Ретрофит динамични седалки с масаж и салон Designo + щора за задния прозорец, алкатнара таван и колонки
Started by Krasi.Martinov, 24 Oct 2021 - 09:04:51
6 replies to this topic
#1
Posted 24 October 2021 - 09:04
Автомобила е 213 от последните преди фейса и беше с много запазен салон, но от 212 бях свикнал на динамичните седалки. Масажа и обдухването вървят към тях. Отделно при Десигно салона има обдухване, двойния бърз подгрев и 8 програми с масаж. Масажа при 213 вече е и на седалката, освен и на облегалката ( голям кеф )
Покрай седалките и корите смених и таблото, за да е всичко в един цвят и междувременно беше момента да претапицирам тавана от грозния плат към истинска алкантара.
Работата е около 2 дни от един човек, за ден може би двама оправни биха направили всичко…
Задната щора я купих за 100€, но се оказа че това е доста рядка екстра при 213 и се наложи да модифицирам задната кора ( после я тапицирах с алкантара и нея) отделно за да работи щората се нуждае от нови задни кори с водачи по стъклото. Окабеляването е лесно до задния САМ.
Корите на вратите са елементарни на щипки, самия монтаж на седалките също. Окабеляването обаче си е бавно. Добавят се 4/5 кабела и маркуча за въздух до багажника . Всичко е по схема от WIS и няма как да се обърка Софтуерно го подкара колегата Росен Бебов и с малко псуване го напаснахме без грешки.
Тапицерията от алкантара е страхотна красота, тавана се сваля доста пипкаво, и е желателно да е свален салона . Междувременно при свален таван се възползвах да затегна всички болтове по панормата превнтивно Не съм правил много снимки но разполагам с няколко.
Резултата е УАУ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Покрай седалките и корите смених и таблото, за да е всичко в един цвят и междувременно беше момента да претапицирам тавана от грозния плат към истинска алкантара.
Работата е около 2 дни от един човек, за ден може би двама оправни биха направили всичко…
Задната щора я купих за 100€, но се оказа че това е доста рядка екстра при 213 и се наложи да модифицирам задната кора ( после я тапицирах с алкантара и нея) отделно за да работи щората се нуждае от нови задни кори с водачи по стъклото. Окабеляването е лесно до задния САМ.
Корите на вратите са елементарни на щипки, самия монтаж на седалките също. Окабеляването обаче си е бавно. Добавят се 4/5 кабела и маркуча за въздух до багажника . Всичко е по схема от WIS и няма как да се обърка Софтуерно го подкара колегата Росен Бебов и с малко псуване го напаснахме без грешки.
Тапицерията от алкантара е страхотна красота, тавана се сваля доста пипкаво, и е желателно да е свален салона . Междувременно при свален таван се възползвах да затегна всички болтове по панормата превнтивно Не съм правил много снимки но разполагам с няколко.
Резултата е УАУ
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Posted 24 October 2021 - 10:43
Уау, това е мащабно. Аз... не знам дали бих имал нерви да сменям и кодирам салон на такъв клас и толкова нов автомобил. По-вероятно не, но щората определено е яка заигравка.
#3
Posted 24 October 2021 - 11:49
Добра работа!Браво!
#4
Posted 24 October 2021 - 14:11
Определено ако искаш да НЕ си купиш кора за 1500лв си е играчка с нитачката да модифицираш старатаУау, това е мащабно. Аз... не знам дали бих имал нерви да сменям и кодирам салон на такъв клас и толкова нов автомобил. По-вероятно не, но щората определено е яка заигравка.
https://we.tl/b-R4qAgx01TR
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Posted 13 November 2021 - 10:41
Евала, аз за това се оглеждам, за Designo салон, и се усетих че по-късно ретрофит, ще ми е трудоемко и скъпо... Изглежда супер.
#6
Posted 24 November 2021 - 11:56
Какъв е двигателя на 213ката?
#7
Posted 03 January 2022 - 17:55
Поздравления, това е голямо начинание в моите очи. Аз имах късмет да намеря автомобил с фабричен масаж и щора
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users