Към съдържанието

  •  

Снимка

ГНП 124 250D 20V


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#16 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 май 2007 - 13:05

Нещо стана мазало с тея прадавателни отношения. :kill_myself: Ако колата е с по-бързия диф на автомата 3,07, защо километража показва повече от реалното, според мене би трябвало да изминава по-дълго разстояние от отчетеното ( т.е. по-малко а не както казваш +10%)
Ето ги пр.отнш. при ръчните скорости

Най-добре сверете оборотите с mbenz, защото аз съм с 3,64 при еднакви скоростни кутии, може би заради по-лекото купе (202) :dontknow: и моите данни няма да ти послужат

Ето как е при мен: при 3000об/мин. на 5-та-122км.ч; при 3500-145/почти!/.
Но при този двигател все си мисля,че надали ще се усети толкова липса на въртящ момент с какъвто и диференциал да е!!!Друг е въпроса,че този дизел има малко бензинов нрав-макс. мощност от 113к.с. се достига при 5000об.,а макс.въртящ момент от 173Нм от 2000 до 4600об/мин.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#17 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Публикувано 14 май 2007 - 13:22

Малко офтопик, но все пак да вметна за диференциалите, защото са ми малко болна тема.
Не знам какво се има предвид под бърз и бавен деиф., но ако е главното предавателно число мисля че сте нещо в грешка. Причина за това е че съм имал пура с ръчни скорости и дифа беше еднакъв с този на автоматика. Не вярвам при 124-ките да е по-различно...
  • 0

#18 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 май 2007 - 13:27

Малко офтопик, но все пак да вметна за диференциалите, защото са ми малко болна тема.
Не знам какво се има предвид под бърз и бавен деиф., но ако е главното предавателно число мисля че сте нещо в грешка. Причина за това е че съм имал пура с ръчни скорости и дифа беше еднакъв с този на автоматика. Не вярвам при 124-ките да е по-различно...

То може ли да си сигурен дали диф-а е оригинален,а не е сменяван...???
А,при 124-ките/както и при 123-ките/има голяма разлика в предавателното число на диференциалите за един и същ двигател в зависимост от това автоматик,ръчна,комби,седан,линейка...!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#19 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 14 май 2007 - 13:57

Малко офтопик, но все пак да вметна за диференциалите, защото са ми малко болна тема.
Не знам какво се има предвид под бърз и бавен деиф., но ако е главното предавателно число мисля че сте нещо в грешка. Причина за това е че съм имал пура с ръчни скорости и дифа беше еднакъв с този на автоматика. Не вярвам при 124-ките да е по-различно...



Човече, линковете не видя ли!?
W124 250D 20V ръчна I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,81; R. 4,27 и главно предаване 3,67
W124 250D 20V автомат I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67 и главно предаване 3,07
W202 250D 20V ръчна I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,81; R. 4,27 и главно предаване 3,64
W202 250D 20V автомат I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67 и главно предаване 3,07

не че е по темата 202-ката, но моя е такъв и ми беше любопитно да го разбера колко е по-различен и дали не мога да съм от полза с нещо, а за дифовете погледни показателен пример: еднакви двигатели, еднакви скорости и различно предавателно число. Вече разликата автомат или ръчка идва без коментар, най-малкото заради различния брой предавки.
Същественото тука е, че се предполага схемата с ръчна с.к. и диф от автоматик. Само дето, ако е така при 100 км/ч (по километража) колата ще се движи реално по-бързо - 110 примерно, а kruz описва точно обратното обаче?! Кой знае каккъв сбирщайн е колата и всичко, ако версията за трансмисията се окоже правдоподобна де
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#20 Чичко

Чичко

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 май 2007 - 14:38

Според мене пич е хубаво първо да проследиш много внимателно какво е правено с колата преди да я вземеш и да видиш дали всичко по трансмисията съвпада и чак тогава да се хвърляш да бараш такъв прецизен елемент като ГНП-то. Тва за регулатора което са ти казали ако беше вярно, щеше да ти се меткат оборотите на празен ход, т.е. нямаше да работи стабилно.
  • 0

#21 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 14 май 2007 - 14:56

Най-вероятно е от диференциала. Имам 190 2,5тд бил е атоматик и диференциал с АСД. Сега е с ръчни скорости по някой път и на мен ми придърпва на ІІ и ІІІ предавка, но със сигурност не е от помпа или двигател пали от четвъртоборот без значение дали е топло или студено при -20градуса :0_yahoo: няма ядове само нафта да има. Скоростите са много дълги.На ІІ ск. при 4600 об./мин. е на 85 км./ч. На ІІІ ск. при 3000 об./мин. е на 90 км./ч. а на при 4500 об./мин.-5000 об./мин. на 140 км./ч. На ІV ск. при 2000 об./мин. е на 90 км./ч. а на при 2500 об./мин. на 120 км./ч.(На ІV ск.под 85 км./ч. неможе да се кара защото диференциала започва да вие и да бучи) На ІVск. вдига 200км./ч. :0_yahoo: . На V ск. при 1800 об./мин.-1900 об./мин.е на 100 км./ч. а на при 2500 об./мин. на 135 км./ч.-140 км./ч., при 3000 об./мин. на 160 км./ч.(На V ск.под 95 км./ч. неможе да се кара защото диференциала отново започва да вие и да бучи) Диференциалите с АСД имат по-голям луфт оставен фабрично а именно заради АСД-то. Най-добре е парво да се видят гумените карета на кардана. При мен май е от гуменото каре между кардана и диференциала личи че е мръднало малко от едната срана но е минало така 70000км. и ме посъветваха като се скапе тотално тогава да го сменям.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#22 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 май 2007 - 15:31

Най-вероятно е от диференциала. Имам 190 2,5тд бил е атоматик и диференциал с АСД. Сега е с ръчни скорости по някой път и на мен ми придърпва на ІІ и ІІІ предавка, но със сигурност не е от помпа или двигател пали от четвъртоборот без значение дали е топло или студено при -20градуса :0_yahoo: няма ядове само нафта да има. Скоростите са много дълги.На ІІ ск. при 4600 об./мин. е на 85 км./ч. На ІІІ ск. при 3000 об./мин. е на 90 км./ч. а на при 4500 об./мин.-5000 об./мин. на 140 км./ч. На ІV ск. при 2000 об./мин. е на 90 км./ч. а на при 2500 об./мин. на 120 км./ч.(На ІV ск.под 85 км./ч. неможе да се кара защото диференциала започва да вие и да бучи) На ІVск. вдига 200км./ч. :0_yahoo: . На V ск. при 1800 об./мин.-1900 об./мин.е на 100 км./ч. а на при 2500 об./мин. на 135 км./ч.-140 км./ч., при 3000 об./мин. на 160 км./ч.(На V ск.под 95 км./ч. неможе да се кара защото диференциала отново започва да вие и да бучи) Диференциалите с АСД имат по-голям луфт оставен фабрично а именно заради АСД-то. Най-добре е парво да се видят гумените карета на кардана. При мен май е от гуменото каре между кардана и диференциала личи че е мръднало малко от едната срана но е минало така 70000км. и ме посъветваха като се скапе тотално тогава да го сменям.

Тоя,дето ти е казал да сменяваш това каре,когато се скапе тогава да го сменяваш,ако ти е майстора на колата-сменявай го веднага-и него и карето!!!Задължително шровери и първото каре,защото голяма беля може да стане!Оттам виене не може да има,а чукане при потегляне и при смяна на скорост!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#23 Чичко

Чичко

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 май 2007 - 16:15

Соре за офтопика, ама колегата със 190-то на аватара по добре да си смени карето наистина, щото с тия карета шега не бива. Големи бели стават и после олеле мноу скъп ремонта (ако не стане и такава беля, дето ремонта вече няма да има кой да го плаща)
  • 0

#24 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 14 май 2007 - 16:20

Тоя,дето ти е казал да сменяваш това каре,когато се скапе тогава да го сменяваш,ако ти е майстора на колата-сменявай го веднага-и него и карето!!!Задължително шровери и първото каре,защото голяма беля може да стане!Оттам виене не може да има,а чукане при потегляне и при смяна на скорост!


Това е предишният собственик на колата и ми е приятел няма да ме лъже. Така е вкарал колата още като е била автоматик. Минал е 70000 км. така и не е мръднало от тогава. На карето единственият му проблем, е че на единия болт където е шайбата леко се пукнало (но не и скъсано) и няма други видими деформации. Иначе виенето е от диреренциала и е само на ІV и V предавка, когато оборотите паднат под 1700 об./мин. Скоростната сутия е 5 степенна ръчна и е от 190Д 2,5т с масло ATX. Чукане при смяна на предавките нямам, но първото ще го проверя, защото от кората не се вижда и няма да е лошо да провера на какво дерещже е! Мислех да го сменям ама е пълно с ментета и за сега още се чудя. Докато се начудя май ще му дойде времето на карето. :friends:
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#25 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 14 май 2007 - 20:54

Соре за офтопика, ама колегата със 190-то на аватара по добре да си смени карето наистина, щото с тия карета шега не бива. Големи бели стават и после олеле мноу скъп ремонта (ако не стане и такава беля, дето ремонта вече няма да има кой да го плаща)

Аз имам съмнения че скоростите са на бензинов.Къде мога да видя номера на скоростната кутия и на диференциала?Някой има ли идея?
  • 0

#26 Пан

Пан

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък

Публикувано 14 май 2007 - 21:36

Да се включа и аз в темата. Колата ми /МБ190Д2,0/ придърпва при превключване на всяка предавка, когато е под 2000 оборота и натикна по-рязко газта. Ако оборотите са над 2000 - никакви проблеми. Нямам никакъв опит с МБ, но имам предчувствие, че е нещо в съединителя: преди няколко дни излизах от една поляна на шосето и колата не можа да изкачи височинката и пробоксува, помислих, че е превъртяло колело, но когато дадох назад да се засиля, не видях следа по тревата. Може би е пробоксувал съединителят? Дали има начин да се регулира?В нормални пътни ситуации при всякакви натоварвания няма проблеми.
  • 0
W201D, 2,0, 1992 г.
Публикувано изображение

#27 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 14 май 2007 - 22:23

MBENZ.Можеш ли да намериш номерета на бензинови и дизелови ск.к.и диференциали ако имат някакви фабрични номера за да мога да сравня с мойте.Защото ми казаха че може би са сложили от бензинов мотор.Дали изобщо диф.имат някакви номера.Мисля че варианта е да си сравня номерата но,незнам от къде ги вадиш тези схеми.Благодаря ти
  • 0

#28 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 15 май 2007 - 07:27

Диференциалите със сигурност имат номера на моя започва със 124........ мога да провера и да пиша. Все пак 190-ката и 124-ката са почти едни и същи или поне в окачването.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#29 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 15 май 2007 - 09:20

MBENZ.Можеш ли да намериш номерета на бензинови и дизелови ск.к.и диференциали ако имат някакви фабрични номера за да мога да сравня с мойте.Защото ми казаха че може би са сложили от бензинов мотор.Дали изобщо диф.имат някакви номера.Мисля че варианта е да си сравня номерата но,незнам от къде ги вадиш тези схеми.Благодаря ти


Имат номера,разбира се!Не знам куде са точно,но днес ще се навра отдолу за диф-а,но пурво трябва хууубаво да се измие,че нищо не се вижда сега!А,за скоростите нямам време да свалям капака...!На диф-а тук ччетох,че и предавателното число го има написано!Много полезна информация можеш да намериш в руския сайт: www.mbclub.ru
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#30 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 15 май 2007 - 11:00

Колега Пан и при мен се получава тата когато е под 2000 оборота само на 2 и 3-та скорост, ако я карам на при при по-високи обороти няма никакъв проблем. А съединителят ми не боксува.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни