Егр или лястовица
Започната от Zliqiliq, 26 ное 2021 - 15:40:38
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 ноември 2021 - 15:40
Проблемът е следният. Смених така наречената лястовица,на OM642 и на ниски обороти, се появи глъхне на двигателя, пуши здраво на моменти, и дори изгасва. Ходих на диагностика и излезна, като грешка дебитомери и егр клапан. Прави човека някакви обучения и изчезнаха грешките с дебитомерите. Според него е егр клапана, но не ми дава гаранция, а си струва пари. Някое мнение?
#2
Публикувано 27 ноември 2021 - 19:19
Сега има ли още грешки? Явно продължава да не върви както трябва.
#3
Публикувано 28 ноември 2021 - 06:07
Изключа ли дебитомерите, колата тръгва. Включа ли ги почва пушене гасене, и придърпване.
#4
Публикувано 29 ноември 2021 - 15:08
Е то от самото изключване вкарва грешки. Като са изключени, би трябвало да вкарва някакъв авариен режим. За мен няма логика да върви по-добре без дебитомери.
Нека колега, който е по-наясно с управлението на ОМ642 да изкаже мнение.
#5
Публикувано 29 ноември 2021 - 18:37
ако лъжат много може ида е по добре без тях
а и като са изключени не отваря егр
#6
Публикувано 29 ноември 2021 - 21:23
Днес върнах лястовицата, да сменят единият дебитомер. Като дойде и я сложа ще пиша какво се случва.
#7
Публикувано 30 ноември 2021 - 10:19
Егр-а взима сигнал от десния дебитомер.Но егр-а също се влияе на този мотор и от дросел клапата,ако тя не е изправна или замърсена и засяда почват също проблеми и то точно с гаснене на двигателя.
Другото което може да гаси мотора и пушеци е цепнатина на някой от маркучите на кулера.
Другото което може да гаси мотора и пушеци е цепнатина на някой от маркучите на кулера.
Този пост е редактиран от mimo160: 30 ноември 2021 - 10:19
#8
Публикувано 30 ноември 2021 - 13:13
Егр-а взима сигнал от десния дебитомер...
Мимо - бъди така добър да внесеш яснота в това така странно твърдение!
#9
Публикувано 30 ноември 2021 - 16:13
Така намерих инфо ,на моята исках да излъжа със съпритивление 2.7 к оhm егр-а,че замина ,но по форумите тези които го правят казват че става само на коли с този двигател обаче които са само с един филтър и дебитомер (чероки и спринтер мисля).Даже има обяснена схема за тези с лястовица,респективно с два дебитомера ,но там освен резистора се и лъже от дебитомера към екюто некви кабели се пускат некви шашми за да не набива грешка и да шашка колата.
А сега Прокопи, ако мога един насрещен въпрос към теб,извинявам се че е в темата на колегата.
Смених егр-а ,но колата както удари точно 90 градуса на водата(антифриза)и ми набива авариен режим и грешка р2598 (ляв ЕГР позиционер ,повреда сигнал ,постоянно)това я чета с делфи.Купих си и от ония ку..тресини за 10лв ,там грешката е р0404 егр нещо си и под грешка пак 2598.Ще съм благодарен ако нещо успееш да ме насочиш към отстраняване на проблема
А сега Прокопи, ако мога един насрещен въпрос към теб,извинявам се че е в темата на колегата.
Смених егр-а ,но колата както удари точно 90 градуса на водата(антифриза)и ми набива авариен режим и грешка р2598 (ляв ЕГР позиционер ,повреда сигнал ,постоянно)това я чета с делфи.Купих си и от ония ку..тресини за 10лв ,там грешката е р0404 егр нещо си и под грешка пак 2598.Ще съм благодарен ако нещо успееш да ме насочиш към отстраняване на проблема
#10
Публикувано 30 ноември 2021 - 22:26
Едва ли ще успея:
не казваш защо си го сменил
не казваш какъв си сложил
не казваш дали са проверени други неща
Най добре отиди при човек, който ще ти обърне внимание!
не казваш защо си го сменил
не казваш какъв си сложил
не казваш дали са проверени други неща
Най добре отиди при човек, който ще ти обърне внимание!
#11
Публикувано 01 декември 2021 - 18:17
Ъпдейт. Дойде лястовицата, със сменен ляв дебитомер(когато застанеш срещу двг се явява дясна), и за сега работи добре. Ума чек, ама не съм ходил на диагностика още.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни