нуждае от бързи пари. За това гледам да изключа варианта, че е много евтина, защото е "боклук" 

Моля Ви споделете мнение по въпроса, много искам да стана част от бенц обществото, но не на всяка цена.


  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 април 2022 - 10:45

Нито ниската, нито високата цена могат да гарантират нещо когато се купува кола втора (трета) ръка. Все пак, няма нищо по-скъпо от евтината кола.

 

Съветът ми е да се консултираш лично с човек, който притежава и поддържа такава кола, да отидете, да огледате на място.

 

Автоматикът редовно ли е обслужван?


  • 1

#12 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 234 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 април 2022 - 08:22

Здравейте на всички и аз съм нов във форума. 

Въпроса ми е следния: Много скъпо ли ще ми излезе, ако си взема такава Ц класа и трябва да я оправям.

Става въпрос за един екземпляр от бивш колега, който мога да го взема на 1500/2000 лв. Колата е 2001г автомат, Ц220 дизел на 400хил километра. Преди няколко месеца цялото окачване без пружините е сменяно.  Ръждите са "оправяни" преди пребоядисване, което пак се е случило скоро време. Знам за проблем с електрониката и климатика на конкретната кола. Също така колата е обслужвана преди 1000км. Цената е доста ниска и искам много да я купя(гъдела почва да надделява, но имам сериозни притеснения да не се окажа в кръговрат на постоянни проблеми, които да не мога да изплащам). Много ме кефят такива коли, но не искам да работя само за нея. Знам, че една от причините за ниската цена е, че човека се нуждае от бързи пари. За това гледам да изключа варианта, че е много евтина, защото е "боклук" 

Моля Ви споделете мнение по въпроса, много искам да стана част от бенц обществото, но не на всяка цена.

Цената е що-годе културна.. тия 400хил.км може и да са 1 400 000... все пак е 21год автомобил с незнаен брой собственици. Ръждите колко да са оправени.. по-скоро са отложени, едва ли е решен проблем както трябва. Поддръжката на 1 автомобил е доста относително нещо. 1 Бенц според мен тр да се поддържа там, където разбират от Бенц-ве, а повечето хора не го правят това, ами поддържат при някой майстор дето прави всичко и оттам идват неволите в последстие. Всяка кола си иска своето от гледна точка на поддръжка и прочие, т.е. не е само дискове, накладки и ако нещо тропа/скърца.. Има си електроника, дето си иска внимание, има си разни неща като сепаратор на картерни газове, дето се сменят по предписание на опр. брой км и т.н.

 

Ако цената ти е ок и мерака ти е в повече, то взимай я.. Поне я взимаш от познат и знаеш какво се е случвало в последните 1-2-3 години. Няма кола, дето не се разваля и няма да я правиш. За да си останете с добри чувства, то я прекарай през сервиз, за да я огледат и да ти напишат какви ремонти има, както и задължително намери някой да я прочете на СТАР.


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни