Покрай седалките и корите смених и таблото, за да е всичко в един цвят и междувременно беше момента да претапицирам тавана от грозния плат към истинска алкантара.
Работата е около 2 дни от един човек, за ден може би двама оправни биха направили всичко…
Задната щора я купих за 100€, но се оказа че това е доста рядка екстра при 213 и се наложи да модифицирам задната кора ( после я тапицирах с алкантара и нея) отделно за да работи щората се нуждае от нови задни кори с водачи по стъклото. Окабеляването е лесно до задния САМ.
Корите на вратите са елементарни на щипки, самия монтаж на седалките също. Окабеляването обаче си е бавно. Добавят се 4/5 кабела и маркуча за въздух до багажника . Всичко е по схема от WIS и няма как да се обърка

Тапицерията от алкантара е страхотна красота, тавана се сваля доста пипкаво, и е желателно да е свален салона . Междувременно при свален таван се възползвах да затегна всички болтове по панормата превнтивно

Резултата е УАУ








Sent from my iPhone using Tapatalk