Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странен проблем с Вито 2.2 W638проблем с Вито 2.2 (112cdi)


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 bobi_bb

bobi_bb

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:риболов
  • Автомобил:
    Вито 112cdi 2001г.

Публикувано 22 февруари 2022 - 10:46

Витото работеше добре, винаги е палила нормално, обаче в последните 5-6дни започна да се "замисля", но палеше.

Първо палеше след 10-15сек. въртене на стартера, от онзи ден не поиска да запали! Стартера върти енергично, акумулатора е наред, изглежда нормално, но не пали.

Днес - същата случка, като я дръпнахме - запали веднага.

Двигателя работи равномерно - както и досега, има си същата мощност, не пуши.

Търся помощ - някой да ме ориентира какъв проблем да се търси ?

 

НЕ съм автоспециалист и затова питам тук - във форума, ако не друго то поне да не ме правят на маймуна в някой сервиз...

И още едно питане - ако е възможно, да ме насочите къде да ида на диагностика, или към кого от форума да се обърна за помощ?

Досега са сменяни само консумативи и ремонти по ходова част на Витото ... това го правеха в различни сервизи и не съм имал проблем.

Доколкото разбирам от прочетеното из форума, не важи същото за диагностиката.

 

Ще съм благодарен за всякакви съвети и мнения и предварително благодаря на всеки отзовал се.

 

Ако не е за тук темата - извинявам се ! и нека модераторите да я изтрият.

(За пореден път се опитвам да пусна темата и дано сега е успешно)


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2022 - 12:52

Прощавай за забавянето с одобряването на темата.

 

Вито-то е нормален автомобил и се чете със същата диагностика като останалите Мерцедеси от ерата си. Предвид годината си, предполагам модулите са като на 202,208,210 и подобните.

Което на фона на по-модерните диагностики е малко трудно и доста сервизи я прочитат с базова диагностика само.

Трябва ти СТАР диагноза.

 

Консумативите и механичните ремонти са ясни, проста механика.

 

Потърси из форума за място с читава Стар диагноза и хора, които могат да я четат, наскоро имаше теми.

Аз отдавна не съм търсил, но вярвам че колегите, които четат форума, ще могат да те насочат.

 

От по-забавна страна, повечето теми и постове, свързани с Вито, са засягали пребити и амортизирани до крайност машини, които имат само един начин за решаване на проблемите.

Твоята не изглежда такава, бих пробвал да гадая, но не съм имал дизел никога и не познавам системите. За мен симптомите са такива, които би имала всяка друга с този мотор.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 bobi_bb

bobi_bb

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:риболов
  • Автомобил:
    Вито 112cdi 2001г.

Публикувано 23 февруари 2022 - 10:49

Благодаря,

 

Вчера пробвахме с една диагностика... за нещастие нямаше ясен резултат, но пък за щастие имаше една ясна насока...  днес-утре ще бъде проверено и резултата ще се види.

Въпреки, че е на  "американско пълнолетие" - харесвам си я тая кола, пък и доста работа ми върши предвид размера си.

А Вито-то ти благодари за комплимента   beer.gif   ( Не е утрепана много, но има ръжда количество и така или иначе си е "пътник" ...)

 

Хубав ден на всички!


  • 0

#4 bobi_bb

bobi_bb

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:риболов
  • Автомобил:
    Вито 112cdi 2001г.

Публикувано 22 март 2022 - 11:19

Здравейте всички,

 

Пиша пак по този вече решен проблем - "стартер върти енергично, акумулатор ОК, но не пали, на дърпане - пали веднага".

 

Решението в случая се оказа бързо - за грамотни хора - проверка за изправност на:

- всички маркучи закачени към горивния филтър,

- горивната помпа,

- регулатор на налягане на горивото

 

Оказа се регулатора и след заменянето му с нов такъв всичко е ОК. Доколкото разбрах случва се и при други от CDI двигателите, не само 2,2.

 

Надявам се с това да съм бил полезен на някого, особено, като се има впредвид грамотността на по-голямата част от така наречените "майстори" ...

Това разбира се, след загуба на време, нерви и лв. за "специалисти" примиращи да вземат едни "кинти" - за смяна на гърне или шарнирен болт и НЕСПОСОБНИ на повече.

Аман от неграмотници ! 

Аз не разбирам, ама съвсем нищо от двигатели и/или ремонта им, а се оказа, че след четене на тема Common Rail, някак съм успял да направя логичен извод за най-вероятни причини...

Добре че все още има знаещи и грамотни хора... и те си работят без излишен шум.

 

Хубав ден на всички !

 

... и късмет с "майсторите"


  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни