Към съдържанието

  •  

Снимка

ГНП 124 250D 20V


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#1 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 12 май 2007 - 20:29

Здравейте отново.Отново имам проблем но този път май е по-сериозен.Карам старата Е-клас 94г.Имамам проблем с помпата.При потегляне всичко си е ок.От първа скорост към втора пак е ок. но като включа трета колата започва придърпва и тресе.Тове се случва и при смяна на четвърта и пета предавка.За да го избегна това сменям предавките след 2500 оборота тогава не се усеща нищо и всичко е наред.Но немога да я карам само на втора и трета.Помпата е Бош първо отидох в Супер Дизел за преглед но приемчикът ме заяви че това е от съединителя и си тръгнах с доста съмнения към това мнение.После ме насочиха към един майстор който се намира на Бъкърена Фабрика той ми каза че е някъкъв регулатор който подава и спира горивото,който регулатор не се рамонтира а е около 1000лв.Имал ли някой такъв проблем?Моля да ме насочите към някой наистина добър сервиз или майстор който да ми каже на 100% какъв ми е проблема на колата.Хич не ми се иска да ми отварят помпата в някое гаражче.Благодаря ви ще се радвам да помогнете.


ПП
Забравих да поясня че колата е била автоматик но скоростната кутия е заменена с ръчна.
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 12 май 2007 - 20:32

Само Иван от гара Яна/до София/!Това е моето лично мнение!Може да има и други добри специалисти.но аз поне за 20 години не открих!!!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 12 май 2007 - 20:49

Здравейте отново.Отново имам проблем но този път май е по-сериозен.Карам старата Е-клас 94г.Имамам проблем с помпата.При потегляне всичко си е ок.От първа скорост към втора пак е ок. но като включа трета колата започва придърпва и тресе.Тове се случва и при смяна на четвърта и пета предавка.За да го избегна това сменям предавките след 2500 оборота тогава не се усеща нищо и всичко е наред.Но немога да я карам само на втора и трета.Помпата е Бош първо отидох в Супер Дизел за преглед но приемчикът ме заяви че това е от съединителя и си тръгнах с доста съмнения към това мнение.После ме насочиха към един майстор който се намира на Бъкърена Фабрика той ми каза че е някъкъв регулатор който подава и спира горивото,който регулатор не се рамонтира а е около 1000лв.Имал ли някой такъв проблем?Моля да ме насочите към някой наистина добър сервиз или майстор който да ми каже на 100% какъв ми е проблема на колата.Хич не ми се иска да ми отварят помпата в някое гаражче.Благодаря ви ще се радвам да помогнете.
ПП
Забравих да поясня че колата е била автоматик но скоростната кутия е заменена с ръчна.

Благодаря ти а дали му имаш някъкъв телефон
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 12 май 2007 - 21:13

0888 711 810.М/у другото той ще ти ремонтира помпата,ако оставиш колата в Балканстар,но ще ти излезе 3 пъти по-скъпо,разбира се! ;) Прави и основни ремонти на дизели.Допускам,че проблема ти може да няма нищо общо с помпата...!
Пиши после какво се е оказало,защото и аз съм със същата матора и съм особенно любопитен какъв е бил проблема! :tongue:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 12 май 2007 - 21:29

През седмицата ще отида и като се установи какво е ще пиша.Благодаря ти
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 май 2007 - 04:24

Турбо имаш ли или си нормален?

На ония с 1000 левоваta идея да му пратиш една студена вода. :censored:
  • 0
.

#7 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 май 2007 - 09:53

Я па ти...Помпа...Хммм...
Все пак говорим за едни от най здравите помпи монтирани на Мерцедес.
Колата така ли я купи или от скоро го прави този номер.Съмнява ме че ако е така купена,старите собственици не са могли да решат проблема и за това са я продали.А щом е била автомат а сега е ръчка ме навежда на мисълта че нещо не е в час по управлението на помпата понеше са малко навъразни работите помпа-кутия-вакуум.Да не би да не са я преправили качествено.
Но съм склонен да пренебрегна ГНП-то и да се ориентирам към търансмисия.
Ако си техничарче момче и ти се занимава,първо я качи на канал и хубаво,ама много хубаво огледай от диферинцияла до опашката на кутията всичките гумени карета и висящ лагер.
След това направи малко проби на съединителя.Това на пръв поглед.
Цялата работа ми заприличва на демпферни пружини на феродовия диск,или гумено каре.По спомени на 124-ката каретата са специфични и го играят като успокоител а не са като мойте на 123-ката плътни.
Не бързай със ходене в сервиз докато не си сигурен че няма външни проблеми.
Добре са ти казали че идва някъде от съединителя проблема.Имай в предвид че Мерцедесите са малко чешит марка и си имат специфични проблеми и решения за тях.
  • 0

#8 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 13 май 2007 - 10:20

През седмицата ще отида и като се установи какво е ще пиша.Благодаря ти

Колата не е турбо.
  • 0

#9 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 13 май 2007 - 10:57

Напълно възможно е да е недостиг на въртящ момент, а това съвпада и с факта , че съединителя се натоварва на по висока предавка- най натоварен е на 5-а, най-слабо на 1-ва, така че е напълно възможно да е от него, а и диференцяла от автомата е съвсем различен от този на ръчката. При твойта интервенция се губи възможността да караш под 2000 обр. При мен дето е с турбо- сменя се над 2500 и се кара винаги над 1800. 5-та не може да се кара про по-малко от 2000 обр мин.
Така че смятам, че си подценил хората от Супер Дизел. От трансмисията е 80%
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#10 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 13 май 2007 - 20:10

Турбо имаш ли или си нормален?

На ония с 1000 левоваta идея да му пратиш една студена вода. :censored:

Така си я купих но ме убедиха че проблема е едва ли не незначителен.Май се наредих жестоко.
  • 0

#11 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 13 май 2007 - 20:16

Колата не е турбо.

Добре дайте съвет от къде да почна.
  • 0

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 май 2007 - 21:06

Идея нямам колега.Прегледай пак писаното от колегите Дезки и 123.Колата както разбирам е събирана и аз мога само да гадая кой какво е правил,няма и от къде да ти крадна идея кое и как става - не се знае какво имаш. :dontknow:

Само не си бъзикаи помпата,тия карат по 1 000 000 километра и носят на какво ли не.
  • 0
.

#13 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 май 2007 - 22:07

Сега...твоя проблем е интересен.
Както се очертава работата отива май не на проблем а на непасване.
Асен (dezki) спомена за дифа.Когато колата е автомат и си е с оригиналните чаркалъци проблем няма.Така стой въпроса и с ръчките.Но определено диферинцияла на автомата не е за ръчка.
Най-бързите диферинцияли на Мерцедес са автоматовите.Това е продиктувано от по-голямото предавателно число в планетарния ред на автоматовата кутия.Сега когато си с ръчна кутия и ако не е сменян дифа се получава че на моторчето му идва малко ташкън и се поозорва.Обратното също е вярно-ако на автомат сложиш диферинциял от кола с ръчна кутия,тогава мотора ша са пръсне и повече от 120 няма да може да вдигне.
Сега...виж направи следното.
Без да ходиш по сервизи ще поработим малко ем на теория ем на практика.
Понеже в момента си с ръчна кутия и с бърз диферинциял,на 99% съм сигурен че и скоростомера не ти показва правилно.Вземи с някой твой приятел на някоя права отсечка да ги замерите какви разлики дава.
От тук нататък вече ще си покаже кое как и защо.Значи направи една статистика на всяка скорост с определени обороти с колко километра се движиш.Така че се види какви отклонения се получават.
Като го направиш може да подискутираме как се отразява разликата в диферинциялите,кутията и мотора.
Но не забравяй преди всичко както ти казах в предния ми пост да огледаш хубаво каретата,висящия лагер и да тестваш съединителя.
Щях да забравя...Пробвай следващия път да прескачаш предавки-от 2-ра слагаш 4-та,от 3та-5-та и сподели какво става.
  • 0

#14 kruz

kruz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 13 май 2007 - 22:21

Идея нямам колега.Прегледай пак писаното от колегите Дезки и 123.Колата както разбирам е събирана и аз мога само да гадая кой какво е правил,няма и от къде да ти крадна идея кое и как става - не се знае какво имаш. :dontknow:

Само не си бъзикаи помпата,тия карат по 1 000 000 километра и носят на какво ли не.

Скоростомера и километража отчитат с по 10% повече при изманти 100км.с още две коли се движим заедно по моя километраж се отчитат 110км.при скоростомере е същото.Когато имим възможност ще засека на коя предавка с каква скорост и на колко оборота е и ще ви пиша пак.
  • 0

#15 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 14 май 2007 - 12:48

Скоростомера и километража отчитат с по 10% повече при изманти 100км.с още две коли се движим заедно по моя километраж се отчитат 110км.при скоростомере е същото.Когато имим възможност ще засека на коя предавка с каква скорост и на колко оборота е и ще ви пиша пак.


Нещо стана мазало с тея прадавателни отношения. :kill_myself: Ако колата е с по-бързия диф на автомата 3,07, защо километража показва повече от реалното, според мене би трябвало да изминава по-дълго разстояние от отчетеното ( т.е. по-малко а не както казваш +10%)
Ето ги пр.отнш. при ръчните скорости

Най-добре сверете оборотите с mbenz, защото аз съм с 3,64 при еднакви скоростни кутии, може би заради по-лекото купе (202):dontknow: и моите данни няма да ти послужат
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни