Здравейте, днес както обикновено дойдох на работа с колата (в210 е200 компресор 1998), загасих двигателя, излязох и понечих да заключа с дистанционното. Ефект никакъв. Разцъках го на отключване/заключване и нищо - мигачите не реагираха на подадените команди, нито централното заключване. Ядосах се, влязох вътре и понечих да запаля - кур*ц, гълтача въобще не разпозна ключа. Викам си сигурно батериите му са заминали, макар да са на 6 месеца. Донесоха ми други, същата работа. Като погледна инфрареда на рибката с камерата на телефона изглежда да работи. Кое според вас трябва да засиля в дувара - ключа, гълтача, някой модул дето ги обединява или компютъра на колата? Пак казвам, дистанционното нито отключва, нито заключва, нито багажника отваря, нито пък гълтача го разпознава. Бутона за централното на таблото като го натисна компресора за въздуха реагира, т.е. не е от там проблема. Някакви идеи? Благодаря ви предварително, дано да не е нещо супер сериозноч
Гълтач, рибка, модул или ???
Started by nvvelikov, 02 Dec 2021 - 16:48:01
13 replies to this topic
#1
Posted 02 December 2021 - 16:48
#2
Posted 03 December 2021 - 10:41
Много странен проблем. На мен ми се е случвало да не мога да си отключа колата с дистанционното на един подземен паркинг, бяха пуснали някакви антена на същата честота като дистанционното и заглушаваше всички сигнали на тази честота, 433 MHz мисля. Като влязох с ключа в колата, успях отвътре да деактивирам алармата с дистанционното. Иначе се оказа, че имам нимобилайзер, за който не знам и не можеше да запали.
Онази аларма обаче беше с радиовълни, централното на твоята кола е с инфраред.
Ако имаш афтърмаркет аларма или имобилайзери, почвай от там.
Edited by Subsonic, 03 December 2021 - 10:42 .
#3
Posted 03 December 2021 - 11:52
Аз имах подобен проблем на CLK-то. Майстора на който се обадих, ми каза да му занеса ключа и ако имам късмет, проблема ще е в него. Ако не, на репатрак и колата при него.Много странен проблем. На мен ми се е случвало да не мога да си отключа колата с дистанционното на един подземен паркинг, бяха пуснали някакви антена на същата честота като дистанционното и заглушаваше всички сигнали на тази честота, 433 MHz мисля. Като влязох с ключа в колата, успях отвътре да деактивирам алармата с дистанционното. Иначе се оказа, че имам нимобилайзер, за който не знам и не можеше да запали.
Онази аларма обаче беше с радиовълни, централното на твоята кола е с инфраред.
Ако имаш афтърмаркет аларма или имобилайзери, почвай от там.
Е, имах късмет.
Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
#4
Posted 03 December 2021 - 11:55
По погрешка натиснах цитиране, отговора е на поста с проблема.
Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят MI 8 Pro с помощта на Tapatalk
#5
Posted 03 December 2021 - 15:51
Модула под волана
#6
Posted 04 December 2021 - 00:31
Свързах се с един от най-добрите ключари в района, искаше да му занеса ключа. Обаче аз в бързината, на полеви условия свалих и гълтача, и му ги занесох заедно. Според него "тия старите ключалки понякога си забравят ключовете". Ключа не е подлаган на механични въздействия като изпускане, удари, намокряме или др. Винаги ми е бил в джоба, единствено в компанията на цигарите ми, а те не вярвам да са го повредили. Чакам резултат от майстора, тъпото е, че колата седи в индустриалната зона на града с отключен багажник(забравих да спомена, че с ключа не искаше да се превърти неговата ключалка)..
#7
Posted 04 December 2021 - 00:38
Забравих да добавя, че всичко си е фабрично - няма китайски или побългарявани изпълнения по имобилайзер, централно заключване, аларми разни садени и др. Също така ми обяви минимална цена на резервен ключ 250 лв, как ви се струва, за никелирана рибка?
#8
Posted 04 December 2021 - 09:08
Т.е. с един ключ сте и няма резервен? Ако да, то ключа е в списъка с възможни причини.
Да, 250лв е реална цена за направата на втори ключ "рибка", въпреки че съм чувал че вече се правят и за 150-200лв.
Аз имах подобен проблем и се оказа модула под волана. Моят проблем беше 1:1 с Вашия.
Да, 250лв е реална цена за направата на втори ключ "рибка", въпреки че съм чувал че вече се правят и за 150-200лв.
Аз имах подобен проблем и се оказа модула под волана. Моят проблем беше 1:1 с Вашия.
#9
Posted 04 December 2021 - 16:42
Аз имах такъв проблем.Оказа се модула за прозореца в лявата врата.имало връзка с централното.Но на мен не ми се отваряше и прозореца.След смяна на модула всичко се оправи.Успех.
#11
Posted 05 December 2021 - 11:57
Неможах да редактирам горния пост.
Гълтача или ключа са умряли имах го същия проблем два пъти ми се случи но и двата пъти ключа беше китайски първия път неможах да отключа колата а втория гася излизам не се заключва влизам и не познаваше ключа, след втория път обучихме стар оригинален ключ и повече проблеми нямаше.
Но се случва и процесорите в гълтача да умират много писано и клипове има по проблема.
#12
Posted 20 December 2021 - 12:01
Развитие по темата:
Ключаря, дето е поел "случая" изнамери гълтач от 210-ка, обаче с различен номер от 210 545 03 08(номера на моя). Освободи волана, даде на контакт, обаче стартера само върти без да пали. И тогава каза, че ако тоя номер не отговаря нямало да запали..
Ключаря, дето е поел "случая" изнамери гълтач от 210-ка, обаче с различен номер от 210 545 03 08(номера на моя). Освободи волана, даде на контакт, обаче стартера само върти без да пали. И тогава каза, че ако тоя номер не отговаря нямало да запали..
#13
Posted 20 December 2021 - 12:55
Развитие по темата:
Ключаря, дето е поел "случая" изнамери гълтач от 210-ка, обаче с различен номер от 210 545 03 08(номера на моя). Освободи волана, даде на контакт, обаче стартера само върти без да пали. И тогава каза, че ако тоя номер не отговаря нямало да запали..
Не толкова номера е важен трябва да се копира информацията от стария на новия гълтач. гълтача и компютъра на двигателя са вързани. Трябва ти човек с програматор за тая работа. Ако стария гълтач неможе да се извлече информацията става по сложно но се прави. За Пловдив мога да препоръчам човек но ще ти е далече.
#14
Posted 28 December 2021 - 15:24
Проблема с ключа е разрешен. Но още при първото подаване на контакт дросела започна да трака - отваря и затваря постоянно като картечница. Не може да си намери нулева позиция. Сложих друг дросел, същата работа. Набедих сензора за позиция на педала на газта - същата работа. Иначе пали, прави прекалено богата смес и от ауспуха мирише яко на бензин. В движение придърпва много, след 40 км/ч светва BAS/ASR,колата влиза в limp mode и колкото газ да подавам повече от 50 не вдига. При такова положение натискам газта до дупка, връщам на контакт(в движение) и я паля без да пускам газта - ако съм на втора си подпалва гумите и върви много, но до първото връщане на газта. После пак забива нос. Възможно ли е ключаря да е оплескал нещо?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users