W212 - 2014г.
Started by dimitarkomov8, 11 Jan 2022 - 23:20:50
10 replies to this topic
#1
Posted 11 January 2022 - 23:20
Здравейте! Насочил съм се към този модел и година. Ако може да споделите мнения и препоръки към кой двигател да се стремя. Благодаря предварително.
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
#2
Posted 12 January 2022 - 08:50
2014 е w212
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted 12 January 2022 - 08:53
Да, объркал съм. Пробвах да го променя, но не стана..2014 е w212
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
#4
Posted 12 January 2022 - 09:35
Зависи какво търсиш от автомобила и колко км. ще въртиш на година. Ако ще е нещо до 20 000 км. на година, преспокойно можеш да огледаш бензиновите мотори.
#5
Posted 12 January 2022 - 10:06
Не търся голям двигател, нещо нормално 2.2 или 2.5, дизелови за предпочитане.Зависи какво търсиш от автомобила и колко км. ще въртиш на година. Ако ще е нещо до 20 000 км. на година, преспокойно можеш да огледаш бензиновите мотори.
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
#6
Posted 12 January 2022 - 11:29
Не търся голям двигател, нещо нормално 2.2 или 2.5, дизелови за предпочитане.
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
Само да уточним, говорим за 212ка последно, така ли ?
#7
Posted 12 January 2022 - 11:41
Да да, пробвах да променя заглавието на темата, но не се получи . Първо се бях спрял на по-старите 2011-2012 година, но реших като съм решил да купувам да е нещо по ново. Амортизацията като цяло не ме притеснява от гледна точка на парите, просто да знам какво да гледам при прегледа, да не се изложа и най-вече да не ме прецакат...Само да уточним, говорим за 212ка последно, така ли ?
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
#8
Posted 13 January 2022 - 12:57
Фейса на W212 e един от най-надеждните на Е класата като цяло, бензинките са по-надеждни и приятни за каране. Но и при дизела след 14та, няма да направиш кой знае каква грешка. Всичко зависи от състоянието на колата, но кой/къде я взимаш и т.н.
Бих ти препоръчал да е на въздушно, несравнимо е...другото е на късмет все пак взимаш почти 10г кола.
Горещо ти препоръчвам - Е300/Е350 бенц.
Питай ако имаш по-конкретни въпроси.
#9
Posted 13 January 2022 - 17:39
Да да, пробвах да променя заглавието на темата, но не се получи . Първо се бях спрял на по-старите 2011-2012 година, но реших като съм решил да купувам да е нещо по ново. Амортизацията като цяло не ме притеснява от гледна точка на парите, просто да знам какво да гледам при прегледа, да не се изложа и най-вече да не ме прецакат... ,,
................................
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
За мен най-важното е колата да е с история - какво и кога й е сменяно.
Моята е 220CDI 2013 година и досега (на 160 000км почти) са сменяни само консумативи - масла, филтри, дискове и накладки. Също така са сменени и три пластмасови части в двигателния отсек - маркуч към турбото, маркуч към радиатора и основата на масления филтър. Последното е много важно, защото на път може да се спука и се остава без масло.
Към 200хил. км трябва да се погледне веригата.
Писал си по-горе за двигатели 2.2 и 2.5 дизел. Това е един и същи двигател с различни турбини и софтуер. Препоръчвам го като двигател. Естествено 300 или 350 CDI е много по-вълнуващ двигател . А и разходът е близък на 220 и 250 CDI.
Важното е да е с история колата и да не изглежда уморена. Виждал съм поддържани коли по на 450хил км и пак си заслужават според мен.
Edited by Blond, 13 January 2022 - 17:40 .
#10
Posted 13 January 2022 - 20:33
Мерси за съвета колега. Начи, 2ките двигатели ще ги подмина, доста хора ми го казват това. А информативно таксите за година да знаеш? Знам че има значение двигателя, но горе долу... Благодаря.За мен най-важното е колата да е с история - какво и кога й е сменяно.
Моята е 220CDI 2013 година и досега (на 160 000км почти) са сменяни само консумативи - масла, филтри, дискове и накладки. Също така са сменени и три пластмасови части в двигателния отсек - маркуч към турбото, маркуч към радиатора и основата на масления филтър. Последното е много важно, защото на път може да се спука и се остава без масло.
Към 200хил. км трябва да се погледне веригата.
Писал си по-горе за двигатели 2.2 и 2.5 дизел. Това е един и същи двигател с различни турбини и софтуер. Препоръчвам го като двигател. Естествено 300 или 350 CDI е много по-вълнуващ двигател . А и разходът е близък на 220 и 250 CDI.
Важното е да е с история колата и да не изглежда уморена. Виждал съм поддържани коли по на 450хил км и пак си заслужават според мен.
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
#11
Posted 14 January 2022 - 18:05
Мерси за съвета колега. Начи, 2ките двигатели ще ги подмина, доста хора ми го казват това. А информативно таксите за година да знаеш? Знам че има значение двигателя, но горе долу... Благодаря.
Изпратено от моят M2007J17G с помощта на Tapatalk
Данък 160-250лв, Не съм сигурен за гражданската, че я плащам с какското накуп.
Този калкулатор е сравнително най-точния:
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users