Между другото го играх това на друга марка (тенекиена кутия).
Разликата е осезаема, но то беше трудно за каране иначе. Главата ти става на тенджера.
Яко облепване на всичко с алубутил изолация, на места една друга акустична (основно багажник и врати) и после дунапренените пирамидки по пластмасовите панели, където е възможно.
Отне няколко дни да се направи смислено. Вярно, бягането от жената и пиенето на бири в гаража бяха добавената стойност на занимавката ![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Не съм снимал много по процеса, но определено се получи добре.
Включваше: Предни врати, задни панели, пода под задната седалка, задна врата, и малко от тавана (с панорама съм и там няма просто къде да се лепи).
Преди не можеше да се кара в дъжд. Чувах го под задната седалка и барабанеше зловещо по малкото ламарина около панорамата. Сега е добре. Няма как да стане заглушена като премиум автомобил, но определено една от най-шумните коли е на нивото на премиум хечбек вече. Не съм облепвал под багажника, защото багажник няма
Има една кора за инструменти и съвсем малко метал около нея. Не исках като се вдигне кората, да си личат "апликацийки".
Единственото условие е, че да се направи добре, се подхожда доста пипкаво. Не е просто лепене, където ти видят очите. Не мога да осмисля как "професионалистите" го правят за няколко часа.
Вярно, че почистих внимателно всичко при свалянето и смазах всяко болтче и щипка, но все пак... точно това не отне много време.
На Мерцедес и аз не бих се хванал да го правя, не бих очаквал да има резултат, но ентусиазмът е налице. Евала Краси, че има и други психопати ![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Нямам фактурата от Авал, но не мисля че надхвърлих 300лв.
========
mini1.JPG 111,93K
10 Брой сваляния
mini2.JPG 132,02K
10 Брой сваляния
mini3.JPG 93,37K
10 Брой сваляния
mini4.JPG 78,1K
10 Брой сваляния