Здравйте.
Ако случайно ви е доскучало без мен, да знаете, че аз пак съм тук, с поредния си въпрос - надявам се не много глупав.
След като преди около 4-5 месеца смених разширителния съд и грижливо обезвъдуших системата, следих антифриза през няколко дни, после през няколко седмици, след това след месец, и така нататък... Не мърдаше, затова и спрях да го гледам. Преди няколко седмици обаче забелязах, че е спаднал с около сантиметър (незнайно кога) и реших да го следя отново. Взех химикал и драснах една малка чертичка. От тогава са минали грубо около 2 седмици. Свалях кората, гледах съединенията на топъл и на студен двигател, лягах отдолу, светих с телефона, пипах маркучите (не са твърди, като камък) и местата, където се присъединяват, после свалях капачката на разширителния съд и форсирах колата, отново на топъл и на студен двигател - не мърда нищо, няма и никакъв пушек. Междувременно, почистих и дросела, но това е друга тема. Сега съм решил да източа антифриза и да подменя всички скоби, до които мога да се докопам, да проверя за нацепени маркучи, особено в краищата им и ако е наложително, да ги отрежа. Честно казано, май съм набедил маркучите на изпарителя, защото 2 или 3 пъти сълзеше от тях и им донатягах скобите. Ще им обърна специално внимание. След това ще извадя свещите, даже и ще ги снимам, за да ви ги покажа, ако реша, че някоя не изглежда така, както трябва. И ако ви е писнало да ми четете глупостите, вече ще задам конкретен въпрос...
Има ли нещо, което е възможно да съм забравил и за което се сещате вие? И като хора с по-голям опит, да ме посъветвате къде и какво да потърся? Ще ви бъда много благодарен, за пореден път.
Колата е 192 коня и я обичам прекалено много, за да я оставя да и текат водите...
Благодаря!
Този пост е редактиран от EseAmor: 19 юли 2021 - 18:01