
ГНП 124 250D 20V
Започната от kruz, 12 май 2007 - 20:29:44
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 май 2007 - 20:29
Здравейте отново.Отново имам проблем но този път май е по-сериозен.Карам старата Е-клас 94г.Имамам проблем с помпата.При потегляне всичко си е ок.От първа скорост към втора пак е ок. но като включа трета колата започва придърпва и тресе.Тове се случва и при смяна на четвърта и пета предавка.За да го избегна това сменям предавките след 2500 оборота тогава не се усеща нищо и всичко е наред.Но немога да я карам само на втора и трета.Помпата е Бош първо отидох в Супер Дизел за преглед но приемчикът ме заяви че това е от съединителя и си тръгнах с доста съмнения към това мнение.После ме насочиха към един майстор който се намира на Бъкърена Фабрика той ми каза че е някъкъв регулатор който подава и спира горивото,който регулатор не се рамонтира а е около 1000лв.Имал ли някой такъв проблем?Моля да ме насочите към някой наистина добър сервиз или майстор който да ми каже на 100% какъв ми е проблема на колата.Хич не ми се иска да ми отварят помпата в някое гаражче.Благодаря ви ще се радвам да помогнете.
ПП
Забравих да поясня че колата е била автоматик но скоростната кутия е заменена с ръчна.
ПП
Забравих да поясня че колата е била автоматик но скоростната кутия е заменена с ръчна.
#3
Публикувано 12 май 2007 - 20:49
Благодаря ти а дали му имаш някъкъв телефонЗдравейте отново.Отново имам проблем но този път май е по-сериозен.Карам старата Е-клас 94г.Имамам проблем с помпата.При потегляне всичко си е ок.От първа скорост към втора пак е ок. но като включа трета колата започва придърпва и тресе.Тове се случва и при смяна на четвърта и пета предавка.За да го избегна това сменям предавките след 2500 оборота тогава не се усеща нищо и всичко е наред.Но немога да я карам само на втора и трета.Помпата е Бош първо отидох в Супер Дизел за преглед но приемчикът ме заяви че това е от съединителя и си тръгнах с доста съмнения към това мнение.После ме насочиха към един майстор който се намира на Бъкърена Фабрика той ми каза че е някъкъв регулатор който подава и спира горивото,който регулатор не се рамонтира а е около 1000лв.Имал ли някой такъв проблем?Моля да ме насочите към някой наистина добър сервиз или майстор който да ми каже на 100% какъв ми е проблема на колата.Хич не ми се иска да ми отварят помпата в някое гаражче.Благодаря ви ще се радвам да помогнете.
ПП
Забравих да поясня че колата е била автоматик но скоростната кутия е заменена с ръчна.
#4
Публикувано 12 май 2007 - 21:13
0888 711 810.М/у другото той ще ти ремонтира помпата,ако оставиш колата в Балканстар,но ще ти излезе 3 пъти по-скъпо,разбира се!
Прави и основни ремонти на дизели.Допускам,че проблема ти може да няма нищо общо с помпата...!
Пиши после какво се е оказало,защото и аз съм със същата матора и съм особенно любопитен какъв е бил проблема!

Пиши после какво се е оказало,защото и аз съм със същата матора и съм особенно любопитен какъв е бил проблема!

#5
Публикувано 12 май 2007 - 21:29
През седмицата ще отида и като се установи какво е ще пиша.Благодаря ти
#6
Публикувано 13 май 2007 - 04:24
Турбо имаш ли или си нормален?
На ония с 1000 левоваta идея да му пратиш една студена вода.
На ония с 1000 левоваta идея да му пратиш една студена вода.

.
#7
Публикувано 13 май 2007 - 09:53
Я па ти...Помпа...Хммм...
Все пак говорим за едни от най здравите помпи монтирани на Мерцедес.
Колата така ли я купи или от скоро го прави този номер.Съмнява ме че ако е така купена,старите собственици не са могли да решат проблема и за това са я продали.А щом е била автомат а сега е ръчка ме навежда на мисълта че нещо не е в час по управлението на помпата понеше са малко навъразни работите помпа-кутия-вакуум.Да не би да не са я преправили качествено.
Но съм склонен да пренебрегна ГНП-то и да се ориентирам към търансмисия.
Ако си техничарче момче и ти се занимава,първо я качи на канал и хубаво,ама много хубаво огледай от диферинцияла до опашката на кутията всичките гумени карета и висящ лагер.
След това направи малко проби на съединителя.Това на пръв поглед.
Цялата работа ми заприличва на демпферни пружини на феродовия диск,или гумено каре.По спомени на 124-ката каретата са специфични и го играят като успокоител а не са като мойте на 123-ката плътни.
Не бързай със ходене в сервиз докато не си сигурен че няма външни проблеми.
Добре са ти казали че идва някъде от съединителя проблема.Имай в предвид че Мерцедесите са малко чешит марка и си имат специфични проблеми и решения за тях.
Все пак говорим за едни от най здравите помпи монтирани на Мерцедес.
Колата така ли я купи или от скоро го прави този номер.Съмнява ме че ако е така купена,старите собственици не са могли да решат проблема и за това са я продали.А щом е била автомат а сега е ръчка ме навежда на мисълта че нещо не е в час по управлението на помпата понеше са малко навъразни работите помпа-кутия-вакуум.Да не би да не са я преправили качествено.
Но съм склонен да пренебрегна ГНП-то и да се ориентирам към търансмисия.
Ако си техничарче момче и ти се занимава,първо я качи на канал и хубаво,ама много хубаво огледай от диферинцияла до опашката на кутията всичките гумени карета и висящ лагер.
След това направи малко проби на съединителя.Това на пръв поглед.
Цялата работа ми заприличва на демпферни пружини на феродовия диск,или гумено каре.По спомени на 124-ката каретата са специфични и го играят като успокоител а не са като мойте на 123-ката плътни.
Не бързай със ходене в сервиз докато не си сигурен че няма външни проблеми.
Добре са ти казали че идва някъде от съединителя проблема.Имай в предвид че Мерцедесите са малко чешит марка и си имат специфични проблеми и решения за тях.
#8
Публикувано 13 май 2007 - 10:20
Колата не е турбо.През седмицата ще отида и като се установи какво е ще пиша.Благодаря ти
#9
Публикувано 13 май 2007 - 10:57
Напълно възможно е да е недостиг на въртящ момент, а това съвпада и с факта , че съединителя се натоварва на по висока предавка- най натоварен е на 5-а, най-слабо на 1-ва, така че е напълно възможно да е от него, а и диференцяла от автомата е съвсем различен от този на ръчката. При твойта интервенция се губи възможността да караш под 2000 обр. При мен дето е с турбо- сменя се над 2500 и се кара винаги над 1800. 5-та не може да се кара про по-малко от 2000 обр мин.
Така че смятам, че си подценил хората от Супер Дизел. От трансмисията е 80%
Така че смятам, че си подценил хората от Супер Дизел. От трансмисията е 80%
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#10
Публикувано 13 май 2007 - 20:10
Така си я купих но ме убедиха че проблема е едва ли не незначителен.Май се наредих жестоко.Турбо имаш ли или си нормален?
На ония с 1000 левоваta идея да му пратиш една студена вода.
#11
Публикувано 13 май 2007 - 20:16
Добре дайте съвет от къде да почна.Колата не е турбо.
#12
Публикувано 13 май 2007 - 21:06
Идея нямам колега.Прегледай пак писаното от колегите Дезки и 123.Колата както разбирам е събирана и аз мога само да гадая кой какво е правил,няма и от къде да ти крадна идея кое и как става - не се знае какво имаш.
Само не си бъзикаи помпата,тия карат по 1 000 000 километра и носят на какво ли не.

Само не си бъзикаи помпата,тия карат по 1 000 000 километра и носят на какво ли не.
.
#13
Публикувано 13 май 2007 - 22:07
Сега...твоя проблем е интересен.
Както се очертава работата отива май не на проблем а на непасване.
Асен (dezki) спомена за дифа.Когато колата е автомат и си е с оригиналните чаркалъци проблем няма.Така стой въпроса и с ръчките.Но определено диферинцияла на автомата не е за ръчка.
Най-бързите диферинцияли на Мерцедес са автоматовите.Това е продиктувано от по-голямото предавателно число в планетарния ред на автоматовата кутия.Сега когато си с ръчна кутия и ако не е сменян дифа се получава че на моторчето му идва малко ташкън и се поозорва.Обратното също е вярно-ако на автомат сложиш диферинциял от кола с ръчна кутия,тогава мотора ша са пръсне и повече от 120 няма да може да вдигне.
Сега...виж направи следното.
Без да ходиш по сервизи ще поработим малко ем на теория ем на практика.
Понеже в момента си с ръчна кутия и с бърз диферинциял,на 99% съм сигурен че и скоростомера не ти показва правилно.Вземи с някой твой приятел на някоя права отсечка да ги замерите какви разлики дава.
От тук нататък вече ще си покаже кое как и защо.Значи направи една статистика на всяка скорост с определени обороти с колко километра се движиш.Така че се види какви отклонения се получават.
Като го направиш може да подискутираме как се отразява разликата в диферинциялите,кутията и мотора.
Но не забравяй преди всичко както ти казах в предния ми пост да огледаш хубаво каретата,висящия лагер и да тестваш съединителя.
Щях да забравя...Пробвай следващия път да прескачаш предавки-от 2-ра слагаш 4-та,от 3та-5-та и сподели какво става.
Както се очертава работата отива май не на проблем а на непасване.
Асен (dezki) спомена за дифа.Когато колата е автомат и си е с оригиналните чаркалъци проблем няма.Така стой въпроса и с ръчките.Но определено диферинцияла на автомата не е за ръчка.
Най-бързите диферинцияли на Мерцедес са автоматовите.Това е продиктувано от по-голямото предавателно число в планетарния ред на автоматовата кутия.Сега когато си с ръчна кутия и ако не е сменян дифа се получава че на моторчето му идва малко ташкън и се поозорва.Обратното също е вярно-ако на автомат сложиш диферинциял от кола с ръчна кутия,тогава мотора ша са пръсне и повече от 120 няма да може да вдигне.
Сега...виж направи следното.
Без да ходиш по сервизи ще поработим малко ем на теория ем на практика.
Понеже в момента си с ръчна кутия и с бърз диферинциял,на 99% съм сигурен че и скоростомера не ти показва правилно.Вземи с някой твой приятел на някоя права отсечка да ги замерите какви разлики дава.
От тук нататък вече ще си покаже кое как и защо.Значи направи една статистика на всяка скорост с определени обороти с колко километра се движиш.Така че се види какви отклонения се получават.
Като го направиш може да подискутираме как се отразява разликата в диферинциялите,кутията и мотора.
Но не забравяй преди всичко както ти казах в предния ми пост да огледаш хубаво каретата,висящия лагер и да тестваш съединителя.
Щях да забравя...Пробвай следващия път да прескачаш предавки-от 2-ра слагаш 4-та,от 3та-5-та и сподели какво става.
#14
Публикувано 13 май 2007 - 22:21
Скоростомера и километража отчитат с по 10% повече при изманти 100км.с още две коли се движим заедно по моя километраж се отчитат 110км.при скоростомере е същото.Когато имим възможност ще засека на коя предавка с каква скорост и на колко оборота е и ще ви пиша пак.Идея нямам колега.Прегледай пак писаното от колегите Дезки и 123.Колата както разбирам е събирана и аз мога само да гадая кой какво е правил,няма и от къде да ти крадна идея кое и как става - не се знае какво имаш.
![]()
Само не си бъзикаи помпата,тия карат по 1 000 000 километра и носят на какво ли не.
#15
Публикувано 14 май 2007 - 12:48
Скоростомера и километража отчитат с по 10% повече при изманти 100км.с още две коли се движим заедно по моя километраж се отчитат 110км.при скоростомере е същото.Когато имим възможност ще засека на коя предавка с каква скорост и на колко оборота е и ще ви пиша пак.
Нещо стана мазало с тея прадавателни отношения.

Ето ги пр.отнш. при ръчните скорости
Най-добре сверете оборотите с mbenz, защото аз съм с 3,64 при еднакви скоростни кутии, може би заради по-лекото купе (202)



светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни