Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Литиево-йонен АКУМУЛАТОР за W212 E350100AH ULTIMATRON FRANCE LIFEPO4 SMART BLUETOOTH BMS

100AH ULTIMATRON FRANCE LIFEP

  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Публикувано 26 май 2021 - 20:32

Някой да кара с ЛИТИЕВО-ЙОНЕН АКУМУЛАТОР на W212 ? Няма да пускам сайта, но може да го пуснете на гугъл от описанието. 

 

Има ли проблем да се ползва директно, или ще има проблеми със софта, не съм стигнал да питам Силвъра, но ще се радвам ако някой сподели дали има опит? 

 

Благодаря

 


  • 0

#2 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 788 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 май 2021 - 20:53

Пусни сайта.
Какви плюсове очакваш - по ниско тегло, друго?
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 май 2021 - 10:29

Освен, че литиевите батерии са си опасни при удар и изискват друг начин зареждане (със задължителна проверка на температурата на батерията), няма други проблеми. :)


  • 0

#4 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 27 май 2021 - 12:26

Ако става въпрос за акумулатора дето е в заглавието на темата: 100AH ULTIMATRON FRANCE LIFEPO4 SMART BLUETOOTH BMS

Това е акумулатор за соларни централи, най-вероятно може и да стане за автомобил, но... за цената от 1300 лева и теглото от 14.5кг според мен е диво безумие... Не виждам какво предимство може да има пред стандартните AGM-и в кола. За тия пари ще се сменят поне 5 акумулатора ако всеки държи по 5 години минимум става.... Отделно LiFePO4 (както и LiIon) не обичат много много ниски температури, и то не само за работа но и при заряд... При положение, че зимата макар и малко имаме дни с доста отрицателни такива си е рисково начинание. Би ми било интересно да разбера каква е причината да се загледаш в него.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни