Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W204 C220CDI 2008 - заминал двигател?


  • Please log in to reply
49 мнения по тази тема

#31 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 06 октомври 2021 - 16:29

Здравейте! Интересувам се, понеже не съм наясно дали при сваляне на дюзите се "бележат" за да се сложат на точното място в последствие?

Питам, понеже се оказа че са били маркирани/ белязани след като са свалени.

 

Благодаря!


  • 0

#32 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 07 октомври 2021 - 07:36

Здравейте! Интересувам се, понеже не съм наясно дали при сваляне на дюзите се "бележат" за да се сложат на точното място в последствие?
Питам, понеже се оказа че са били маркирани/ белязани след като са свалени.
 
Благодаря!

При свалянето на дюзите,задължително се шлайфат леглата им и самите дюзи.В този смисъл няма нужда от белязване.
Ако се претупат нещата и се сменят само уплътнителите(дихтунги) тогава могат да се бележат.
Ако се съмняват че някоя дюза не работи коректно,но на цилиндъра на който е поставена не прави проблем,пак може да се бележат.
Общо взето е по преценка на майстора.
Важен е резултата.:)
  • 0

#33 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 07 октомври 2021 - 10:07

Благодаря за отговора! :)


  • 0

#34 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 16 октомври 2021 - 16:27

Здравейте,

Свалиха мотора, това е състоянието на вала.... не са свалили главата все още да се види там какво е положението.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Dominator_X: 16 октомври 2021 - 16:29

  • 0

#35 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 16 октомври 2021 - 18:20

Колеги моля за съвет при това положение Вие бихте ли се наели да я правите таратайката? :)


  • 0

#36 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 16 октомври 2021 - 18:25

Първо отворете главата да се разбере състоянието. Може и там да има изненади.
  • 0

#37 iceto01

iceto01

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 16 октомври 2021 - 18:47

Явно първият майстор е бил доста близо до истината.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
  • 0

#38 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 16 октомври 2021 - 18:51

Първо отворете главата да се разбере състоянието. Може и там да има изненади.

Със сигурност!

Относно първия майстор той за половин секунда определи че мотора е баталясал от биела... :)


  • 0

#39 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 октомври 2021 - 20:38

На главата нищо няма да и има(освен обичайните нагари).Мотора е чао.Но все пак всичко се прави и става ново.Трайността зависи от вложените части.
Ефтину убуу няма
Убуу няма ефтину :)
  • 2

#40 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 16 октомври 2021 - 21:21

На главата нищо няма да и има(освен обичайните нагари).Мотора е чао.Но все пак всичко се прави и става ново.Трайността зависи от вложените части.
Ефтину убуу няма
Убуу няма ефтину smile.png

Така е! Аз не гоня еФтинУ, дилемата е дали "нов" мотор или да оправям този.

Тук говорим не в какво състояние е главата а цилиндрите и буталата, клапите и т.н..... smile.png Все повече везната се накланя да взема друг мотор....


Този пост е редактиран от Dominator_X: 16 октомври 2021 - 21:22

  • 0

#41 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 октомври 2021 - 11:55

Така е! Аз не гоня еФтинУ, дилемата е дали "нов" мотор или да оправям този.
Тук говорим не в какво състояние е главата а цилиндрите и буталата, клапите и т.н..... :) Все повече везната се накланя да взема друг мотор....

Ами,всичко е въпрос на сметки.
На запад от памтивека сменят мотори и никой не се занимава с ремонти.
Има обаче условности и уловки при нас и там.
Тук като вземеш ползван мотор или играеш хазарт и го слагаш или го отваряш и ревизираш преди поставянето му.
На вън и а гаранция за пробега.На мотора виси табелка с километрите и историята(блъсната кола).
За тук също знам и съм чувал за коректни търговци,а и за внос на агрегати с табелките пак.
Трябва търсене,разговори и уговорки.
Аз също съм за втора ръка употребяван,но оригинален мотор.
Смяна на гарнитури,водна помпа,шайби,ремъци и си ти.:)
  • 0

#42 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 17 октомври 2021 - 18:33

Ами,всичко е въпрос на сметки.
На запад от памтивека сменят мотори и никой не се занимава с ремонти.
Има обаче условности и уловки при нас и там.
Тук като вземеш ползван мотор или играеш хазарт и го слагаш или го отваряш и ревизираш преди поставянето му.
На вън и а гаранция за пробега.На мотора виси табелка с километрите и историята(блъсната кола).
За тук също знам и съм чувал за коректни търговци,а и за внос на агрегати с табелките пак.
Трябва търсене,разговори и уговорки.
Аз също съм за втора ръка употребяван,но оригинален мотор.
Смяна на гарнитури,водна помпа,шайби,ремъци и си ти.smile.png

Благодаря за мнението! Може ли само уточнение какви са гарнитурите, смисъл трябва да сменям гарнитура на глава на новия мотор или под гарнитури се има предвид всички видове уплътнения? Извинявам се за тъпия въпрос. Благодаря!


  • 0

#43 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 19 октомври 2021 - 13:39

Офф, да не му се пада на човек такъв майстор като моя.....При въпрос дали трябва и кои уплътнения се сменят при поставяне на нов двигател / употребяван - отговорът му бе умопомрачителен....че нищо не се сменяло....... АМАН!


  • 0

#44 iceto01

iceto01

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 19 октомври 2021 - 14:18

И добре ти казал. Ако няма течове, какво ще сменяте.
Относно гарнитури, има на двата колектора, по памет на турбото и въздуховодите му.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
  • 0

#45 Dominator_X

Dominator_X

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C220

Публикувано 19 октомври 2021 - 17:38

Колеги, ако има някой от Пловдив който знае "читави" морги моля да сподели. Аз все пак ще ги отсявам по рейтинг.

Благодаря!


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни