Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Налягане на климатик и ел. перка.


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 10 юли 2021 - 16:40

И сега колко наляга подържа "високото" налягане?
  • 0

#17 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 515 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 10 юли 2021 - 19:54

Засега съм свързал двата кабела на резистора с едно по-тънко кабелче, ако има проблем то да изгори.

Не му се тревожи, има си друг бушон веригата.

 

На мойта кола вместо 2 ома съм поръчал 4 ома, и перката ми е много бавна, но не ми се връщаше, и го сложих и се справя.


  • 0

сесшисе ?


#18 Васил

Васил

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Роман
  • Автомобил:
    W124 1992г.

Публикувано 10 юли 2021 - 23:29

И сега колко наляга подържа "високото" налягане?


15-тина бара, но варира.
  • 0

#19 Васил

Васил

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Роман
  • Автомобил:
    W124 1992г.

Публикувано 10 юли 2021 - 23:34

Не му се тревожи, има си друг бушон веригата.

На мойта кола вместо 2 ома съм поръчал 4 ома, и перката ми е много бавна, но не ми се връщаше, и го сложих и се справя.

Сигурен съм че има бушон, но го направих за експеримента, да видя ще тръгне ли и така го оставих. Намерих подобно на вид съпротивление от Шевролет и Деу, но е 0.6 ома и Subsonic каза, че твърде бавно ще върти.

Този пост е редактиран от Васил: 10 юли 2021 - 23:35

  • 0

#20 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 515 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 11 юли 2021 - 00:32

Да, по-горе написах 2 ома и 4 ома, но съм имал в предвид 0.2 ома и 0.4 ома.


  • 0

сесшисе ?


#21 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 юли 2021 - 16:53

15-тина бара, но варира.


Предполагам от 15 бара надолу.
Някой писа 20 бара, ама е много, ако работи правилно системата и външната температура е 30-35°С.
В първия ти пост, първия въпрос беше за високото налягане. Та за това питам, дай повече инфо.
  • 0

#22 Васил

Васил

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Роман
  • Автомобил:
    W124 1992г.

Публикувано 17 юли 2021 - 10:49

Предполагам от 15 бара надолу.
Някой писа 20 бара, ама е много, ако работи правилно системата и външната температура е 30-35°С.
В първия ти пост, първия въпрос беше за високото налягане. Та за това питам, дай повече инфо.


На схемата пише, че датчика на електрическата перка я включва на 20 бара и изключва на 15. Не съм гледал кой знае колко какво показваше машината за пълнене на климатика, но човека каза, че вече е добре.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни