Егр или лястовица
Started by Zliqiliq, 26 Nov 2021 - 15:40:38
10 replies to this topic
#1
Posted 26 November 2021 - 15:40
Проблемът е следният. Смених така наречената лястовица,на OM642 и на ниски обороти, се появи глъхне на двигателя, пуши здраво на моменти, и дори изгасва. Ходих на диагностика и излезна, като грешка дебитомери и егр клапан. Прави човека някакви обучения и изчезнаха грешките с дебитомерите. Според него е егр клапана, но не ми дава гаранция, а си струва пари. Някое мнение?
#2
Posted 27 November 2021 - 19:19
Сега има ли още грешки? Явно продължава да не върви както трябва.
#3
Posted 28 November 2021 - 06:07
Изключа ли дебитомерите, колата тръгва. Включа ли ги почва пушене гасене, и придърпване.
#4
Posted 29 November 2021 - 15:08
Е то от самото изключване вкарва грешки. Като са изключени, би трябвало да вкарва някакъв авариен режим. За мен няма логика да върви по-добре без дебитомери.
Нека колега, който е по-наясно с управлението на ОМ642 да изкаже мнение.
#5
Posted 29 November 2021 - 18:37
ако лъжат много може ида е по добре без тях
а и като са изключени не отваря егр
#6
Posted 29 November 2021 - 21:23
Днес върнах лястовицата, да сменят единият дебитомер. Като дойде и я сложа ще пиша какво се случва.
#7
Posted 30 November 2021 - 10:19
Егр-а взима сигнал от десния дебитомер.Но егр-а също се влияе на този мотор и от дросел клапата,ако тя не е изправна или замърсена и засяда почват също проблеми и то точно с гаснене на двигателя.
Другото което може да гаси мотора и пушеци е цепнатина на някой от маркучите на кулера.
Другото което може да гаси мотора и пушеци е цепнатина на някой от маркучите на кулера.
Edited by mimo160, 30 November 2021 - 10:19 .
#8
Posted 30 November 2021 - 13:13
Егр-а взима сигнал от десния дебитомер...
Мимо - бъди така добър да внесеш яснота в това така странно твърдение!
#9
Posted 30 November 2021 - 16:13
Така намерих инфо ,на моята исках да излъжа със съпритивление 2.7 к оhm егр-а,че замина ,но по форумите тези които го правят казват че става само на коли с този двигател обаче които са само с един филтър и дебитомер (чероки и спринтер мисля).Даже има обяснена схема за тези с лястовица,респективно с два дебитомера ,но там освен резистора се и лъже от дебитомера към екюто некви кабели се пускат некви шашми за да не набива грешка и да шашка колата.
А сега Прокопи, ако мога един насрещен въпрос към теб,извинявам се че е в темата на колегата.
Смених егр-а ,но колата както удари точно 90 градуса на водата(антифриза)и ми набива авариен режим и грешка р2598 (ляв ЕГР позиционер ,повреда сигнал ,постоянно)това я чета с делфи.Купих си и от ония ку..тресини за 10лв ,там грешката е р0404 егр нещо си и под грешка пак 2598.Ще съм благодарен ако нещо успееш да ме насочиш към отстраняване на проблема
А сега Прокопи, ако мога един насрещен въпрос към теб,извинявам се че е в темата на колегата.
Смених егр-а ,но колата както удари точно 90 градуса на водата(антифриза)и ми набива авариен режим и грешка р2598 (ляв ЕГР позиционер ,повреда сигнал ,постоянно)това я чета с делфи.Купих си и от ония ку..тресини за 10лв ,там грешката е р0404 егр нещо си и под грешка пак 2598.Ще съм благодарен ако нещо успееш да ме насочиш към отстраняване на проблема
#10
Posted 30 November 2021 - 22:26
Едва ли ще успея:
не казваш защо си го сменил
не казваш какъв си сложил
не казваш дали са проверени други неща
Най добре отиди при човек, който ще ти обърне внимание!
не казваш защо си го сменил
не казваш какъв си сложил
не казваш дали са проверени други неща
Най добре отиди при човек, който ще ти обърне внимание!
#11
Posted 01 December 2021 - 18:17
Ъпдейт. Дойде лястовицата, със сменен ляв дебитомер(когато застанеш срещу двг се явява дясна), и за сега работи добре. Ума чек, ама не съм ходил на диагностика още.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users