Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изчезващ кикдаун


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 13 октомври 2021 - 08:32

Здравейте колеги. Съжалявам ако темата се дублира, но все още съм леко афектиран. Тази сутрин както си отивах към работа карайки извънградско тръгвам да изпреварвам два ТИР-а с около 100-110 по едно нагорнище и когато бях на половината на хълма и натиснах педала за газта така, че да смени предавката, кикдаун въобще нямаше. Освен това колата загуби мощност, работата на двигателя като, че ли стана малко по-шумна и предавките спряха да се превключват както обикновено. Предвид, че скоростта с която можех да се движа стана между 60 и 80 км/ч (с малко усилие 100, но реших да не я насилвам, за да не стане някой фал) предполагам, че колата влезе в някакъв авариен режим. Спрях на първата отбивка, изгасих колата, изчаках две минути след което тръгнах и проблем нямаше. Колата е W211 Е220 CDI 2003 г. с автоматична скоростна кутия 722.6 с 5 предавки. Преди около 3 години правих ремонт на кутията - смяна на един соленоид, платка и рециклиране на хидротрансформатора като при огледа на кутията и работата разбира се бяха сменени и маслото с такова по спецификация заедно с буксата и другите нужни неща - гарнитури и тн. Дали е възможно проблема пак да е свързан с кутията? Възможно ли е да е проблем с MAF сензор или нещо подобно? На таблото нищо не светна, не ми излязоха никакви индикации или съобщения. За пръв път ми се случва, а колата я имам от 5 години и не ми е правила проблеми досега. Докато я закача на диагностика или я откарам в сервиз бих се радвал да споделите мнения каква би могла да е причината?


  • 0

#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2021 - 10:53

По принцип без да се прочете със Стар ще е трудно да ти се даде точен отговор, но.. не е невъзможно да е заминал и самия педал.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#3 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 14 октомври 2021 - 08:19

Лек ъпдейт по отношение на случващото се. Понеже от сервиза ми дадоха час чак за понеделник, а все пак трябва да се придвижвам до и от работа реших да продължа да карам колата, но по-лекичко. Снощи се прибрах от работа без да има проблеми и кикдаун си имаше, но колата сякаш беше по-мудна от обикновено и малко по-шумна може би. Тази сутрин на път за работа с нормално, спокойно каране около 80-90 км/ч на абсолютно същото място със съвсем леко подаване на газ се получи същия проблем и кикдауна изчезна, но този път ми светна чека. След като посетя сервиза ще споделя какъв ще се окаже проблема, за да може евентуално да бъда полезен на някой колега в случай, че му се случи нещо подобно. Междувременно приемам предположения за вероятната причина за проблема.


  • 0

#4 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 14 октомври 2021 - 08:23

По принцип без да се прочете със Стар ще е трудно да ти се даде точен отговор, но.. не е невъзможно да е заминал и самия педал.

Благодаря за предположението. И аз съм си мислил за педала на газта, защото съм чел, че има доста хора, които са го сменяли на различни модели на марката. Все пак предвид годините на колите, които караме у нас и често пъти мъгливото им минало по отношение на поддръжка и сервизиране е напълно възможно да се случват подобни неща. 


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 октомври 2021 - 11:42

Аз съм сменял педал на газта с подобни симптоми,но не ми е светвал чека.
Малко след това обаче и той светна.Смениха някакъв евтин датчик отпред на мотора,но не помня какъв точно.Мисля че беше свързано с качеството на горивото,но колата е бензинова и при теб няма да е от същото.
  • 0

#6 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 25 ноември 2021 - 09:25

Здравейте, колеги. Лек ъпдейт. Оказа, се че проблема идва от нацепено маркуче, което вкарва въздух в системата и причинява проблема. След смяната му съм минал вече около 500 км както градско така и извънградско и да не се хваля, но засега е ок. Дано информацията послужи на някой със сходен проблем. Маркучето е с малък диаметър горе-долу колкото молив и прилича на ръкописно малко Г. Понеже друг човек ми докара колата от сервиза не разбрах точно от коя част на системата е и къде се намира, но следващия път когато имам ходене дотам ще питам изрично, за да мога евентуално да бъда по-полезен. Благодаря на всички откликнали с идеи и предположения.


  • 3




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни