Налягане на климатик и ел. перка.
Started by Васил, 28 Jun 2021 - 14:26:16
21 replies to this topic
#16
Posted 10 July 2021 - 16:40
И сега колко наляга подържа "високото" налягане?
#17
Posted 10 July 2021 - 19:54
Засега съм свързал двата кабела на резистора с едно по-тънко кабелче, ако има проблем то да изгори.
Не му се тревожи, има си друг бушон веригата.
На мойта кола вместо 2 ома съм поръчал 4 ома, и перката ми е много бавна, но не ми се връщаше, и го сложих и се справя.
сесшисе ?
#18
Posted 10 July 2021 - 23:29
И сега колко наляга подържа "високото" налягане?
15-тина бара, но варира.
#19
Posted 10 July 2021 - 23:34
Сигурен съм че има бушон, но го направих за експеримента, да видя ще тръгне ли и така го оставих. Намерих подобно на вид съпротивление от Шевролет и Деу, но е 0.6 ома и Subsonic каза, че твърде бавно ще върти.Не му се тревожи, има си друг бушон веригата.
На мойта кола вместо 2 ома съм поръчал 4 ома, и перката ми е много бавна, но не ми се връщаше, и го сложих и се справя.
Edited by Васил, 10 July 2021 - 23:35 .
#20
Posted 11 July 2021 - 00:32
Да, по-горе написах 2 ома и 4 ома, но съм имал в предвид 0.2 ома и 0.4 ома.
сесшисе ?
#21
Posted 12 July 2021 - 16:53
15-тина бара, но варира.
Предполагам от 15 бара надолу.
Някой писа 20 бара, ама е много, ако работи правилно системата и външната температура е 30-35°С.
В първия ти пост, първия въпрос беше за високото налягане. Та за това питам, дай повече инфо.
#22
Posted 17 July 2021 - 10:49
Предполагам от 15 бара надолу.
Някой писа 20 бара, ама е много, ако работи правилно системата и външната температура е 30-35°С.
В първия ти пост, първия въпрос беше за високото налягане. Та за това питам, дай повече инфо.
На схемата пише, че датчика на електрическата перка я включва на 20 бара и изключва на 15. Не съм гледал кой знае колко какво показваше машината за пълнене на климатика, но човека каза, че вече е добре.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users