Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Член на клуба


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W211 2.7 CDI 250hp - Продадена
    Мерцедес-Бенц W220 3.2 CDI 257hp 640nm - Продадена
    Audi A6 Avant 4F 3.0 TDI 224hp

Публикувано 05 април 2021 - 10:22

Здравейте колеги! Как мога да стана член на клуба? Извинявам се, че задавам тук въпроса си, но не знам къде. Благодаря!


  • 0

#2 slavimaster

slavimaster

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2021 - 11:23

И аз се интересувам от същото чудя се от известно време на кого да пиша..


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  • 0

912980.png


#3 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 594 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic
    Mercedes Benz W201- 190D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2021 - 12:25

Клуб няма, няма и на кого да пишете за съжаление...


  • 1

#4 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 05 април 2021 - 13:25

Това, че няма клуб не е съвсем вярно.

 

Колегата иска да каже, че в момента няма много клубна дейност. До месец-два ще се проведе Общо събрание и ще избере нов Управителен съвет.

 

Членовете участват пряко в избора на кандидати за Председател и Управителен съвет.

 

Ще пусна линк към заявлението, което се попълва за членство.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#5 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 594 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic
    Mercedes Benz W201- 190D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2021 - 14:25

Не Стани, то няма никаква дейност. Не е нормално това да се случва, все пак не всички членове от УС са в Германия и имат проблеми с достъпа до форума.

Да, де юре клубът е жив, но де факто ситуацията е съвсем друга, нещо като с изборите вчера и резултатите от днес.

Дано наистина по-скоро има ОС и нещата да се отблъснат от дъното.


  • 2

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5080 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 април 2021 - 15:36

Пожелавам ви за следващия мандат да си изберете Председател и У.С.които да живеят в нашата родина България и да им е удобно да се виждате на живо.
Пожелавам ви тези хора да ви дават редовен отчет за всичко което са обещали и за което са избрани.
Дано от тук нататък при зададени въпроси от членове да няма нужда да се чака с месеци под различен предтекст и в това време да се чудят как да се замаскират въпросите.
Дано новите избрани да имат конкретен и логичен отговор на въпроса-"защо да стана член" и "на какво ставам член".
  • 8

#7 BBRemapping

BBRemapping

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W211 2.7 CDI 250hp - Продадена
    Мерцедес-Бенц W220 3.2 CDI 257hp 640nm - Продадена
    Audi A6 Avant 4F 3.0 TDI 224hp

Публикувано 06 април 2021 - 08:19

От това вашето написано, да разбираме, че клуба е някакъв хаус в момента, а :D ?


  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2685 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV KAWASAKI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2021 - 09:36

Още не е измислена дума за състоянието в ,което попадна, НО надежда има винаги и аз вярвам ,че нещата ще се върнат в предишният си вид. Нека бъдем оптимисти.
Още не е измислена дума за състоянието в ,което попадна, НО надежда има винаги и аз вярвам ,че нещата ще се върнат в предишният си вид. Нека бъдем оптимисти.
  • 5
NO PAIN - NO GAIN!

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 06 април 2021 - 09:43

От това вашето написано, да разбираме, че клуба е някакъв хаус в момента, а :D ?

Клуба не е това което беше до преди 12-14г....

Мога да говоря за Пловдив, където се правеха редовно сбирки и паркингите се пълнеха с бенцове.

Беше много хубаво време, а и тогава форума беше само един!

Жал ми е да гледам как форума малко по-малко замира..... а едно време кипеше от живот.


  • 6

logo-600-1002.png


#10 kdl

kdl

    artful dodger

  • Замразено членство
  • 8239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2021 - 12:02

В моите очи хаосът около клуба се свежда до две неща: екзистенциалната криза и техническа зависимост. Но не бих използвал точно тази дума. Някак ми се стори написано със "сеирджийски" контекст. Ако греша, прощавай.

 

По първата точка: МБ клубът отдавна бяга от ентусиаст елементите: няма DIY теми почти, едни и същи хора са писали силно технически постове през годините. По-младите (новите ентусиасти) обикновено просто консумират съдържание, без да имат желание или мотивация да допринасят до техническото съдържание във форума, организацията на темите и т.н. И не, не е липса на технически познания, липса на желание е. Форумите са основно относно информация.

 

Aко ще помогне, вече почти никъде не се пише, но това не е успокоение. "Член" съм на авто Фейсбук клуб: Марка която няма собствен форум. Там нямам никакво желание да пиша технически постове, нищо че колата я разглобих и сглобих абсолютно цялата! Буквално! Само мокетът не съм пипал. Технически и интересни въпроси потъват надолу, избутани от безмислени снимчици и лайкчета, сърчица и розови еднорогчета. После никой не се сеща за тях. Така че спокойно, фейсбук не е бъдещето. Просто е добавена полза. Готино е да можеш набързо, по чат да се разбереш с някого за нещо, но техническите аспекти трябва да остават някъде, синтезирани и лесни за намиране.

 

В моите очи също имаме и силна бюрокрация около администрацията на клуба. Тя е неизбежна, ако нещата трябва да са ок. Имаме и силна техническа зависимост от платформата. Нито е лесна за миграция, нито е евтина. А ако не се мигрира, остава да тежи като ангажимент на един единствен човек. 

 

Т.е. за следващия УС, когато и да се случи:

* Трябва да има поне един човек да движи административно нещата и то много сериозно и организирано. Не е чики рики работата, 

* Трябва да има поне един човек, който може да движи финансово нещата. Сложно или не... зависи, но си иска организиран подход.

* Трябва да има поне един човек, който да може да бъде администратор на форума и да е на разположение. Всеки добронамерен човек с достатъчна техническа грамотност ще се справи. Добронамерен обаче, понеже ще е много тъжно, ако за пореден път нечие кофти настроение и тотално неадекватна преценка, доведе до загубване на форумно съдържание. Все пак сме отделили не малко време и емоции да го генерираме.

* Трябва да има поне един човек, който да движи връзките с партньори, комуникацията в социалните мрежи и да движи фен шопа, рекламните артикули и продажбите на дребно (да, има пряка връзка и с финансово грамотния човек по-горе, за да излизат сметките накрая). A социалните мрежи са си направо целодневна работа. Желателно е, който и да се ангажира, да може да пише увлекателно и грамотно (нещо рядко срещано в последно време). То така като го написах, май си стана работа за двама души.

 

И всичко от горните неща е изключвайки много физическа и виртуална комуникация между всичките тези хора, която също отнема ужасно много време и ресурс.

Да не забравяме и регионалните структури...

 

Помислете внимателно кои имате желание и мотивация да го правите безвъзмездно повече от няколко дни на година и как може да се случат нещата. Помислете и кои да бъдат модератори и администратори. И това не е сложно, но си иска време и ежедневно внимание. И играчката по ъпдейтване на клубния сайт, е значително по-сериозна (ако изобщо е възможно да се ъпдейтва от някой друг) от просто публикуване на пост във Facebook / Instagram.

 

Нищо от написаното не е ново, просто нещата какви са.

И нещата никога няма да се върнат както преди, освен ако Илия не реши да се ангажира с всички горни роли самостоятелно отново. До колкото ми е известно, няма да се случи. Няма кой друг да работи по разиването на клуба освен самите потребители и членове.


  • 11

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни