Нека съпоставим двата двигателя на sport coupe-то. В частност C220 cdi - 143к.с. или C200 kompressor - 163к.с. Разход на гориво, здравина, поддръжка и тн.
Избор на w203 coupeC220 cdi или C200 kompressor
Started by SimSon, 16 Dec 2021 - 21:45:05
20 replies to this topic
#1
Posted 16 December 2021 - 21:45
#2
Posted 17 December 2021 - 11:32
За тези 20-годишни бангии има изписани стотици теми назад във форума, включително за двигателите. Нали не очаквате някой да ги изчете и резюмира тук заради Вас?
Ако имате конкретен въпрос и той вече няма отговор го задайте. Ако не, то накратко: гледайте 150 к.с. на 220 cdi, има достатъчно инфо и във форума, и в нета защо е доста по-надежден и приятен от 143 к.с.
Edited by Momchil, 17 December 2021 - 11:33 .
#3
Posted 17 December 2021 - 13:40
Идеални са и двете, и с двете ще отваряш мотори, освен ако не си купиш отвън нещо наистина запазено, което не е карано, но такива съм виждал 2 в последните много години. .
Вторият по-лош вариант е да са сринали и кутиите, и да са изгнили.
Ако намериш хубави, нямаш грижи, карат до 350ина х.км. безгрижно, някои и повече.
Между другото знам за едно много хубаво черно спорткупе дизел за продаване и на малко км. От много години е около мен тази кола. Не знам точно кой му е мотора, но колата е много читава. Ако имаш интерес, пиши ми, ще пробвам да те свържа с продавача.
Все още няма обява.
#4
Posted 17 December 2021 - 15:06
Аз бих избрал 200 компресор, бензин, защото мисля, че е малко по-безпроблемен от cdi-то.
#5
Posted 17 December 2021 - 16:40
Аз бих избрал 200 компресор, бензин, защото мисля, че е малко по-безпроблемен от cdi-то.
От 143-ката със сигурност – разказвал съм ти как за 2 години с чистак нова w203 в гаранция съм оставал 2 (два) пъти насред пътя, а не е като да не съм ползвал за евридейка ДКВ от 1954 г.
Не знам откъде им идва славата на w203 за здрави коли, но не са, особено преди фейса са грандиозни кошници за съжаление. A а в случая ще е убита и от няколко безпарични собственика вероятно
#6
Posted 17 December 2021 - 18:56
За здравината на модела няма да коментирам.....доста проблеми имат, ако си вземеш и CDI , влизаш във филма! Ако все пак си решил да е това купе, взимай бензиновото 163 кс!
#7
Posted 17 December 2021 - 19:31
Баси! Имах В210-143к.с.няколко години и му навъртях 100000км.
Нула проблеми свързани с мотора освен една дюза още като я купих и то защото при прегледа казаха че не била с коректни стойности.
После просълзи помпата и едно ремонтно оригинално комплектче гумички за жълти стотинки оправи нещата.Това ако са проблеми и филми...Кутията я правих също още след покупката.Смених и платката.Това е.
Иначе съм чувал че компресорите са надеждни,а и се газифицират успешно,но да не забравяме годинките.
Мое мнение е че на спорткупето му ходи повече компресорче без газ.
Нула проблеми свързани с мотора освен една дюза още като я купих и то защото при прегледа казаха че не била с коректни стойности.
После просълзи помпата и едно ремонтно оригинално комплектче гумички за жълти стотинки оправи нещата.Това ако са проблеми и филми...Кутията я правих също още след покупката.Смених и платката.Това е.
Иначе съм чувал че компресорите са надеждни,а и се газифицират успешно,но да не забравяме годинките.
Мое мнение е че на спорткупето му ходи повече компресорче без газ.
#8
Posted 17 December 2021 - 21:23
@Momchil, да Ви кажа попрегледах разни теми, но не събрах много информация. Какъв точно беше проблема с вашата и от коя година е фейса?
#9
Posted 18 December 2021 - 00:49
Не знам откъде им идва славата на w203 за здрави коли, но не са, особено преди фейса са грандиозни кошници за съжаление. A а в случая ще е убита и от няколко безпарични собственика вероятно
+1.
Питай ме откъде знам. А и ръждясват. И на последно място - за модел на 22 години сега ще пребродим моргите за някоя специфична част за модела.
Или взимаме първият кошник (независимо бензин или дизел) и караме докато или той рухне, или спестяванията, или нервите ни по ремонти.
Ъпдейт: понеже ме налегнаха спомени реших да потърся какво има на пазара в Европа (в България още преди 5 години имаше само основно боклуци, сега не бих си причинил да ги гледам).
Та, от цяла Европа има 1 екземпляр, който става. https://www.autoscou...ldtsrc=listPage
На цена като за следващия модел.........а е със стоманени джанти
Edited by Praetorian, 18 December 2021 - 01:03 .
#10
Posted 18 December 2021 - 09:46
По стечение на обстоятелствата взех едно такова спорткупе 2.0 163 кс., автомат.
Взех го в ужасно състояние и го съживих до степен в която да се движи по улиците без проблеми, но визуално е потрес.
Мнението ми е, че такъв котор не ти трябва в къщата.
Разход около 15 градско (газ и бензин разхода е сходен)
Всичко скърца по тази кола. Бутоните за ел стъклата ги очакваш при всяко натискане да ти останат в ръката.
Салона е адски неудобен за седене (аз съм около 190 100 кг човек) дор и за малко градско каране.
При този мотор ако замине дебитомера се сменя само с оригинален, който е 600 лв
Страдат от усилвателната антена на задната врата, която няма намиране.. звъннах на всички коли на части в бг и имаше само 2 - цената почва от 70 лв.
Задния прозорец е мега неудобен и с този разделител е почти изцяло неизползваем, когато се гледа през огледалото за задно виждане
За малко да забравя да добавя - парното. Едно от най-недомислените неща в този псевдоавтомобил. С тези прословути клапи... Не съм срещал 203 което да няма проблемна клапа, а всяка проблемна клапа освен за дестинацията на духане пречи и на ... самото топло на парното. А повечето клапи се оправят когато се свали цялото табло.
Ужасна кола, но аз като цяло не харесвам и 203 изобщо.
Аз бих се пренасочил към w209 или ако случайно кеша не позволява w208
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#11
Posted 18 December 2021 - 17:27
Ако разхода е 15-16 градско на газ, пак е по-добре от 12л дизел на ЦДИ-то, 143к.с. Иначе за салона съм съгласен, не е от най-комфортните. Задното стъкло също е неадекватно измислено, а парното още повече..Но визуално е ТОП! Иначе всяка марка и модел си имат своите недостатъци, няма как. Седаните не ми допадат особено. Излишно издължаване, без опцията за цялоста връзка с багажника. A w208 и 209 са ми някакви абсурдни, като седан с 2 врати.
Edited by SimSon, 18 December 2021 - 17:33 .
#12
Posted 18 December 2021 - 18:17
W209 е същата като CL203 но с малко повече багажник и без опция за панорамен покрив.
В интериора нямат разлика, освен че 209ката може да идва с дървения. 209ката предлага и повече опции за двигатели.
Имах 203ка купе и много си го харесвах (и едновременно мразех), но от сегашна гледна точка 209ката е по-адекватния автомобил.
О да, разходът на 163 компресор автомат в града беше абсурден. Даже и на газ.
#13
Posted 18 December 2021 - 22:16
209 е много повече кола от 203. във всяко едно отношение. материали, сглобка, инженерни решения. фейс лифт естествено е най-добре.
#14
Posted 20 December 2021 - 11:02
163 компр. има обиден градски разход - 15-16 л/100км. Пфууу, не искам да си спомням...
#15
Posted 21 December 2021 - 11:34
Предполагам, че и 129 компр. няма голяма разлика в разхода.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users