Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

бутон на таблото


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Пан

Пан

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък

Публикувано 13 май 2007 - 22:09

Здравейте, от скоро съм притежател на МБ190Д, 2,0, 1992 г. Работи безупречно. Не мога обаче да разбера какво включва един бутон на таблото със стрелки като за кръгово движение. От форума четох някъде, че е за движение на въздуха само в купето. Когато го натисна светва диод или лампичка, но какво на практика включва този бутон: ако е някаква клапа за въздуха, ще чуя някакво хлопване или движение, а то - нищо. И не намирам разлика в купето с включен или не бутон. Да не би да е прецакана тази джаджа, а само бутонът да светва? Благодаря.
  • 0
W201D, 2,0, 1992 г.
Публикувано изображение

#2 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 май 2007 - 10:26

Бутона е да върти въздуха в купето,но клапата не е с електромотор за да се чува когато отваря или затваря,а е с вакум и почти не се чува като се мести.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#3 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 14 май 2007 - 11:10

Като допълнение:
Сигурно знаеш кога да го използваш тоя бутон, ама аз да се намирам на приказка :rolleyes:
1.Ако имаш клима, след като хубаво проветриш купето през прозорците и я включиш е добре в началото да върти въздуха в купето, за да не се товари с топъл въздух от вън
2.Зимата дакато загрее при потегляне пак така
3.Когато си в задръстване и пред тебе има някой камион, смърдящ на газ автомобил или прахоляк
4.Съветвам те да не го ползваш когато вали дъжд или когато се пуши в колата
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#4 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 14 май 2007 - 11:25

Здравейте, от скоро съм притежател на МБ190Д, 2,0, 1992 г. Работи безупречно. Не мога обаче да разбера какво включва един бутон на таблото със стрелки като за кръгово движение. От форума четох някъде, че е за движение на въздуха само в купето. Когато го натисна светва диод или лампичка, но какво на практика включва този бутон: ако е някаква клапа за въздуха, ще чуя някакво хлопване или движение, а то - нищо. И не намирам разлика в купето с включен или не бутон. Да не би да е прецакана тази джаджа, а само бутонът да светва? Благодаря.



Много просто можеш да провериш дали работи. Докато караш с около 80-100 км/ч, изключваш вентилатора на парното и проверяваш дали продължава да духа от централните дюзи. Ако духа, както е нормално, натискаш копчето с кръговите стрелки и тогава струята въздух трябва да намалее чувствително или да изчезне.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 май 2007 - 18:41

Много просто можеш да провериш дали работи. Докато караш с около 80-100 км/ч, изключваш вентилатора на парното и проверяваш дали продължава да духа от централните дюзи. Ако духа, както е нормално, натискаш копчето с кръговите стрелки и тогава струята въздух трябва да намалее чувствително или да изчезне.


когато вентилаторът е изключен, бутонът за рециркулация неработи. но когато дадеш ключа на вентилатора на 0 , тогава клапата трябва да се затвори. иначе дали работи може да се пробва и по друг начин. пускаш вентилатора на макс, и след натискане на бутона за рециркулация, трябва да усетиш сериозно усилване на дебита на въздуха през духалките
  • 0

#6 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 май 2007 - 20:08

когато вентилаторът е изключен, бутонът за рециркулация неработи. но когато дадеш ключа на вентилатора на 0 , тогава клапата трябва да се затвори. иначе дали работи може да се пробва и по друг начин. пускаш вентилатора на макс, и след натискане на бутона за рециркулация, трябва да усетиш сериозно усилване на дебита на въздуха през духалките


Затова ли като дам на "0" ключа на вентилатора чувам леко хлопване някъде отзад и край-нищо не влиза повече в купето-котка умира за половин ден затворена вътре! :tongue: Тествал съм го многократно в екстремни условия-най-високия тунел на магистрала"Хемус"! :0_evil:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#7 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 14 май 2007 - 20:12

когато вентилаторът е изключен, бутонът за рециркулация неработи. но когато дадеш ключа на вентилатора на 0 , тогава клапата трябва да се затвори. иначе дали работи може да се пробва и по друг начин. пускаш вентилатора на макс, и след натискане на бутона за рециркулация, трябва да усетиш сериозно усилване на дебита на въздуха през духалките


Хм, прав си май.
При мен системата е с малко модификации и този точно момент с ключа го няма, но и не бях обърнал внимание до сега.
Това ме подсеща нещо и уикенда май ще се ръчка зад жабката... :)
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#8 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2007 - 10:20

На 190-та е точно зад пепелника.На 124-та би трябвало да е там също.Да не забравяме,че 190-та е година преди 124-та :)
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#9 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 15 май 2007 - 10:39

На 190-та е точно зад пепелника....


Koe?
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#10 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 15 май 2007 - 10:43

Затова ли като дам на "0" ключа на вентилатора чувам леко хлопване някъде отзад и край-нищо не влиза повече в купето-котка умира за половин ден затворена вътре! :tongue: Тествал съм го многократно в екстремни условия-най-високия тунел на магистрала"Хемус"! :0_evil:

ОФФФ
С котки тествал ли си!??? :tongue: :tongue: :tongue:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#11 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 май 2007 - 13:21

Как кое-клапата ,която спира потока на въздуха и го пуска в купето.Поне на 190-та е така.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#12 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 октомври 2007 - 01:13

Това въпросният бутон "rest" ли е ?? Или ? А на същият принцип ли действа и бутона "AC off" (Air conditioner) ? :unsure:

Аааа не, АС off е да се изключи климатика за зимата, когато се ползува само праното, нали...
  • 0
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение

#13 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 05 октомври 2007 - 13:12

Това въпросният бутон "rest" ли е ?? Или ? А на същият принцип ли действа и бутона "AC off" (Air conditioner) ? :unsure:

Аааа не, АС off е да се изключи климатика за зимата, когато се ползува само праното, нали...


Не е "REST", рест-бутонът е за облекчаване работата на климатика/компресора.
А този за който се говори е с рисунка като кръгче, съставено от три стрелкички. Всяка от стрелките сочи в края на предишната - колегата го обясни добре - като знак за кръгово движение. Бутонът спира виздуха, влизащ в купето отвънка, ползваш ако си в тунел, в задръстване(до камион, автобус и т.н.). Когато свети, въздуха в купето се върти в затворен кръг, не влиза пушек или миризма на кочина, ако минаваш през РОМСКИ квартал ;)
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#14 goliam pantalon

goliam pantalon

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е 220 cdi

Публикувано 31 май 2016 - 16:22

А забелязали ли сте че когато завъртите ключа на 2- позиция и натиснете този бутон и го задържите около 5 сек долния червен диод премигва 2- пъти ! Какво се променя,някой знае ли ?


  • 0

#15 goliam pantalon

goliam pantalon

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е 220 cdi

Публикувано 31 май 2016 - 16:25

За доуточнение колата на место и затворени врати без пусната вентилация ! Само за климатик конзолата с врътките .


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни