Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Гълтач, рибка, модул или ???


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 02 декември 2021 - 16:48

Здравейте, днес както обикновено дойдох на работа с колата (в210 е200 компресор 1998), загасих двигателя, излязох и понечих да заключа с дистанционното. Ефект никакъв. Разцъках го на отключване/заключване и нищо - мигачите не реагираха на подадените команди, нито централното заключване. Ядосах се, влязох вътре и понечих да запаля - кур*ц, гълтача въобще не разпозна ключа. Викам си сигурно батериите му са заминали, макар да са на 6 месеца. Донесоха ми други, същата работа. Като погледна инфрареда на рибката с камерата на телефона изглежда да работи. Кое според вас трябва да засиля в дувара - ключа, гълтача, някой модул дето ги обединява или компютъра на колата? Пак казвам, дистанционното нито отключва, нито заключва, нито багажника отваря, нито пък гълтача го разпознава. Бутона за централното на таблото като го натисна компресора за въздуха реагира, т.е. не е от там проблема. Някакви идеи? Благодаря ви предварително, дано да не е нещо супер сериозноч


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 декември 2021 - 10:41

Много странен проблем. На мен ми се е случвало да не мога да си отключа колата с дистанционното на един подземен паркинг, бяха пуснали някакви антена на същата честота като дистанционното и заглушаваше всички сигнали на тази честота, 433 MHz мисля. Като влязох с ключа в колата, успях отвътре да деактивирам алармата с дистанционното. Иначе се оказа, че имам нимобилайзер, за който не знам и не можеше да запали.

 

Онази аларма обаче беше с радиовълни, централното на твоята кола е с инфраред.

 

Ако имаш афтърмаркет аларма или имобилайзери, почвай от там.


Този пост е редактиран от Subsonic: 03 декември 2021 - 10:42

  • 0

#3 aspet

aspet

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor, 2000
    S500 W220, 2003

Публикувано 03 декември 2021 - 11:52

Много странен проблем. На мен ми се е случвало да не мога да си отключа колата с дистанционното на един подземен паркинг, бяха пуснали някакви антена на същата честота като дистанционното и заглушаваше всички сигнали на тази честота, 433 MHz мисля. Като влязох с ключа в колата, успях отвътре да деактивирам алармата с дистанционното. Иначе се оказа, че имам нимобилайзер, за който не знам и не можеше да запали.

Онази аларма обаче беше с радиовълни, централното на твоята кола е с инфраред.

Ако имаш афтърмаркет аларма или имобилайзери, почвай от там.

Аз имах подобен проблем на CLK-то. Майстора на който се обадих, ми каза да му занеса ключа и ако имам късмет, проблема ще е в него. Ако не, на репатрак и колата при него.
Е, имах късмет.

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
  • 0

#4 aspet

aspet

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor, 2000
    S500 W220, 2003

Публикувано 03 декември 2021 - 11:55

По погрешка натиснах цитиране, отговора е на поста с проблема.

Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 03 декември 2021 - 15:51

Модула под волана
  • 0

#6 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 04 декември 2021 - 00:31

Свързах се с един от най-добрите ключари в района, искаше да му занеса ключа. Обаче аз в бързината, на полеви условия свалих и гълтача, и му ги занесох заедно. Според него "тия старите ключалки понякога си забравят ключовете". Ключа не е подлаган на механични въздействия като изпускане, удари, намокряме или др. Винаги ми е бил в джоба, единствено в компанията на цигарите ми, а те не вярвам да са го повредили. Чакам резултат от майстора, тъпото е, че колата седи в индустриалната зона на града с отключен багажник(забравих да спомена, че с ключа не искаше да се превърти неговата ключалка)..
  • 0

#7 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 04 декември 2021 - 00:38

Забравих да добавя, че всичко си е фабрично - няма китайски или побългарявани изпълнения по имобилайзер, централно заключване, аларми разни садени и др. Също така ми обяви минимална цена на резервен ключ 250 лв, как ви се струва, за никелирана рибка?
  • 0

#8 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 04 декември 2021 - 09:08

Т.е. с един ключ сте и няма резервен? Ако да, то ключа е в списъка с възможни причини.
Да, 250лв е реална цена за направата на втори ключ "рибка", въпреки че съм чувал че вече се правят и за 150-200лв.

Аз имах подобен проблем и се оказа модула под волана. Моят проблем беше 1:1 с Вашия.
  • 0

#9 joker66

joker66

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w210 E250td 1998g.W210 E300td 1999

Публикувано 04 декември 2021 - 16:42

Аз имах такъв проблем.Оказа се модула за прозореца в лявата врата.имало връзка с централното.Но на мен не ми се отваряше и прозореца.След смяна на модула всичко се оправи.Успех.


  • 0

#10 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2021 - 11:01

Гълтача е умрял доста често срещан проблем мен 2 пъти по  абсолютно същия начин умря едини


Този пост е редактиран от slavimaster: 05 декември 2021 - 11:02

  • 0

1110907.png


#11 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2021 - 11:57

Неможах да редактирам горния пост.

Гълтача или ключа са умряли имах го същия проблем два пъти ми се случи но и двата пъти ключа беше китайски първия път неможах да отключа колата а втория гася излизам не се заключва влизам и не познаваше ключа, след втория път обучихме стар оригинален ключ и повече проблеми нямаше.

Но се случва и процесорите в гълтача да умират много писано и клипове има по проблема.


  • 0

1110907.png


#12 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 20 декември 2021 - 12:01

Развитие по темата:
Ключаря, дето е поел "случая" изнамери гълтач от 210-ка, обаче с различен номер от 210 545 03 08(номера на моя). Освободи волана, даде на контакт, обаче стартера само върти без да пали. И тогава каза, че ако тоя номер не отговаря нямало да запали..
  • 0

#13 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2021 - 12:55

Развитие по темата:
Ключаря, дето е поел "случая" изнамери гълтач от 210-ка, обаче с различен номер от 210 545 03 08(номера на моя). Освободи волана, даде на контакт, обаче стартера само върти без да пали. И тогава каза, че ако тоя номер не отговаря нямало да запали..

Не толкова номера е важен трябва да се копира информацията от стария на новия гълтач. гълтача и компютъра на двигателя са вързани. Трябва ти човек с програматор за тая работа. Ако стария гълтач неможе да се извлече информацията става по сложно но се прави. За Пловдив мога да препоръчам човек но ще ти е далече.


  • 0

1110907.png


#14 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 28 декември 2021 - 15:24

Проблема с ключа е разрешен. Но още при първото подаване на контакт дросела започна да трака - отваря и затваря постоянно като картечница. Не може да си намери нулева позиция. Сложих друг дросел, същата работа. Набедих сензора за позиция на педала на газта - същата работа. Иначе пали, прави прекалено богата смес и от ауспуха мирише яко на бензин. В движение придърпва много, след 40 км/ч светва BAS/ASR,колата влиза в limp mode и колкото газ да подавам повече от 50 не вдига. При такова положение натискам газта до дупка, връщам на контакт(в движение) и я паля без да пускам газта - ако съм на втора си подпалва гумите и върви много, но до първото връщане на газта. После пак забива нос. Възможно ли е ключаря да е оплескал нещо?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни