Проблем с палене w203 c220cdi въздух в системата
Започната от medala, 21 яну 2022 - 19:00:50
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 януари 2022 - 19:00
Здравейте! Имам проблем със запалването на колата ми c220 cdi 2000г.
Така, ще опиша всичко от самото начало максимално подробно.
Всичко започна една сутрин в 4ч / общо взето първия истински студ за тази зима / - 10 градуса. Бях паркирала по наклон, иначе казано муцуната на колата беше по посока на наклона на горе.
Опитах да запаля, колата запали и веднага изгасна, отидох спокойно на работа с мисълта, че чикиджийската ни нафта е замръзнала.
След това колата запали - трудно, но запали.
Проблема продължи, подавахме ток, стигнах до ситуация, че палих с подаване на ток и естерен спрей във въздушния филтър само и само да разкарвам колата от това място.
Впоследствие започнах да паркирам на равно. Проблем нямаше. Смених цялата нафта. Сипах bardahl bdc, въпреки че за помпа дюза добавките са с противоречиво мнение.
Няколко дни по-късно проблема се показа и на равно, колата не стигна по-рано до майстор, защото беше точно по празниците и.... Така.
Започнах да спирам под наклон, така, че муцуната на колата да е в ниската част, като цяло опитах всякакви варианти, за да стигна до някаква позиция поне да се ориентирам откъде идва проблема.
В тази позиция колата няма проблем с паленето, пали веднага и не гасне, не тресе, няма проблем. Проблемът е само с първоначалното запалване, рядко след като е карана при вторично запалване през деня задържа по-дълго време на стартер, но пали.
Но... За съжаление не мога да паркирам постоянно под такъв голям наклон. И също така проблемът ще се задълбочи.
Стигнах до извода, че някъде по системата за подаване на гориво има проблем, някъде нещо се случва и нафтата се връща - иначе казано най-вероятно въздух.
Дори да е паркирана на равно пали веднага, но гасне, което означава, че запалва на някакви остатъчни количества нафта, след което поради някаква причина не се покачва гориво и двигателя гасне. След това опитите за запалване са дълги, упорити.... И от днес вече тотално неуспешни!
Помпата не е електрическа. Държа на стартер всякак по 10 секунди по 15, по 20....до откат, не става, подавах ток днес - не / акумулатора е чисто нов / резервоара е на 3/4.
Питанията ми са следните / съжалявам за хаотичността на информацията /
1. Как мога да запаля колата в това положение, за да стигне до майстора най-накрая / паркирана на равно, не пали никак... Държа на стартер, подавам ток, стопих едни кабели, толкова са били читави най-вероятно, просто не качва нафта. Вчера запали и изгасна веднага и оттогава край /
2. Въпреки всичко бих искала да размърдам мозък и да по разсъждавам над темата откъде идва проблема. Тъмна Индия ми е горивната система на колата ми, защото до момента не съм имала проблеми с нея.
Възможност някой клапан в помпата да е сдал багажа? И да не спира нафтата да се върне и реално да се връща? Но ако е така защо и откъде идва проблема да не качва нафта след това.
Да гълта отнякъде въздух - къде да гледам? Кои са най-често срещаните проблеми?
Ако гълта въздух не би ли следвало да дава проблем и при вторично запалване след няколко часа / не че не дава, след 5 часа например престой пали, но с продължително задържане на стартер - сиреч има нужда от повече време да качи нафта /
Ще сменим всички маркучи, уплътнения и о пръстените по системата, включително горивния филтър, но ако проблемът не е там трябва да се ориентирам поне къде е възможно да е.
Така, ще опиша всичко от самото начало максимално подробно.
Всичко започна една сутрин в 4ч / общо взето първия истински студ за тази зима / - 10 градуса. Бях паркирала по наклон, иначе казано муцуната на колата беше по посока на наклона на горе.
Опитах да запаля, колата запали и веднага изгасна, отидох спокойно на работа с мисълта, че чикиджийската ни нафта е замръзнала.
След това колата запали - трудно, но запали.
Проблема продължи, подавахме ток, стигнах до ситуация, че палих с подаване на ток и естерен спрей във въздушния филтър само и само да разкарвам колата от това място.
Впоследствие започнах да паркирам на равно. Проблем нямаше. Смених цялата нафта. Сипах bardahl bdc, въпреки че за помпа дюза добавките са с противоречиво мнение.
Няколко дни по-късно проблема се показа и на равно, колата не стигна по-рано до майстор, защото беше точно по празниците и.... Така.
Започнах да спирам под наклон, така, че муцуната на колата да е в ниската част, като цяло опитах всякакви варианти, за да стигна до някаква позиция поне да се ориентирам откъде идва проблема.
В тази позиция колата няма проблем с паленето, пали веднага и не гасне, не тресе, няма проблем. Проблемът е само с първоначалното запалване, рядко след като е карана при вторично запалване през деня задържа по-дълго време на стартер, но пали.
Но... За съжаление не мога да паркирам постоянно под такъв голям наклон. И също така проблемът ще се задълбочи.
Стигнах до извода, че някъде по системата за подаване на гориво има проблем, някъде нещо се случва и нафтата се връща - иначе казано най-вероятно въздух.
Дори да е паркирана на равно пали веднага, но гасне, което означава, че запалва на някакви остатъчни количества нафта, след което поради някаква причина не се покачва гориво и двигателя гасне. След това опитите за запалване са дълги, упорити.... И от днес вече тотално неуспешни!
Помпата не е електрическа. Държа на стартер всякак по 10 секунди по 15, по 20....до откат, не става, подавах ток днес - не / акумулатора е чисто нов / резервоара е на 3/4.
Питанията ми са следните / съжалявам за хаотичността на информацията /
1. Как мога да запаля колата в това положение, за да стигне до майстора най-накрая / паркирана на равно, не пали никак... Държа на стартер, подавам ток, стопих едни кабели, толкова са били читави най-вероятно, просто не качва нафта. Вчера запали и изгасна веднага и оттогава край /
2. Въпреки всичко бих искала да размърдам мозък и да по разсъждавам над темата откъде идва проблема. Тъмна Индия ми е горивната система на колата ми, защото до момента не съм имала проблеми с нея.
Възможност някой клапан в помпата да е сдал багажа? И да не спира нафтата да се върне и реално да се връща? Но ако е така защо и откъде идва проблема да не качва нафта след това.
Да гълта отнякъде въздух - къде да гледам? Кои са най-често срещаните проблеми?
Ако гълта въздух не би ли следвало да дава проблем и при вторично запалване след няколко часа / не че не дава, след 5 часа например престой пали, но с продължително задържане на стартер - сиреч има нужда от повече време да качи нафта /
Ще сменим всички маркучи, уплътнения и о пръстените по системата, включително горивния филтър, но ако проблемът не е там трябва да се ориентирам поне къде е възможно да е.
#2
Публикувано 24 януари 2022 - 20:02
Това е 611 мотор.Нали?
ГНП- свали кората над двигателя и виж дали тече или е мазно от нафта над ремъка. Дали има и ръжда външно. Има ремонтни комплекти 15-20лв, но и да е читав майстора.
#3
Публикувано 25 януари 2022 - 15:39
Смучи въздух от някъде.Трябва да се наблюдават прозрачните маркучета за балони след запалването.
После където има омазняване да се огледа и както каза Иво огледайте ГНП-то.Често О-пръстените изтърват,особенно в студа когато гумата е станала на пластмаса.
После където има омазняване да се огледа и както каза Иво огледайте ГНП-то.Често О-пръстените изтърват,особенно в студа когато гумата е станала на пластмаса.
Този пост е редактиран от daimler1: 25 януари 2022 - 15:40
#4
Публикувано 25 януари 2022 - 22:57
Благодаря много, темата ми беше одобрена с малко закъснение... Та проблемът вече е "хванат" - поне се надявам след това да не даде други проблеми отнякъде другаде, все пак ми е набор.
Уплътнения и клапан. Просто връщаше нафтата.
Уплътнения и клапан. Просто връщаше нафтата.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни