Здравейте! Интересувам се, понеже не съм наясно дали при сваляне на дюзите се "бележат" за да се сложат на точното място в последствие?
Питам, понеже се оказа че са били маркирани/ белязани след като са свалени.
Благодаря!
Posted 06 October 2021 - 16:29
Здравейте! Интересувам се, понеже не съм наясно дали при сваляне на дюзите се "бележат" за да се сложат на точното място в последствие?
Питам, понеже се оказа че са били маркирани/ белязани след като са свалени.
Благодаря!
Posted 07 October 2021 - 07:36
При свалянето на дюзите,задължително се шлайфат леглата им и самите дюзи.В този смисъл няма нужда от белязване.Здравейте! Интересувам се, понеже не съм наясно дали при сваляне на дюзите се "бележат" за да се сложат на точното място в последствие?
Питам, понеже се оказа че са били маркирани/ белязани след като са свалени.
Благодаря!
Posted 07 October 2021 - 10:07
Благодаря за отговора!
Posted 16 October 2021 - 16:27
Здравейте,
Свалиха мотора, това е състоянието на вала.... не са свалили главата все още да се види там какво е положението.
Edited by Dominator_X, 16 October 2021 - 16:29 .
Posted 16 October 2021 - 18:20
Колеги моля за съвет при това положение Вие бихте ли се наели да я правите таратайката?
Posted 16 October 2021 - 18:25
Posted 16 October 2021 - 18:47
Posted 16 October 2021 - 18:51
Първо отворете главата да се разбере състоянието. Може и там да има изненади.
Със сигурност!
Относно първия майстор той за половин секунда определи че мотора е баталясал от биела...
Posted 16 October 2021 - 20:38
Posted 16 October 2021 - 21:21
На главата нищо няма да и има(освен обичайните нагари).Мотора е чао.Но все пак всичко се прави и става ново.Трайността зависи от вложените части.
Ефтину убуу няма
Убуу няма ефтину
Така е! Аз не гоня еФтинУ, дилемата е дали "нов" мотор или да оправям този.
Тук говорим не в какво състояние е главата а цилиндрите и буталата, клапите и т.н..... Все повече везната се накланя да взема друг мотор....
Edited by Dominator_X, 16 October 2021 - 21:22 .
Posted 17 October 2021 - 11:55
Ами,всичко е въпрос на сметки.Така е! Аз не гоня еФтинУ, дилемата е дали "нов" мотор или да оправям този.
Тук говорим не в какво състояние е главата а цилиндрите и буталата, клапите и т.н..... Все повече везната се накланя да взема друг мотор....
Posted 17 October 2021 - 18:33
Ами,всичко е въпрос на сметки.
На запад от памтивека сменят мотори и никой не се занимава с ремонти.
Има обаче условности и уловки при нас и там.
Тук като вземеш ползван мотор или играеш хазарт и го слагаш или го отваряш и ревизираш преди поставянето му.
На вън и а гаранция за пробега.На мотора виси табелка с километрите и историята(блъсната кола).
За тук също знам и съм чувал за коректни търговци,а и за внос на агрегати с табелките пак.
Трябва търсене,разговори и уговорки.
Аз също съм за втора ръка употребяван,но оригинален мотор.
Смяна на гарнитури,водна помпа,шайби,ремъци и си ти.
Благодаря за мнението! Може ли само уточнение какви са гарнитурите, смисъл трябва да сменям гарнитура на глава на новия мотор или под гарнитури се има предвид всички видове уплътнения? Извинявам се за тъпия въпрос. Благодаря!
Posted 19 October 2021 - 13:39
Офф, да не му се пада на човек такъв майстор като моя.....При въпрос дали трябва и кои уплътнения се сменят при поставяне на нов двигател / употребяван - отговорът му бе умопомрачителен....че нищо не се сменяло....... АМАН!
Posted 19 October 2021 - 14:18
Posted 19 October 2021 - 17:38
Колеги, ако има някой от Пловдив който знае "читави" морги моля да сподели. Аз все пак ще ги отсявам по рейтинг.
Благодаря!
0 members, 1 guests, 0 anonymous users