Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Премахване на EGR E220 cdi W211Въпроси свързани със евентуално софтуерно премахване на EGR

OM646 W211 EGR 2.2 CDI E220CDI S211

  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Д.Василев

Д.Василев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    Е220 CDI S211 2005y

Публикувано 04 януари 2022 - 19:48

 Здравейте и за много години!

 

Моля да споделите вашият опит със мен по темата за софтуерно премахване на EGR на E220 cdi W211,

Преди няколко дни при светване на чека и загуба на мощност и последвала диагностика се установи проблем в ЕГР-а , тъй като нямах време да се занимавам с колата покрай празниците върнах ръчно клапата му в затворено положение и му дръпнах буксата. Реално колата в момента си върви нормално със няколко особенности, едната е очаквана (светещ чек) другата обаче е по неприятна. При разкачен ЕГР колата работи усезаемо по твърдо като се чува отчетливо тракане , при закачане на ЕГР-а и съответно започне леко да отваря двигателя веднага утихва и тоя звук на ЮМЗ се губи.

Сега съм решил да го сваля и да го почистя и ако отново има проблем да го премахна софтуерно само ,че ако след премахването му софтуерно отново разботи като стар Актрос съм раздвоен дали да не го заменя с друг, евентуално нов.

Другото което имам като питане е ,че колата по VIN излиза с DPF , доколкото знам двете системи EGR и DPF работят заедно , след като EGR а бъде изключен да очаквам ли последващи проблеми с DPF а?

 

Благодаря предварително на отзовалите се.


  • 0

#2 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 05 януари 2022 - 13:46

Здравей колега,

 

Аз съм със софтуерно затворен EGR и нямам проблеми с твърда работа на празен ход.

В твоя случай след като имаш DPF, значи си поне EURO 4, респективно имаш и вихрови клапи.

Провери и тях наред с EGR-a.

Според мен за работата на DPF-a има значение МАП сензора, който измерва налягането преди и след него.

Не толкова EGR-a и клапите. 

 

Поздрави!


  • 0

#3 Д.Василев

Д.Василев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    Е220 CDI S211 2005y

Публикувано 05 януари 2022 - 17:57

Евро 4 е колата, какви са симптомите за проблем със вихровите клапи? Няма ли да ги хване диагностика, понеже единствените грешки които записва са P1407 EGR No Flow Detected, P2626 DPF overloaded, P2511 (грешка от общ характер).

Според диагностика всички грешки са свързани с неизправен ЕГР който причинява повишени емисии и от там набива грешка в ДПФ а.

Утре ще го почистя и ще изчистим грешките да видим какво ще се случи.


Този пост е редактиран от Д.Василев: 05 януари 2022 - 17:59

  • 0

#4 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 05 януари 2022 - 21:32

Вихровите клапи могат да предизвикат нестабилен празен ход или понижена мощност.

Щом имаш грешки само за ЕГР-а, насочи се към него.

 

Тук има един човек, дето мислеше, че има проблем с ЕГР-а, но в крайна сметка се оказаха разкачени вихрови клапи.


  • 0

#5 Д.Василев

Д.Василев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    Е220 CDI S211 2005y

Публикувано 06 януари 2022 - 20:49

EGR а е почистен и работи коректно.
След изтриване на грешките ЕКУ то не записва нови.
Определено при работещ ЕГР колата работи една идея по меко до колкото е възможно за 2.2 cdi.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: OM646, W211, EGR, 2.2 CDI, E220CDI, S211

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни