Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W204 авариен режим


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 valioo90

valioo90

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 13 септември 2021 - 15:06

Колеги здравейте, нов собственик съм на W204 C350 бензин 7G tronic 2009г.
Появява ми се следният проблем, който отчасти свързвам с наличие на вода някъде из ел системите на колата.
Случи ми се 3 пъти колата да влезе в авариен режим при рязко подаване на газ, съответно лампата за тракшън контрола и чек енджина светват постоянно. При гасене на колата и последвало запалване нещата се оправят и ако не подавам газ рязко се държи нормално.

Не знам дали си внушавам, но и 3те пъти проблема се появи след авто мивка или при дъждовно време.

Грешките в мотора са:
0521 - The charge movment flap (cilinder 1) has a malfunction

0073 - Position sensor 1 for the accelerator pedal has a short circuit to positive
До колкото разбирам това са вихрони клапи и педал на газта

Грешката в ESP е:
6265 - One more signals sent from control unit "combustion engine" via the CAN bus is implausible.

Проверил съм предният и задният SAM и няма следи от наводнения.

Ще бъда благодарен за мнение по въпроса и насоки.
  • 0

#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5519 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 септември 2021 - 17:00

0073 - Position sensor 1 for the accelerator pedal has a short circuit to positive - за мен проблемът ти е с педала на газта. Не работи като хората и когато натиснеш до долу се шашка... и авариен режим

 

1вата грешка ти е свързана с проблем на вихровите клапи на колектора. За нещастие... нов колектор (ама нов, нов.. ако си караш колата. Втора употреба си имаш и сега..)


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#3 valioo90

valioo90

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 13 септември 2021 - 21:10

Замислям се дали може да е от педала на газта, защото чек енджина с грешката за клапите и педала светва изключително рядко, 1-2 пъти за 2 месеца и когато се появи не светва заедно с проблема в тракшън контрола, а грешката за ESP се появява на всеки 10-20 пъти по-рязко подаване на газта....


  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3985 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 13 септември 2021 - 21:57

Грешките в КАН комуникацията често се дължат на падове на напрежението.

 

Някакви предупреждения за ниско напрежение?


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#5 valioo90

valioo90

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 13 септември 2021 - 22:01

Нямам предупреждения, но като се замисля преди дни я бях забравил на габарити закратко и после отказа да запали, тоест беше паднал акумулатора. Подадох ток и всичко беше наред. Ще измеря зареждането и ще сложа новия акумулатор от другата ми кола за проба.


  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3985 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 13 септември 2021 - 22:10

Ако я имаш отскоро и е седяла дълго без да се кара, с оригиналния акумулатор, вероятно акумуалторът е заминал.

 

Не гарантирам, че ще се оправи, но така или иначе ще трябва да го смениш.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#7 valioo90

valioo90

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 13 септември 2021 - 22:14

Да, отскоро я имам и ще пробвам с друг - нов акумулатор и ще споделя какво се случва.


  • 0

#8 valioo90

valioo90

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 14 септември 2021 - 22:57

Днес като премерих зареждането на акумулатора беше 13.6 без консуматори и 13.4 с консуматори....твърде ниско май...
  • 0

#9 zvecom

zvecom

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    w204 OM646.811 - 5g automat

Публикувано 15 септември 2021 - 07:39

Това с зареждането е малко моята зимата зарежда до 14.6  -- лятото 14.1

А за рязкото подаване на газ моята влизаше в Авариен режим като подам рязко газ заради EGR  - беше зацапан много. Свалих го почистих със спрей и от тогава нямам проблеми.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни