Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Намиране на микротеч.


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 19 юли 2021 - 17:59

Здравйте.

 

Ако случайно ви е доскучало без мен, да знаете, че аз пак съм тук, с поредния си въпрос - надявам се не много глупав.

След като преди около 4-5 месеца смених разширителния съд и грижливо обезвъдуших системата, следих антифриза през няколко дни, после през няколко седмици, след това след месец, и така нататък... Не мърдаше, затова и спрях да го гледам. Преди няколко седмици обаче забелязах, че е спаднал с около сантиметър (незнайно кога) и реших да го следя отново. Взех химикал и драснах една малка чертичка. От тогава са минали грубо около 2 седмици. Свалях кората, гледах съединенията на топъл и на студен двигател, лягах отдолу, светих с телефона, пипах маркучите (не са твърди, като камък) и местата, където се присъединяват, после свалях капачката на разширителния съд и форсирах колата, отново на топъл и на студен двигател - не мърда нищо, няма и никакъв пушек. Междувременно, почистих и дросела, но това е друга тема. :D Сега съм решил да източа антифриза и да подменя всички скоби, до които мога да се докопам, да проверя за нацепени маркучи, особено в краищата им и ако е наложително, да ги отрежа. Честно казано, май съм набедил маркучите на изпарителя, защото 2 или 3 пъти сълзеше от тях и им донатягах скобите. Ще им обърна специално внимание. След това ще извадя свещите, даже и ще ги снимам, за да ви ги покажа, ако реша, че някоя не изглежда така, както трябва. И ако ви е писнало да ми четете глупостите, вече ще задам конкретен въпрос...

 

Има ли нещо, което е възможно да съм забравил и за което се сещате вие? И като хора с по-голям опит, да ме посъветвате къде и какво да потърся? Ще ви бъда много благодарен, за пореден път. :)

 

Колата е 192 коня и я обичам прекалено много, за да я оставя да и текат водите...

 

Благодаря!


Този пост е редактиран от EseAmor: 19 юли 2021 - 18:01

  • 2

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2021 - 19:46

От изпарителя ти е. Но винаги ще пада малко нивото. Твоят мотор в студен, но при по-топлите двигатели за 10ина х.км. Може спокойно да спадне малко. Вдига темп, вдига налягане, газовете излизат през капачката и т.н.
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#3 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 19 юли 2021 - 22:18

Мисля, че беше точно ти този, който ме нарече "автомобилен хипохондрик" и вероятно е точно така. Все пак, щом няма пушеци и балончета, оставам сравнително спокоен. Тези дни ще си взема скоби и ще извърша процедурата, която споменах. Най-съмнителни са ми двете на изпарителя, както и маркучите. Чувал съм, че е възможно понякога нивото да спадне малко, особено лятото, но мисля, че в този случай проблема ще е точно в някоя скоба или маркуч. Благодаря ти. :)


Този пост е редактиран от EseAmor: 19 юли 2021 - 22:19

  • 0

#4 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юли 2021 - 08:52

Мисля, че беше точно ти този, който ме нарече "автомобилен хипохондрик" и вероятно е точно така. Все пак, щом няма пушеци и балончета, оставам сравнително спокоен. Тези дни ще си взема скоби и ще извърша процедурата, която споменах. Най-съмнителни са ми двете на изпарителя, както и маркучите. Чувал съм, че е възможно понякога нивото да спадне малко, особено лятото, но мисля, че в този случай проблема ще е точно в някоя скоба или маркуч. Благодаря ти. :)

Ако са на години маркучите на изпарителя ги смени целите на дали са повече от 2 метра с хубав маркуч continental ако намериш или Faro  италиански и задължително хубави скоби препоръчвам тези - https://hydrostab.co...hydrotech-12mm/ адски здрави са.

Не пипай и режи оригиналните маркучи ако със сигурност не се увериш че сълзи от тях.


  • 0

1110907.png


#5 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 20 юли 2021 - 16:40

Ако са на години маркучите на изпарителя ги смени целите на дали са повече от 2 метра с хубав маркуч continental ако намериш или Faro  италиански и задължително хубави скоби препоръчвам тези - https://hydrostab.co...hydrotech-12mm/ адски здрави са.

Не пипай и режи оригиналните маркучи ако със сигурност не се увериш че сълзи от тях.

Маркучите са 4-5 годишни, защото преди толкова време е слагана газовата. Ще разгледам скобите, благодаря.

Сега се сетих, че имам известни съмнения и за пробката за източване на антифриза, понеже последния път май я натегнах повечко.


  • 0

#6 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 29 юли 2021 - 15:25

Колеги, за момента няма никакъв напредък... Преди няколко дни притегнах всички скоби, до които се докопах и отрязах единия маркуч на изпарителя, защото се беше деформирал страшно много от скобата. След това го съединих отново, вече със здрава част, обезвъздуших добре и долях течност, но проблема си продължава. Антифриза си намаля с 1-2 милиметра на 5-6-7 дни, може и за повече време, не мога да бъда съвсем конкретен. Карах колата на тест за изгорели газове в охладителната система и бях почти сигурен, че няма да има такъв проблем, така и се оказа. Течността си остана синя и изобщо не промени своя цвят, тоест - няма надуване. Знам, че е възможно казанчето на парното да се е продънило или пък някое съединение, което отива към него и което не се вижда. Може ли обаче да ми кажете дали течността циркулира вътре, дори когато не се пуска парно? Тоест, ако не пускам парно, тече ли вода по тръбите към казанчето? Планирам в събота или неделя да откача ремъка и да огледам водната помпа, но съм почти сигурен, че и там няма да има нищо. Също така, възнамерявам да сваля кората и оплътненията до предното стъкло, за да погледна маркучите, които влизат в купето. За друго към момента не се сещам (освен казанчето, както споменах). Не знам дали може да има връзка, но ми прави впечатление, че когато колата загрее, започва да върви осезаемо по-слабо, в сравнение с моментите, когато е студена и я натисна.

Честно казано, вече започва да ми писва и въпреки, че няма основателни причини да си мисля, че може да има сериозен проблем. вече ми минават мисли за продажба, колкото и да не ми се иска... :(


Този пост е редактиран от EseAmor: 29 юли 2021 - 15:26

  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2021 - 15:50

Имаш дуовентил, под предното стъкло са, но не помня вдясно или ляво, мисля от шоф.страна.

Пише heater control valve да видиш как изглеждат, по нашите ширини ги кръщават "дуовентили", въпреки че не при всички коли са "дуо".

 

Ако работят, не циркулира парно в купето.

Ако не работят, пускат антифриза в радиатора на парното и климатика трябва да се бори с топлината. Т.е. той си работи, но не го усещаш толкова студено.

Не знам как мериш 1-2мм на седмица в това казанче :) 

 

Може ли да губиш антифриз и от самия редуктор, но не от маркучите към накрайниците му, а от накрайниците към корпуса, ако са подвижни или от мембраната или от някоя гарнитура вътре?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 29 юли 2021 - 17:44

Дуовентилите са от пасажерската страна. Мисля, че работят коректно, защото нямам никакви проблеми с парното, след като обезвъздуших системата преди няколко дни, когато си играх със скобите. Така или иначе, никъде в купето не се вижда мокро петно, а и не мирише на лошо. Относно изпарителя - накрайниците действително са подвижни, но няколко пъти съм ги пипал и на загрял, и на горещ мотор, но не усетих влага. Същото важи и за гарнитурата, но специално тези неща ще ги огледам още веднъж. В събота ще си поиграя с тези неща, както и с помпата и корите под предното стъкло (както споменах по-рано) и се надявам да намеря нещо. Не виждам смисъл да се занимавам със сервизи, защото не знам какво повече ще направят от мен, въпреки че аз не съм някакъв разбирач... А милиметрите успявам да ги засека, защото драскам с химикал по казанчето и ВИНАГИ проверявам нивото сутрин, като спирам колата на едно и също място. Тази кола я взех с такъв мерак и я търсих толкова време, а сега дори не мога да открия проблема... Не знам, не знам...


Този пост е редактиран от EseAmor: 29 юли 2021 - 17:47

  • 0

#9 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 02 август 2021 - 07:48

Здравейте. Вчера разглобих доста пластмаси отпред, за да погледна как са водните съединения, които влизат в купето. Откъм шофьорската страна се виждаше тръбата и след като я опипах добре, не усетих никаква влага. Тези откъм пасажерската страна пък не се виждаха, защото имаше една голяма пластмаса, която ако исках да махна, трябваше да разглобя още доста неща. Намерих начин обаче да си пъхна ръката и да опипам двете съединения, макар да не ги виждам. Там също не усетих мокро, но не знам дали не се налага да повторя процедурата, защото вчера я правих на студен двигател, като колата не беше палена около 12 часа. Тези дни вероятно ще я кача на канал, макар и да не съм сигурен какво точно ще видя.


  • 0

#10 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 04 август 2021 - 09:02

Колеги, от днес започнах да имам много сериозни съмнения, че проблема се крие в капачката на разширителния съд или в самия разширителен съд, въпреки че е сменян преди половин година, че и по-малко... Вече втори път ми прави впечатление, че маркуча на радиатора, който е откъм шофьорското място, е сплескан сутринта, когато колата е изстинала, а предния ден е карана само градско и е загряла повече, отколкото ако се кара извънградско например. Съмненията ми са, че капачката не държи налягане или че разширителния съд не е напълно херметизиран. По-скоро бих заложил на второто, защото с първия имах точно такъв проблем, затова и го смених. При първия, гърловината се беше разлепила и беше започнала да се върти, защото бях купил нова капачка, понеже старата отново не държеше налягане. Новата обаче беше много стегната и се монтираше изключително трудно. Сега е същата капачка, монтира се по-лесно, но ми се струва, че може и този разширителен съд да е издал багажа, след многобройните натягания на капачката. Все още няма мехурчета на гърловината, но вече е започнал леко да се върти, при по-голям натег... На снимката не си личи много добре, но смачканото е там, където съм оградил с червено. При отваряне на капачката, маркуча се оправя. Тези дни ще взема нова капачка и ще видя как е с нея.

 

DCIM1.jpg


Този пост е редактиран от EseAmor: 04 август 2021 - 09:09

  • 0

#11 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 22 август 2021 - 13:47

Здравейте. :)

 

Възможно ли е ако гарнитурата е избила на 4-ти цилиндър, антифриза да се стича чак до скоростната кутия? Преди малко огледах колата отдолу и това, което видях е капка там долу, същия цвят, като антифриза в разширителния съд. От страната на пасажерското място е. Гарнитурите със сигурност са за смяна, защото бръкнах с телефона докъдето мога и направих клипче. На него се вижда, че елементите са доста омазнени, но пък маслото не е мръднало, откакто го сменях, преди 1500-2000 километра. Та относно антифриза - възможно ли е да се е случило това, което подозирам? :)

 

Благодаря!

Прикачени файлове


  • 0

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2021 - 14:07

Имах SLK със 111 мотор, който хвърляше антифриз върху съединителя. Мислех че е някакъв изолиран случай при мен. :)

Просто гарнитурата се беше предала, нямаше никакви грижи с главата и блока. Дори нямаше нужда от шлайф.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 22 август 2021 - 14:42

За момента ще го следя и ще доливам, защото е много минимално количество. Ако издържи до другото лято, като изляза в отпуск вероятно ще го разглобя сам. Ако пък започне да губи повече, ще го пратя предварително в бокса. И без това имах намерение да сменям гарнитури, заради омазняването, че ми бърка в задника, като го видя. :) Принципно, май невинаги е необходим шлайф, но аз бих предпочел да се търне.


Този пост е редактиран от EseAmor: 22 август 2021 - 14:49

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни