бутон на таблото
Започната от Пан, 13 май 2007 - 22:09:09
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 май 2007 - 22:09
Здравейте, от скоро съм притежател на МБ190Д, 2,0, 1992 г. Работи безупречно. Не мога обаче да разбера какво включва един бутон на таблото със стрелки като за кръгово движение. От форума четох някъде, че е за движение на въздуха само в купето. Когато го натисна светва диод или лампичка, но какво на практика включва този бутон: ако е някаква клапа за въздуха, ще чуя някакво хлопване или движение, а то - нищо. И не намирам разлика в купето с включен или не бутон. Да не би да е прецакана тази джаджа, а само бутонът да светва? Благодаря.
#3
Публикувано 14 май 2007 - 11:10
Като допълнение:
Сигурно знаеш кога да го използваш тоя бутон, ама аз да се намирам на приказка
1.Ако имаш клима, след като хубаво проветриш купето през прозорците и я включиш е добре в началото да върти въздуха в купето, за да не се товари с топъл въздух от вън
2.Зимата дакато загрее при потегляне пак така
3.Когато си в задръстване и пред тебе има някой камион, смърдящ на газ автомобил или прахоляк
4.Съветвам те да не го ползваш когато вали дъжд или когато се пуши в колата
Сигурно знаеш кога да го използваш тоя бутон, ама аз да се намирам на приказка
1.Ако имаш клима, след като хубаво проветриш купето през прозорците и я включиш е добре в началото да върти въздуха в купето, за да не се товари с топъл въздух от вън
2.Зимата дакато загрее при потегляне пак така
3.Когато си в задръстване и пред тебе има някой камион, смърдящ на газ автомобил или прахоляк
4.Съветвам те да не го ползваш когато вали дъжд или когато се пуши в колата
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#4
Публикувано 14 май 2007 - 11:25
Здравейте, от скоро съм притежател на МБ190Д, 2,0, 1992 г. Работи безупречно. Не мога обаче да разбера какво включва един бутон на таблото със стрелки като за кръгово движение. От форума четох някъде, че е за движение на въздуха само в купето. Когато го натисна светва диод или лампичка, но какво на практика включва този бутон: ако е някаква клапа за въздуха, ще чуя някакво хлопване или движение, а то - нищо. И не намирам разлика в купето с включен или не бутон. Да не би да е прецакана тази джаджа, а само бутонът да светва? Благодаря.
Много просто можеш да провериш дали работи. Докато караш с около 80-100 км/ч, изключваш вентилатора на парното и проверяваш дали продължава да духа от централните дюзи. Ако духа, както е нормално, натискаш копчето с кръговите стрелки и тогава струята въздух трябва да намалее чувствително или да изчезне.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Публикувано 14 май 2007 - 18:41
Много просто можеш да провериш дали работи. Докато караш с около 80-100 км/ч, изключваш вентилатора на парното и проверяваш дали продължава да духа от централните дюзи. Ако духа, както е нормално, натискаш копчето с кръговите стрелки и тогава струята въздух трябва да намалее чувствително или да изчезне.
когато вентилаторът е изключен, бутонът за рециркулация неработи. но когато дадеш ключа на вентилатора на 0 , тогава клапата трябва да се затвори. иначе дали работи може да се пробва и по друг начин. пускаш вентилатора на макс, и след натискане на бутона за рециркулация, трябва да усетиш сериозно усилване на дебита на въздуха през духалките
#6
Публикувано 14 май 2007 - 20:08
когато вентилаторът е изключен, бутонът за рециркулация неработи. но когато дадеш ключа на вентилатора на 0 , тогава клапата трябва да се затвори. иначе дали работи може да се пробва и по друг начин. пускаш вентилатора на макс, и след натискане на бутона за рециркулация, трябва да усетиш сериозно усилване на дебита на въздуха през духалките
Затова ли като дам на "0" ключа на вентилатора чувам леко хлопване някъде отзад и край-нищо не влиза повече в купето-котка умира за половин ден затворена вътре! Тествал съм го многократно в екстремни условия-най-високия тунел на магистрала"Хемус"!
#7
Публикувано 14 май 2007 - 20:12
когато вентилаторът е изключен, бутонът за рециркулация неработи. но когато дадеш ключа на вентилатора на 0 , тогава клапата трябва да се затвори. иначе дали работи може да се пробва и по друг начин. пускаш вентилатора на макс, и след натискане на бутона за рециркулация, трябва да усетиш сериозно усилване на дебита на въздуха през духалките
Хм, прав си май.
При мен системата е с малко модификации и този точно момент с ключа го няма, но и не бях обърнал внимание до сега.
Това ме подсеща нещо и уикенда май ще се ръчка зад жабката...
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#9
Публикувано 15 май 2007 - 10:39
На 190-та е точно зад пепелника....
Koe?
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#10
Публикувано 15 май 2007 - 10:43
ОФФФЗатова ли като дам на "0" ключа на вентилатора чувам леко хлопване някъде отзад и край-нищо не влиза повече в купето-котка умира за половин ден затворена вътре! Тествал съм го многократно в екстремни условия-най-високия тунел на магистрала"Хемус"!
С котки тествал ли си!???
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#13
Публикувано 05 октомври 2007 - 13:12
Това въпросният бутон "rest" ли е ?? Или ? А на същият принцип ли действа и бутона "AC off" (Air conditioner) ?
Аааа не, АС off е да се изключи климатика за зимата, когато се ползува само праното, нали...
Не е "REST", рест-бутонът е за облекчаване работата на климатика/компресора.
А този за който се говори е с рисунка като кръгче, съставено от три стрелкички. Всяка от стрелките сочи в края на предишната - колегата го обясни добре - като знак за кръгово движение. Бутонът спира виздуха, влизащ в купето отвънка, ползваш ако си в тунел, в задръстване(до камион, автобус и т.н.). Когато свети, въздуха в купето се върти в затворен кръг, не влиза пушек или миризма на кочина, ако минаваш през РОМСКИ квартал
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#14
Публикувано 31 май 2016 - 16:22
А забелязали ли сте че когато завъртите ключа на 2- позиция и натиснете този бутон и го задържите около 5 сек долния червен диод премигва 2- пъти ! Какво се променя,някой знае ли ?
#15
Публикувано 31 май 2016 - 16:25
За доуточнение колата на место и затворени врати без пусната вентилация ! Само за климатик конзолата с врътките .
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни